//

3G/GPRS bereik meten

3G/GPRS bereik meten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Voor een klein vergelijkend warenonderzoek (mag m'n abonnement bijna verlengen) heb ik van bijna alle grote aanbieders een prepaid kaart gehaald. Dit omdat ik sterk ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-07-10, 15:41
Niek_ Niek_ is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 48
Standaard 3G/GPRS bereik meten

Voor een klein vergelijkend warenonderzoek (mag m'n abonnement bijna verlengen) heb ik van bijna alle grote aanbieders een prepaid kaart gehaald. Dit omdat ik sterk de indruk krijg dat de dekkingskaarten door m'n zusje van 3 ingekleurd zijn.

Dat ik overal kan bellen geloof ik ondertussen wel. Ik ben vooral benieuwd naar de hoeveelheid 3G bereik. Nu ben ik op zoek naar een manier (app?) om dit te monitoren. Immers, bovenin je scherm heb je het bekende rondje of het 3G logo. Ik zoek een manier om dit te registreren. Eventeel met locatie (GPS) om zo na een week per provider getest te hebben, een goed beeld van het daadwerkelijke bereik te hebben.

Helaas heb ik nog geen app kunnen ontdekken met deze functionaliteit, misschien is er iemand die zoiets al wel gezien heeft?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Oppervlakte meten 2lip40 iPhone Navigatie 1 28-04-11 15:02
Geen bereik bij switchen tussen GPRS en 3G na update 3.1.2. thalee86 iPhone algemeen 1 25-11-09 15:10
Afstand meten wouterol Jailbreak apps en thema's 1 11-11-09 13:27
Geen 3g of gprs bereik binnen met 3gs, wel met 3g PNXRMX Odido (T-Mobile) 0 05-07-09 18:53
GPRS icoon alleen zichtbaar als GPRS actief is Bomans Archief 3 01-03-08 05:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:59.