alphanummeriek codeslot discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, hoop dat jullie me kunnen helpen. Ben nieuw in het gebruik van de iphone (3gs, 16gb, ios4). Om de iphone goed te beveiligen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
alphanummeriek codeslot
Hallo allemaal, hoop dat jullie me kunnen helpen. Ben nieuw in het gebruik van de iphone (3gs, 16gb, ios4). Om de iphone goed te beveiligen heb ik een alpanummeriek codeslot ingesteld (simpel codeslot uit). Het lukt me echter niet om die code juist in te toetsen omdat a: ik niet weet hoe met het unlock scherm om te gaan of b: ik heb er blijkbaar een fout in gemaakt en weet het nu dus niet meer.... Nou kan ik wel doorgaan totdat ik het 10 keer fout heb gedaan en dan de iphone herstellen via itunes (de laatste backup versie daarvan heeft nog geen ingesteld codeslot) maar zou toch graag willen weten hoe ik een alphanummerieke code invoer (dus hoe wissel je tussen cijfers en letters) in het "unlock scherm" dat je te zien krijgt als je je iphone ontgrendeld. Alvast veel dank. Gr. TKN
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dan tik je linksonder bij de toetenbord dan zie je 1,2,3 staan (zonder komma's) dat zie je bovenaan een nummers staan
|
|
|||
|
|||
Beste Danny101010, dank je wel voor je reactie maar ik bedoel niet het "normale" keyboard maar het keypad dat je krijgt als je je iPhone ontgrendelt. Dat heeft deze optie niet. Ik heb nu maar 10 keer de foute code ingevoerd en de iPhone hersteld via iTunes. Maar het blijft wel vreemd dat het niet lukte. Gr. TKN
|
Labels |
alphanummeriek, codeslot, ios4 iphone 3gs |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone codeslot | nonkelmike | iPhone Apps | 8 | 30-04-12 14:48 |
Muziek codeslot? | skaffa | Muziek, foto & video | 2 | 06-03-11 19:46 |
codeslot aanpassen | simlockvrij | Jailbreak apps en thema's | 3 | 19-02-11 00:54 |
iPhone 3G: Codeslot omzeild | iMadh | Unlock | 3 | 16-09-10 20:59 |
Wekker + Codeslot | sunaivod | iPhone algemeen | 2 | 15-07-09 19:53 |
|
|