iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Iphone 4 vs Htc Desire Hd (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/64539-iphone-4-vs-htc-desire-hd.html)

ankid 16-07-10 11:04

Iphone 4 vs Htc Desire Hd
 
De Iphone 4 is een super mobiel en dat weet iedereen, maar volgens mij zal de Htc Desire Hd die in oktober uitkomt, hem verslaan.

Iphone 4 VS Htc Desire Hd
IOS4 - Android 2.2/3.0
Apple A4 Chip(snelheid niet bekend) - Snapdragon 1Ghz
Scherm van 3,5 Inch Amoled - 4,3 inch AMOLED- of SLCD-scherm met WVGA-resolutie
Hdvideo-opname (720p)-HDvideo-opname(720p)
5 megapixel camera - 8 megapixelcamera
Iphone look - unibody aluminium design

De Htc Desire Hd wordt de nieuwe Iphone killer, (Oktober in Engeland)
Of zal Iphone deze strijd ook kunnen winnen tegen deze supertelefoon van Htc

Bomans 16-07-10 11:09

Staar je in elk geval niet blind op het aantal megapixels, dat zegt niets.
Scherm is wat groter, maar is dat wel handiger?

ankid 16-07-10 11:11

ik weet niet, ik vond de Htc desire al goed en snel, kan de variant van de zogenaamde Htc evo en de htc desire tippen aan de Iphone 4?

Yzord 16-07-10 12:12

Ik heb anders nu ook de Desire in mijn assortiment en ow ow, kijk uit Apple. Ik ben een verknochte Apple fan, maar heb een Desire gekocht voor een experiment en ondanks dat ik in het begin wat onwennig was, merk ik nu, na het rooten en custom roms, dat we langzamerhand worden ingepakt door Apple met hun voorwaarden en iAd meuk.

Het scherm reageert net zo perfect als bij een iPhone. Met Android 2.2 zonder Sence heb je zoveel mogelijkheden om je 7 homescreens te bewerken, dan ik eerlijk gezegd nu meer naar mijn Desire neig te gaan dan mijn iphone.

En tja, ik wilde dolgraag die iphone4 hebben, maar gezien de ellende er nu omheen en zonder een juiste handeling van Apple is deze nieuwe Desire HD echt wel een iphonekiller aan het worden.

ankid 16-07-10 12:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yzord (Bericht 490688)
Ik heb anders nu ook de Desire in mijn assortiment en ow ow, kijk uit Apple. Ik ben een verknochte Apple fan, maar heb een Desire gekocht voor een experiment en ondanks dat ik in het begin wat onwennig was, merk ik nu, na het rooten en custom roms, dat we langzamerhand worden ingepakt door Apple met hun voorwaarden en iAd meuk.

Het scherm reageert net zo perfect als bij een iPhone. Met Android 2.2 zonder Sence heb je zoveel mogelijkheden om je 7 homescreens te bewerken, dan ik eerlijk gezegd nu meer naar mijn Desire neig te gaan dan mijn iphone.

En tja, ik wilde dolgraag die iphone4 hebben, maar gezien de ellende er nu omheen en zonder een juiste handeling van Apple is deze nieuwe Desire HD echt wel een iphonekiller aan het worden.


Helemaal mee eens, de Iphone fanboys moeten deze filmpje kijken
YouTube - iPhone4 vs HTC Evo

apotheosis 16-07-10 15:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bomans (Bericht 490648)
Staar je in elk geval niet blind op het aantal megapixels, dat zegt niets.
Scherm is wat groter, maar is dat wel handiger?

Ik heb een 4 inch gehad en vond dat te groot en ik wilde een sms typen in m'n rechterhand zo mee mijnen duim, pppffffff, meer moet ik niet zeggen zeker?
4,3 inch is goed voor naar tv te kijken zoals ik doe maar voor de rest vind ik zo'n toestel niet bepaald handig.

En idd, de pixels en die 8MP willen niks zeggen, men denkt altijd meteen dat 8MP automatisch beter is dan bv een 5MP.

Hoe zit het mee de batterij van die desire HD?

RudeRob 16-07-10 15:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yzord (Bericht 490688)
na het rooten en custom roms

Ik wil graag dat het super werkt out-of-the-box.

Yzord 16-07-10 15:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RudeRob (Bericht 490834)
Ik wil graag dat het super werkt out-of-the-box.

Uhm ja, dat doet het ook hoor :confused: alleen ik vind de optie om te kunnen tweaken een positief iets. En koop jij nu maar een iphone 4...lekker out of the box niet kunnen bellen :o

ankid 16-07-10 16:41

Maar wat is nou beter denken jullie

5youXpuppet5 16-07-10 18:16

Bij mij komt de iPhone 4 pas in huis wanneer hij te jailbreaken valt en het antenne probleem opgelost is.

ps; de processor snelheid van de iPhone 4 is ook 1GHz

Dejive 17-07-10 21:05

En de scherm van de iPhone 4 is geen Amoled.

ankid 17-07-10 21:10

Iphone killer dus?

5youXpuppet5 17-07-10 21:11

neen. Ratina display ziet er in mijn ogen beter uit ;)

ankid 17-07-10 21:13

Allebij 1Ghz processor, maar er is toch wel 1 beter dan de ander?

5youXpuppet5 17-07-10 21:14

zal wel de A4 zijn, die is door Apple zelf ontworpen dusja

ankid 17-07-10 21:16

maar 1Ghz is 1Ghz toch

5youXpuppet5 17-07-10 21:19

Dat is de snelheid. De A4 is van Apple zelf dus is wss beter afgesteld op de iPad en iPhone 4.

ankid 17-07-10 21:20

Ik weet het niet, kijk effe naar die andere thread die Scorpion wordt de iPhone killer denk ik

5youXpuppet5 17-07-10 21:27

Denk je :d
Ik heb ook al veel op het punt gestaan voor een WM of Android telefoon te kopen maar als ik dat toestel in mijn handen heb denk ik van; Neeh, daar hang ik mijn geld niet aan.
Het OS draait echt niet soepel en begint veel te ingewikkeld te worden voor mij. Ik ga enkel nog iPhones kopen denk ik. Ik heb nooit graag met gsm's gewerkt tot de iPhone uitkwam.

ankid 17-07-10 21:29

Jullie moeten niet denken dat ik ook een iPhone wil, maar dat ding kost zoo verschrikkelijk duur vind ik. Daarom wordt het dus een iPhone killer


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:13.