//

Iphone 4 vs Htc Desire Hd

Iphone 4 vs Htc Desire Hd discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Jo... Het enige voordeel van iOS zijn de apps, die zijn grafisch beter dan die voor android, al komt er qua ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 17-07-10, 23:10
ankid ankid is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 44
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jo... Bekijk bericht
Het enige voordeel van iOS zijn de apps, die zijn grafisch beter dan die voor android, al komt er qua games al verbetering in bij Android. Android is zeker niet moeilijker in gebruik dan de iPhone. Het gaat zelfs makkelijker doordat je widgets hebt. Zo kan je bijvoorbeeld snel Wi-Fi aan en uit zetten, je mails checken, smsjes snel lezen zonder maar ergens op de klikken (behalve bij Wi-Fi aan/uit doen dan).
Ben er weer mee eens
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 17-07-10, 23:52
5youXpuppet5 5youXpuppet5 is offline
• iOS 10.3.1
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: België
Berichten: 209
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jo... Bekijk bericht
LOL! Als je Android veel te ingewikkeld vindt, dan ben je echt achterlijk.
Zegt de man zonder iPhone...
Ik werk al meer dan 2 jaar met iPhones en heb sindsdien nooit meer een andere gsm aangeraakt, dan moet je wel effe 5 sec nadenken voor je android doorhebt.
Net zoals ik al meer dan 1 jaar met OS X werk, moet je ook al effe nadenken hoe je met je pc meerdere schermen laat meekijken
  #43  
Oud 17-07-10, 23:55
ankid ankid is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 44
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 5youXpuppet5 Bekijk bericht
Zegt de man zonder iPhone...
Ik werk al meer dan 2 jaar met iPhones en heb sindsdien nooit meer een andere gsm aangeraakt, dan moet je wel effe 5 sec nadenken voor je android doorhebt.
Net zoals ik al meer dan 1 jaar met OS X werk, moet je ook al effe nadenken hoe je met je pc meerdere schermen laat meekijken
wat bedoel je nou? na een week of 2 ken ik alles al over android
  #44  
Oud 18-07-10, 00:52
Jo... Jo... is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 79
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 5youXpuppet5 Bekijk bericht
Zegt de man zonder iPhone...
Ik werk al meer dan 2 jaar met iPhones en heb sindsdien nooit meer een andere gsm aangeraakt, dan moet je wel effe 5 sec nadenken voor je android doorhebt.
Net zoals ik al meer dan 1 jaar met OS X werk, moet je ook al effe nadenken hoe je met je pc meerdere schermen laat meekijken
Inderdaad, android is niet zoals ios met blokken spelen. (kijk eens naar ios, is een scherm met allemaal blokjes erop.) naar na een dagje gebruik heb je android z aekerl grotendeels door.

En momenteel heb ik inderdaad geen iphone naar een tijdje terug had ik er wel één. Weliswaar een2g maar het os is op alle iphones hetzelfde (op 2g w wasel is 3.1 e ink moet toegeven d ios 4 heel wat verbeteringen brengt. )

Sorry voor d evele typefou ten naar gebruik een bèta van s wypeen die werkt nog n ietecht 100 procent...
  #45  
Oud 18-07-10, 13:34
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Ik verkies eenvoudigheid voor een eevoudige mens .
Waarom zou ik een toestel moeten gaan kopen die minder aangenaam is?
De iphone is o zo easy in gebruik en ik amuseer er mij enorm mee mee de iphone 4.

Willen jullie een htc desire kopen, goed zo, doe maar maar kom hier niet op een iphone forum de iphone afbreken.

De iphone 4 is weldegelijk beter dan de htc desire, alleen de htc desire HD zal evenwaardig zijn of mss lichtjes beter maar zoals ik al heb aangehaalt; htc brengt dan ook heel veel toestellen uit ieder jaar opnieuw, terwijl apple er eentje per jaar uitbrengt en dan nog zijn ze de succesvolste,lol.
Htc heeft me nooit kunnen bekoren vanwege de slechte batterij, iedere keer opnieuw was die batterij geene vetten.
  #46  
Oud 18-07-10, 13:38
Jo... Jo... is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 79
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Ik verkies eenvoudigheid voor een eevoudige mens .
Waarom zou ik een toestel moeten gaan kopen die minder aangenaam is?
De iphone is o zo easy in gebruik en ik amuseer er mij enorm mee mee de iphone 4.

Willen jullie een htc desire kopen, goed zo, doe maar maar kom hier niet op een iphone forum de iphone afbreken.

De iphone 4 is weldegelijk beter dan de htc desire, alleen de htc desire HD zal evenwaardig zijn of mss lichtjes beter maar zoals ik al heb aangehaalt; htc brengt dan ook heel veel toestellen uit ieder jaar opnieuw, terwijl apple er eentje per jaar uitbrengt en dan nog zijn ze de succesvolste,lol.
Htc heeft me nooit kunnen bekoren vanwege de slechte batterij, iedere keer opnieuw was die batterij geene vetten.
En op welk vlak i sdie htc Desire hd dan beter dan de huidige htc desire?
  #47  
Oud 25-08-10, 21:32
Hroswith Hroswith is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 50
Standaard

Leuk, zo'n groot beeldscherm, maar doet de Desire HD zijn naam ook eer aan? Ze moeten dan niet gewoon de resolutie verhogen, maar deze dusdanig verhogen dat de Desire HD een hogere pixeldensiteit heeft dan de Desire nu heeft.
  #48  
Oud 25-08-10, 21:33
Hroswith Hroswith is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 50
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ankid Bekijk bericht
Helemaal mee eens, de Iphone fanboys moeten deze filmpje kijken
YouTube - iPhone4 vs HTC Evo
Wat een walgelijk slecht filmpje. Ingesproken door Stephen Hawking?
  #49  
Oud 25-08-10, 22:00
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hroswith Bekijk bericht
Leuk, zo'n groot beeldscherm, maar doet de Desire HD zijn naam ook eer aan? Ze moeten dan niet gewoon de resolutie verhogen, maar deze dusdanig verhogen dat de Desire HD een hogere pixeldensiteit heeft dan de Desire nu heeft.
Ik heb al eentje gehad van 4inch en dat is me te groot, lomp vind ik en als ik mee m'n duim wilde smsen was dat niet je datte en bellen is ook niet bepaald plezant te noemen. Enige voordeel zou zijn als ik tv op kijk via m'n slingbox.
  #50  
Oud 25-08-10, 23:12
Mickyman Mickyman is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 5youXpuppet5 Bekijk bericht
Voor mij zijn er maar 2 goeie gsm merken: Apple en RIM.
Maar als hollander is een gsm toch niet duur? ;d
BlackBerry Storm II is goed. Vriend van me heeft die en dies ook nog redelijk goed. Vind een iPhone ook te duur.
Mee eens, en ik heb ze beide. Werk is Blackberry Bold 9000 , prive is Iphone 3G (rete traag maar wel top)
  #51  
Oud 08-09-10, 15:45
ThaDude ThaDude is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 63
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yzord Bekijk bericht
Uhm ja, dat doet het ook hoor alleen ik vind de optie om te kunnen tweaken een positief iets. En koop jij nu maar een iphone 4...lekker out of the box niet kunnen bellen
dit vind ik dan weer mooi he; zit ff wat oude posts te lezen en dan bovenstaande

moet je kijken welke tel hij zelf heeft nu

iPhone 4 16GB (Zwart) [FW: 4.0.1] [Jailbreak: Ja]
Windows
  #52  
Oud 08-09-10, 16:20
Mickyman Mickyman is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ThaDude Bekijk bericht
dit vind ik dan weer mooi he; zit ff wat oude posts te lezen en dan bovenstaande

moet je kijken welke tel hij zelf heeft nu

iPhone 4 16GB (Zwart) [FW: 4.0.1] [Jailbreak: Ja]
Windows
LOL, ja altijd weer jammer zoiets
  #53  
Oud 08-09-10, 17:10
chaser2600's schermafbeelding
chaser2600 chaser2600 is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 306
Stuur een bericht via MSN naar chaser2600
Standaard

of het een killer wordt of niet dat is voor iedereen anders. zolang het device android draait kan het naar mijn mening nooit een killer worden.
ik geniet van het gesloten systeem van Apple, maar iemand die daar niet tegen kan zal inderdaad sneller naar android neigen.
nog een nadeel van android devices.. over 3 maanden zijn ze oud omdat er een nieuwer model is die nog sneller en nog beter moet zijn. het is dan maar de vraag hoe lang jouw device nog lekker kan genieten van de support en software updates.. laat staan van de apps die hoogst waarschijnlijk vooral voor de nieuwe devices geschreven wordt, wat we ook steeds meer zien bij iphones
  #54  
Oud 09-09-10, 08:35
ThaDude ThaDude is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 63
Standaard

Android is een mooi systeem vind de galaxy S van mijn vriendin ook best een mooi toestel.. maar tis smaak denk ik ik ben superblij dat ik voor de iphone ben gegaan.
alleen design al maakt de rest eruit zien als een plastic speelgoed telefoon.
maar feit is wel dat android enorm aan het groeien is en niet beperkt is aan 1 merk waardoor het in de toekomst vermoedelijk Apple gaat overstijgen, maar goed dat zien we dan wel weer tot die tijd ben ik heel tevreden met mijn nieuwe iphone
  #55  
Oud 17-09-10, 15:04
steelfighter steelfighter is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 76
Standaard

ik heb alle soorten telefoons: android, winmobile, symbian en nu de iphone. En ik kan je vertellen dat de iphone 4 een beest van een smartphone is en wat ie kan ook goed doet zonder hoofdpijn, maar hij is totaal niet geschikt voor een tweaker wat de andere platforms smartphones wel zijn (behalve dan jailbreaken en op die manier illegale applicaties en spelletjes installeren, vergelijk het met signen op symbian) Maar van het tweaken word je op een gegeven moment ook moe vooral als je merkt dat een custom rom niet goed werkt door crashes of traagheid en je alles weer moet restoren.
  #56  
Oud 18-09-10, 00:11
beyazz beyazz is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 122
Standaard

Kom op wees reeel. Je betaald 900€ voor de iphone(in NL) en 550€ voor de Desire HD. Als we verder kijken, naar de specs; zijn deze gelijkwaardig..

Je betaald dus pak weg 300€ meer voor een gelijkwaardige toestel...
  #57  
Oud 18-09-10, 16:23
ABry ABry is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Antwerpen
Berichten: 114
Standaard

Ze komen dichter maar die nieuwe desire Hd is nog steeds geen Iphone killer hoor.
  #58  
Oud 18-09-10, 17:53
chaser2600's schermafbeelding
chaser2600 chaser2600 is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 306
Stuur een bericht via MSN naar chaser2600
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door beyazz Bekijk bericht
Kom op wees reeel. Je betaald 900€ voor de iphone(in NL) en 550€ voor de Desire HD. Als we verder kijken, naar de specs; zijn deze gelijkwaardig..

Je betaald dus pak weg 300€ meer voor een gelijkwaardige toestel...
Oneerlijke vergelijking.. de iphone is niet los te koop in Nederland.
Tuurlijk.. als je hem via allerlei tussenhandelaren gaat kopen betaal je de hoofdprijs.
Voordeel van de iphone is ook dat hij over een jaar pas "oud" is. HTC komt over 3 maanden weer met een nieuw model / opvolger en dan loop je al weer "achter".
  #59  
Oud 19-09-10, 01:25
beyazz beyazz is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 122
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chaser2600 Bekijk bericht
Oneerlijke vergelijking.. de iphone is niet los te koop in Nederland.
Tuurlijk.. als je hem via allerlei tussenhandelaren gaat kopen betaal je de hoofdprijs.
Voordeel van de iphone is ook dat hij over een jaar pas "oud" is. HTC komt over 3 maanden weer met een nieuw model / opvolger en dan loop je al weer "achter".
Oneerlijk? Ik dacht het niet, de iphone 4 is wel degelijk los te koop in NL:
Apple iPhone 4 (16GB) Zwart prijzen | Mobile | Tweakers.net Pricewatch

Hiernaast kost de iphone 4 650€ in Belgie, wat alsnog 100€ verschilt. HTC brengt idd snel achterelkaar phones uit, dit wil echter niet zeggen dat je na drie maanden "achter" loopt..
  #60  
Oud 19-09-10, 12:06
chaser2600's schermafbeelding
chaser2600 chaser2600 is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 306
Stuur een bericht via MSN naar chaser2600
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door beyazz Bekijk bericht
Oneerlijk? Ik dacht het niet, de iphone 4 is wel degelijk los te koop in NL:
[url=http://tweakers.net/pricewatch/258436/apple-iphone-4-(16gb)-zwart.html]Apple iPhone 4 (16GB) Zwart prijzen | Mobile | Tweakers.net Pricewatch
Dat zeg ik.. alleen via tussenhandelaren die ze uit België halen en er een dikke marge op zetten
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
I-150 Iphone abbonement in HTC DESIRE,Motorola X720 TLRSky Odido (T-Mobile) 14 05-10-10 16:39
iPhone 4 vs HTC Desire? Maaartenn iPhone algemeen 16 18-07-10 03:34
Appstore vs Android Market en Iphone 4 vs HTC Desire/ Evo...? dikdirk iPhone algemeen 7 12-07-10 11:52
iPhone vs HTC Desire Maaartenn iPhone algemeen 13 28-06-10 21:50
htc desire bartvdvenne Archief 2 10-05-10 14:02

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:42.