iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   iPhone 4 valtest zonder bescherming (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/64020-iphone-4-valtest-zonder-bescherming.html)

StarlightNo1 10-07-10 11:21

iPhone 4 valtest zonder bescherming
 
... wilde dit even delen met jullie.

Heb zojuist mijn iPhone 4 per ongeluk laten vallen van een hoogte van 1.5 meter op een laminaat vloer. Hij kwam neer op de linker metalen onderhoek en stuiterde met een kabaal een paar meter verder door om vervolgens met het scherm naar beneden tot stilstand te komen.

Mijn hart sloeg 10 keer over en heb even moeten wachten voor dat ik hem van de vloer kon rapen, aangezien ik dit ook een keer heb gehad een nieuwe 3GS met alle gevolgen zoals krassen en gebroken glas. MAAARRRR deze keer heb ik geluk gehad geen beschadigingen geen gebroken glas en hij functioneert nog prima!!!

.... of zou het dan toch een betere constructie zijn dan de 3G/S i.p.v. geluk ?? :d

Arjan29 10-07-10 12:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door StarlightNo1 (Bericht 486529)
... wilde dit even delen met jullie.

Heb zojuist mijn iPhone 4 per ongeluk laten vallen van een hoogte van 1.5 meter op een laminaat vloer. Hij kwam neer op de linker metalen onderhoek en stuiterde met een kabaal een paar meter verder door om vervolgens met het scherm naar beneden tot stilstand te komen.

Mijn hart sloeg 10 keer over en heb even moeten wachten voor dat ik hem van de vloer kon rapen, aangezien ik dit ook een keer heb gehad een nieuwe 3GS met alle gevolgen zoals krassen en gebroken glas. MAAARRRR deze keer heb ik geluk gehad geen beschadigingen geen gebroken glas en hij functioneert nog prima!!!

.... of zou het dan toch een betere constructie zijn dan de 3G/S i.p.v. geluk ?? :d

Bij het lezen van je bericht brak ook mij even het zweet uit! ;)
Maar toen ik verder las trok dat snel weer weg!:D

Het is vast een combinatie van een goede constructie en geluk.
Laminaat is nog enigzins veerkrachtig, steen daarentegen :eek:

trig 11-07-10 11:00

Hoe krijgt ge het toch gedaan om zo een groot ding uit uw handen te laten flikkeren ? :P

Arjan29 11-07-10 11:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door trig (Bericht 487031)
Hoe krijgt ge het toch gedaan om zo een groot ding uit uw handen te laten flikkeren ? :P

Hehe, zoŽn massief ding! ;)

Sjord 15-07-10 11:41

Ik heb op het moment geen Iphone. Maar wil er wel een gaan halen zodra deze uitkomt in Nederland.

Ik denk dat het persoonlijk niks te maken heeft met de constructie van een telefoon. Maar denk dat het te maken heeft met hoe je telefoon valt. Als je net het ongeluk hebt dat er een kiezelsteentje onder je beeldscherm ligt denk ik dat je een ster in je glas hebt.

Mijn huidige telefoon SE Xperia, viel een keer uit mijn broekzak toen ik de trap afliep. Die kon het helaas niet meer navertellen :(. Die ben ik 6 weken kwijt geweest omdat ie gerepareerd moest worden) En die viel ook maar van 1 mtr hoogte.

trig 15-07-10 11:42

Jup, als hij fout valt kan je het spijtig genoeg vergeten.

Jorto 17-07-10 21:48

de zwaartekracht werkt iig goed


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:15.