iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Iphone 3GS uitvallers (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/64059-iphone-3gs-uitvallers.html)

BRiKSo 10-07-10 18:03

Iphone 3GS uitvallers
 
Hee mensen,

Ik heb gister met mijn contract verlenging een nieuwe 16 GB witte Iphone gekregen van het tiepe 3GS :)
Dacht een goeie aankoop te hebben maar binnen 24 uur werkt ie al totaal niet meer mee :mad:
Of ik hem nou niet of wel gebruik blijft ie maar uitvallen om opnieuw op te moeten starten.
Dan ben je aan het internetten en dan knippert het scherm heel even en valt ie uit :P
Is dit een algemeen probleem met een oplossing of ben ik gewoon ****ed en kan ik terug naar de winkel gaan :P
Zonder hem ook maar meer dan 20 uur in mijn bezit te hebben gehad :confused:

Alvast bedankt

King1987 10-07-10 18:38

Heb je hem al een keer hersteld? Gewoon aan iTunes hangen en iOS4 opnieuw installeren :) (op herstel drukken)

BRiKSo 10-07-10 19:28

Yeah bedankt nu doet ie het helemaal niet meer :O

King1987 10-07-10 19:31

Waarom niet? Oftwel: wat doet hij nu niet? Error?

BRiKSo 10-07-10 19:40

Nou ik krijg eerst een scherm dat ik hem met Itunes moet connecten en dan krijg ik op Itunes de melding dat het herstelt moet worden nadat het mis ging door dat probleem wat ik eerder opgenoemd heb :P
En nu blijft ie wel gewoon aan de hele tijd :P alleen krijg ik een error met de code 29 :P

serapim 11-07-10 10:32

let op dit betekent meestal een hardwarefout of batterijprobleem
ik neem aan dat je nu het connect to itunes scherm krijgt.

download de nieuwste versie umbrella connect iphone to usb en start umbrella op .
ergens zie je dan de tekst....kick device out of recovery..... staan. druk daarop en je zult zien dat je gewoon naar homescreen gaat. bij mij had ik ook error 29 door een vevangende batterij en dit was voor mij de oplossing

ButcherJF 11-07-10 11:07

Gezien het feit dat je hem net nieuw hebt zou ik zeker een beroep doen op de garantie. Steeds weer een programmaatje nodig hebben om het ding weer werkend te krijgen is ook niet alles, moet je altijd een computer meeslepen om te kunnen bellen.

BRiKSo 11-07-10 18:28

Ik ga er morgen ook lekker me terug :P als ie het na een paar uur al begeeft dan wil ik liever gelijk een nieuwe om in de toekomst hopelijk minder problemen te krijgen :P

davevogel0 13-07-10 14:29

heb ik ook ik had het toen met blackrain opkunnen lossen (in ios 4 ja :S).
maar daarna starte hij om de 2 min weer op. heb hem naar t-mobile gedaan en hij word zonder problemen gemaakt. was een bekent probleem.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:37.