//

Geen service

Geen service discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goede middag. Ik heb mij suf gezocht op het www en binnen dit forum maar nergens een antwoord op mijn probleem, Ik ben in het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-07-10, 19:24
lindavanhoff lindavanhoff is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 2
Standaard Geen service

Goede middag.

Ik heb mij suf gezocht op het www en binnen dit forum maar nergens een antwoord op mijn probleem,

Ik ben in het bezit van de 3GS 32g. Al een jaar nu, nooit problemen mee gehad tot een week geleden begon mijn anders zo geweldige bereik opeens te veranderen in een geen service. Eerste keer duurte het even en sprong het automatische weet terug op t-mobile maar nu sinds 6 dagen is me iphone zo dood als een pier en geen signaal meer in te krijgen.

Heb hem al diverse dingen geprobeerd :
Via itunes de firmware geupdate naar 4.0
Simkaart erin en eruit ( daar ligt het niet aan want sim zit nu tijdelijke in andere telefoon zodat ik toch bereikbaar ben )
via instellingen > netwerk ook al gereset zonder resultaat
home knop op knop bovenop ingedrukt houden om te resetten
iphone al aan en uit gezet
iphone hersteld via i-tunes ook niet geholpen.
vliegtuigmodes al aan en uit maar ook 3g aan en uit maar niks mag baten

Alle apps doen het gewoon alleen heb totaal geen service met mijn provider of internet zelfs mijn Wi-Fi pikt hij op maar safari opent alleen om te melden dat er geen netwerk beschikbaar is.

Lees van veel mensen dat terug sturen naar service centrer geen nut heeft en weer andere melden dat dit het probleem is van i-tunes met een bug erin die alleen valt op te lossen met een nieuwe versie firmware.

DUS...... help??
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 16-07-10, 00:48
borgqueenx borgqueenx is offline
• iOS 8.3
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Vroomshoop
Berichten: 1.460
Stuur een bericht via MSN naar borgqueenx
Standaard

Wow...ik heb precies hetzelfde probleem. Zondag van wk finale tot de volgende ochtend geen bereik, of soms net 1 balkje. Kon dan soms net een sms versturen. Nu sinds vanochtend geen service, en nu nog steeds last van. Help! Nog geen restore geprobeerd maar verder wel netwerk instellingen resetten en ultrasn0w opnieuw geinstalleert.

Mag ik vragen waar je woont? Ik heb de problemen in vroomshoop.

Ik heb ook de 3gs 32gb.
  #3  
Oud 16-07-10, 12:43
lindavanhoff lindavanhoff is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 2
Standaard

Ik woon in de buurt van Amsterdam maar het heeft niks met T-mobile of hun bereik te maken want de simkaart zit nu in een andere telefoon en kan gewoon gebeld worden en zelf bellen en smsen het probleem ligt echt aan de iphone zelf!
  #4  
Oud 16-07-10, 13:30
borgqueenx borgqueenx is offline
• iOS 8.3
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Vroomshoop
Berichten: 1.460
Stuur een bericht via MSN naar borgqueenx
Standaard

Heel raar :s ik ga vandaag of morgen een restore proberen.
  #5  
Oud 16-07-10, 20:29
borgqueenx borgqueenx is offline
• iOS 8.3
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Vroomshoop
Berichten: 1.460
Stuur een bericht via MSN naar borgqueenx
Standaard

oke dit is dus echt een major probleem. ik heb een restore gedaan, en het probleem is niet verholpen. help, zit nu al 2 dagen zonder service!
moet ik nu straks de vakantie in zonder netwerk??

help!
  #6  
Oud 18-07-10, 18:07
Mind_at_Large Mind_at_Large is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 3
Standaard

Ik heb exact hetzelfde probleem. Restore heeft niet geholpen. Als ik 3G uitschakel heb ik echter wel verbinding. Dus alles werkt behalve 3g
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
geen service/geen ontvangst Elizabeth iPhone algemeen 7 10-11-11 19:40
iPhone: 3.1.2. restore, blackra1n, Cydia crasht, geen SSH en geen AFC2 service nickster46 Jailbreak 13 29-11-10 11:29
iPhone 4: Help...Na Unlock met Ultrasn0w fouten als 'geen service' 'geen simkaart' T-mobile freediver007 Unlock 9 17-08-10 19:27
Ik krijg geen verbinden (GEEN SERVICE na unlocken) speakerleader Unlock 7 19-10-09 19:48
t-mobile (geen service/no service) ebbe Odido (T-Mobile) 17 19-12-07 14:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:53.