//

alphanummeriek codeslot

alphanummeriek codeslot discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, hoop dat jullie me kunnen helpen. Ben nieuw in het gebruik van de iphone (3gs, 16gb, ios4). Om de iphone goed te beveiligen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 11-07-10, 12:38
tkn tkn is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 2
Standaard alphanummeriek codeslot

Hallo allemaal, hoop dat jullie me kunnen helpen. Ben nieuw in het gebruik van de iphone (3gs, 16gb, ios4). Om de iphone goed te beveiligen heb ik een alpanummeriek codeslot ingesteld (simpel codeslot uit). Het lukt me echter niet om die code juist in te toetsen omdat a: ik niet weet hoe met het unlock scherm om te gaan of b: ik heb er blijkbaar een fout in gemaakt en weet het nu dus niet meer.... Nou kan ik wel doorgaan totdat ik het 10 keer fout heb gedaan en dan de iphone herstellen via itunes (de laatste backup versie daarvan heeft nog geen ingesteld codeslot) maar zou toch graag willen weten hoe ik een alphanummerieke code invoer (dus hoe wissel je tussen cijfers en letters) in het "unlock scherm" dat je te zien krijgt als je je iphone ontgrendeld. Alvast veel dank. Gr. TKN
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-07-10, 14:46
danny101010 danny101010 is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Secret
Berichten: 26
Standaard

Dan tik je linksonder bij de toetenbord dan zie je 1,2,3 staan (zonder komma's) dat zie je bovenaan een nummers staan
  #3  
Oud 12-07-10, 22:48
tkn tkn is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door danny101010 Bekijk bericht
Dan tik je linksonder bij de toetenbord dan zie je 1,2,3 staan (zonder komma's) dat zie je bovenaan een nummers staan
Beste Danny101010, dank je wel voor je reactie maar ik bedoel niet het "normale" keyboard maar het keypad dat je krijgt als je je iPhone ontgrendelt. Dat heeft deze optie niet. Ik heb nu maar 10 keer de foute code ingevoerd en de iPhone hersteld via iTunes. Maar het blijft wel vreemd dat het niet lukte. Gr. TKN
Reageren

Labels
alphanummeriek, codeslot, ios4 iphone 3gs



Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone codeslot nonkelmike iPhone Apps 8 30-04-12 13:48
Muziek codeslot? skaffa Muziek, foto & video 2 06-03-11 18:46
codeslot aanpassen simlockvrij Jailbreak apps en thema's 3 18-02-11 23:54
iPhone 3G: Codeslot omzeild iMadh Unlock 3 16-09-10 19:59
Wekker + Codeslot sunaivod iPhone algemeen 2 15-07-09 18:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:52.