//

Macbook herkent mijn iPhone niet?

Macbook herkent mijn iPhone niet? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iPhone en een iPod touch die mijn macbook niet kan lezen. Maar hij ziet ze wel in fotolader. En nu heb ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-07-10, 01:02
Quintinator NL Quintinator NL is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 8
Standaard Macbook herkent mijn iPhone niet?

Ik heb een iPhone en een iPod touch die mijn macbook niet kan lezen. Maar hij ziet ze wel in fotolader. En nu heb ik dat al gelezen dat je dat kan uitzetten maar ik wil hem nu in iTunes zien maar dat lukt niet.

Zou iemand mij hierbij kunnen helpen
gr. Quint
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-07-10, 02:09
Quintinator NL Quintinator NL is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 8
Standaard

Ik heb het al opgelost het probleem zat hem in de iTunes die nieuwe versie voor de mac daar zit een fout in die ziet de iphone en de ipod touch als een camera.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
ineens herkent mijn iphone mijn mailinstellingen niet meer titei iPhone algemeen 5 03-04-13 00:33
iPad niet herkent door pc of macbook Virus iPad algemeen 15 29-03-11 15:47
Mijn iphoto herkent mijn iphone niet meer lezertjes iPhone algemeen 2 23-07-10 18:34
Mobile-Me werkt niet op mijn iPhone, wel op mijn Macbook pro... glow iTunes 9 01-02-10 10:40
Help zit al 12 uur achter mijn Macbook en iPhone krijg mijn iPhone niet aan de praat bruut Unlock [archief] 22 02-12-07 17:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:48.