Tip: Voicemail knop activeren discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mooi mooi, thanks for the tip!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Mooi mooi, thanks for the tip!
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Super handig, vond het al z'n gemist dat hij niet werkte
|
|
|||
|
|||
Het werkt super toll bedankt
|
|
|||
|
|||
Thanks. Prima.
|
|
|||
|
|||
jup bij mij werkt het ook prima
nou nog wachten op een voicemail bericht haha |
|
|||
|
|||
werkt perfect!!
tip (voor belgie/proximus gebruikers) als je ipv 1230 het volledige nummer 0032475151230 invoert kun je ook vanuit het buitenland met deze knop naar je voicemail bellen bovenstaande werkt ook vast voor nederlandse providers maar daar weet ik natuurlijk de nummers niet van |
|
|||
|
|||
Probleem voicemail knop FW 2.0
Ik heb zoals zovelen vandaag mijn iPhone 1.0 geüpdatet naar FW 2.0. Nu werkt mijn voicemail knop niet meer, en ik kan hem ook niet meer activeren met de *5005*86*5555# code.
Ik ben aangesloten bij Mobistar België (gewoon, niet-iphone-specifiek abonnement), en als ik zelf 5555 of +32495955550 bel, lukt het wel. Als ik ga kijken bij Instellingen->Telefoon->Mobistar-voorzieningen->Voicemail, staat daar wel het juiste nummer, en als ik er daar op klik, lukt het ook. Alleen de standaard voicemail-knop wil dus niet werken. Heeft er nog iemand dit probleem? Is er een nieuwe code nodig op FW 2.0? |
|
|||
|
|||
Ik ben vandaag ook overgegaan van FW 1.1.4 naar FW 2.0 en mijn Voicemail knop werkt nog als vanouds (Telfort, Nederland).
|
|
||||
|
||||
werk deze truc ook bij 2.0?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Hier ook succesvol getest op FW 2.0 met als provider Telfort.
|
|
||||
|
||||
geupdate van 114 naar 2.0, en mijn voicemail knop deed het gewoon automatisch
kheb vodafone trouwens |
|
|||
|
|||
Ik heb dit voor mijn Vodafone voicemail, zojuist even ingesteld op mijn 2.0... werkt prima! Top!
|
|
||||
|
||||
Leuk alternatief als je provider Visual Voicemail niet ondersteund
Thanx!
|
||||
|
||||
Ook ik heb na de update naar 2.0 geen enkel probleem hiermee. Ik hoefde niets opnieuw in te stellen
|
||||
|
||||
Heb hem ook op de 2.0, met vodafone, geen probleem, in één keer goed.
Leuk! |
|
|||
|
|||
Hier werkt die truc dus ook niet meer na upgrade naar firmware 2.0.
Misschien eens een eigen custom firmware maken. |
|
|||
|
|||
heb ook geupdate naar 2.0 bij mij werkt het echter niet, als ik 5555(mobistar) bel dan kan ik mijn voicemail beluisteren, klik ik echter op knopje voicemail, dan belt gsm en zegt een stem van mobistar dat ik niet genoeg belwaarde heb om deze oproep te doen, hoewel ik wel belwaarde heb en de juiste voicemail nummer heb ingesteld....
|
|
|||
|
|||
Ik heb Mobistar (5555) en als ik deze werkwijze gebruik dan werkt m'n voicemailbutton niet meer in de 2.0, in 1.4 werkte dit wel.
Als ik nu dus op de voicemailbutton druk dan belt hij naar 5555 maar wordt de verbinding direct verbroken, als ik manueel bel naar 5555 dan kan ik m'n voicemail wel bereiken... Iemand een oplossing...? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb hem gisteren ook op 2.0 gezet en had hetzelfde probleem. Het leuke was daat ik na het opnieuw syncen met Itunes een popup kreeg dat er nieuwe updates waren voor mijn huidige provider en of ik die wilde installeren. heb ik gedaan en mijn voicemail werkt weer perfect. Geen idee wat er nog verandert is, maar alles werkt. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Voicemail knop om naar je voicemail te bellen werkend | Michael | iPhone algemeen | 28 | 02-03-11 23:17 |
Voicemail activeren werkt niet... | pascalletje | iPhone algemeen | 6 | 13-03-10 18:45 |
visual voicemail werkt niet na activeren voicemail knop tweak | mac-fan | Odido (T-Mobile) | 2 | 12-11-09 21:36 |
[TIP] Visual Voicemail Alternatief | Bluescotch | iPhone algemeen | 6 | 25-08-08 14:49 |
Voicemail bellen via 'Voicemail' knop | Grotesmurf | Archief | 2 | 29-07-08 12:04 |
|
|