iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   ontkoppeld tijdens synchroniseren (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/64306-ontkoppeld-tijdens-synchroniseren.html)

ingeborg 13-07-10 22:23

ontkoppeld tijdens synchroniseren
 
Moet je niet doen dus: ontkoppelen tijden syncen.
De 3GS laat nu alleen nog dat plaatje met de stekker erop in beeld zien.
Heb al DFU mode geprobeerd, zonder resultaat.
iTunes staat klaar, firmware staat klaar, maar hoe krijg ik dat ding aan de praat?

markzijlstra 14-07-10 10:33

Wordt de iPhone wel herkend in iTunes? Ik zie dat je een jailbreak hebt, probeer eens blackra1n te dowloaden en die te draaien. Als het goed is moet ie nu opstarten en gaan je gegevens niet verloren. Mocht dat niet lukken dan kun je je iPhone altijd (handmatig) herstellen..

Ben je afhankelijk van een unlock of heb je een nieuwe bootrom zou ik een custom-firmware gebruiken. Door middel van herstel via alt+herstel in iTunes in geval van een mac, maar hierover is genoeg op het forum te vinden.

Succes!

ingeborg 18-07-10 08:04

iTunes herkent een iPhone in Recovery Mode. Ik heb meerdere malen een restore uitgevoerd die eindigt in een error 1013. Die error houdt verband met de baseband begrijp ik. Dat zou geen probleem moeten zijn omdat ik geen unlock of jailbreak meer nodig heb en dus de laatste firmware kan installeren. Ik heb gerestored naar de firmware die iTunes aanbiedt (1,2_4.0.1_8A306_Restore.ipsw) nadat een custom ook eindigde in error 1013.

Na die error 1013 verschijnt het scherm met de usb-kabel, waarna de iphone automatisch uitschakelt.

Het gaat trouwens om een andere iPhone dan in mijn profiel, dit is een zwarte 8Gb gekocht in oktober 2009 waarvan we niet eens weten of het een 3G of 3GS is.

Suggesties anyone? Zou fijn zijn want je weet het: geef nooit op ;-)

JJthefamous 18-07-10 16:34

Spirit
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ingeborg (Bericht 491883)
iTunes herkent een iPhone in Recovery Mode. Ik heb meerdere malen een restore uitgevoerd die eindigt in een error 1013. Die error houdt verband met de baseband begrijp ik. Dat zou geen probleem moeten zijn omdat ik geen unlock of jailbreak meer nodig heb en dus de laatste firmware kan installeren. Ik heb gerestored naar de firmware die iTunes aanbiedt (1,2_4.0.1_8A306_Restore.ipsw) nadat een custom ook eindigde in error 1013.

Na die error 1013 verschijnt het scherm met de usb-kabel, waarna de iphone automatisch uitschakelt.

Het gaat trouwens om een andere iPhone dan in mijn profiel, dit is een zwarte 8Gb gekocht in oktober 2009 waarvan we niet eens weten of het een 3G of 3GS is.

Suggesties anyone? Zou fijn zijn want je weet het: geef nooit op ;-)

Zoek n's 'Spirit Jailbreak' op, download de app, op mac osx is het super handig, anders moet je 'redsn0w' opnieuw gebruiken, in verboose boot mode. dit wil ook nog wel eens helpen, als het goed is kun je nu weer bellen.

The Unbelievable 18-07-10 17:23

Waarom doen mensen dit? Je baseband is gebricked. Comex heeft er nog voor gewaarschuwd.

ingeborg 19-07-10 18:18

@theunbelievable: pardon? ontkoppelen tijdens een synchronisatie doet niemand met opzet. ik doe wat apple (iTunes) mij aanraadt met een normaal aangeschafte telefoon waar geen unlock nodig is. wat is er nu mis volgens jou dan, heb ik nu os4 en baseband 5? en graag uw hulp bij het oplossen, please.

ManindeWereld 19-07-10 19:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ingeborg (Bericht 493012)
@theunbelievable: pardon? ontkoppelen tijdens een synchronisatie doet niemand met opzet. ik doe wat apple (iTunes) mij aanraadt met een normaal aangeschafte telefoon waar geen unlock nodig is.

Kreeg je een melding tijdens het synchroniseren waarin stond "ONTKOPPEL NU" ofzo?:confused:


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:35.