iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   iPhone 4 tevreden-poll (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/64579-iphone-4-tevreden-poll.html)

josax 13-08-10 14:43

zijn er nog negatieve ervaringen met de 4?

kal_el 13-08-10 15:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door frankhan (Bericht 529441)
Dit is Bullshit dus. Ben erg te spreken over de 4 maar hij heeft wel problemen. Het Bullshit noemen is een beetje struisvogel gedrag.

Heb ook 3G en 3Gs men moet zeggen dat de grootste winst zat van 3G naar 3Gs. De 4 is gewoon veel mooier maar niet echt veel sneller dan de 3Gs. Hij is gewoon heel erg MOOI!!!!

als je enkel naar snelheid kijkt is dat zeker waar.
Als je kijkt naar de rest (RAM, Camera, GPS-chip,..) dan is er echt wel een grotere stap van de 3Gs naar 4 naar mijn mening :-)

frankhan 13-08-10 16:07

Dat zijn specificaties. Ik vind de foto's niet echt beter en hebben een vaag rood zweem. De Video is wel beter maar is niet echt belangrijk. De proccessor is sneller maar niemand weet op wat voor een snelheid die draait. Op dat youtube filmpje met de 4 iPhones naast elkaar zie je goed de verschillen qua snelheid. Tussen 3Gs en 4 zit niet een groot verschil.

Het grootste plus punt is wat mij betreft het scherm. Dat is absoluut spatzuiver.

kal_el 13-08-10 16:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door frankhan (Bericht 529798)
Dat zijn specificaties. Ik vind de foto's niet echt beter en hebben een vaag rood zweem. De Video is wel beter maar is niet echt belangrijk. De proccessor is sneller maar niemand weet op wat voor een snelheid die draait. Op dat youtube filmpje met de 4 iPhones naast elkaar zie je goed de verschillen qua snelheid. Tussen 3Gs en 4 zit niet een groot verschil.

Het grootste plus punt is wat mij betreft het scherm. Dat is absoluut spatzuiver.

dan scheelt er denk ik wel iets met jou camera, bij mij zijn die foto's prachtig. (enkel in de donker is dat natuulrijk nog steeds wat minder)

Zoals ik al zei, qua snelheidsverschil is de overstap van 3G naar 3Gs inderdaad groter ;)

Jorass 13-08-10 16:29

Erg tevreden. Had 3GS, dit is zeker vooruitgang:
- iets sneller, ik denk dat het snelheidsverschil pas te merken is wanneer wanneer er "grotere" aps etc komen.
- ultiem scherm.
- Accu gaat aanzienlijk langer mee.
- Geen enkel probleem met ontvangst.
- Goede camera, led-flits
- Etc.

Ik zie dus alleen pluspunten.

Guest-20190430163756 13-08-10 18:24

Ik ben hardstikke te tevreden, heb ook geen last van antenne-gedoe.
Ik stoor me echter wel aan de korte batterylife. Mijn iphone houd het nog geen dag vol. Vandaag bijvoorbeeld, kwam ik rond 12 uur uit mijn bed, en heb nu nog maar 25% over. Dat is 6 en een half uur, ruim genomen. Ik vraag me af of jullie daar ook zeer last van hebben, of dat het misschien aan mijn toestel ligt. N

Ik moet er wel absoluut bijzeggen dat ik whatsapp gebruik, soms intensief, maar vandaag zeker niet intensief. ik heb even een kwartiertje een spelletje gespeelt, 2 whatsappjes gestuurd, af en toe beetje twitter gecheckt en soms getweet, 1 facetime gesprek gehad van ongeveer een minuut (met iemand uit Canada btw, was erg vet).

Ik weet dat door Whatsapp je batterij een stuk sneller leeg gaat, maar ook nu vandaag, nu ik amper gebruik van whatsapp heb gemaakt, houd mn telefoon het nog geen dag uit.

rollotomassi 14-08-10 10:12

Ben heel erg tevreden maar ik mis ontvangstnotificatie en een conceptmap voor de SMS-en.

Jerry Homes 15-08-10 13:31

ik heb mijn iPhone4 ondertussen toch al een maand. Ik heb hem laten opsturen naar mijn vakantieadres in Frankrijk.
Ik ben er super tevreden van, al kan ik niet vergelijken want dit is mijn eerste iPhone.
ik vind het scherm mega. Ik had onlangs een iPad vast en dat leek precies een 'oud' toestel, puur omwille van het retina scherm dat je gewoon bent.
Op reis was het toestel ideaal om snel een foto te nemen of wat te filmen, zeker nu we net een baby'tje hebben. Ook het direct doorsturen van een filmpje naar You Tube (ook al kan dat dan niet in HD) en het direct versturen van een mail naar bijv familie om hen hiervan op de hoogte te brengen, vind ik gemakkelijk. De kwaliteit van zowel foto als film vind ik voldoende.
De iPhone gaat ook erg snel door het internet vind ik. Hij heeft een prachtig strak design, ligt super in de hand - een knap ding dus. alleen wil je hem steeds super goed beschermen zodat het soms wel energie vraagt om daar steeds op te letten. vroeger stak dat allemaal niet zo nauw.
Van het antenneprobleem heb ik niet zo veel last. Soms valt het signaal weg, maar dat gebeurt soms als ik hem zelfs niet vast heb, dus volgens mij ligt dit gewoon aan de provider.
Het enige minpuntje vind ik de batterijduur. Ik kom net de dag niet door, wat ik toch wel jammer vind.
Ook jammer dat je bij de standaard wekkerfunctie geen eigen muziek kunt gebruiken, maar dit zijn echt al details natuurlijk en ik weet dat er apps voor zijn.
Maar dus overduidelijk een happy gebruiker hier!

Bibi2205 15-08-10 13:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guest-20190430163756 (Bericht 530024)
Ik ben hardstikke te tevreden, heb ook geen last van antenne-gedoe.
Ik stoor me echter wel aan de korte batterylife. Mijn iphone houd het nog geen dag vol. Vandaag bijvoorbeeld, kwam ik rond 12 uur uit mijn bed, en heb nu nog maar 25% over. Dat is 6 en een half uur, ruim genomen. Ik vraag me af of jullie daar ook zeer last van hebben, of dat het misschien aan mijn toestel ligt.

34u standby, 3u gebruikt.. 61% batterij over.
Ik heb dus zeker niet te klagen. :)

apotheosis 15-08-10 13:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jerry Homes (Bericht 531698)
ik heb mijn iPhone4 ondertussen toch al een maand. Ik heb hem laten opsturen naar mijn vakantieadres in Frankrijk.
Ik ben er super tevreden van, al kan ik niet vergelijken want dit is mijn eerste iPhone.
ik vind het scherm mega. Ik had onlangs een iPad vast en dat leek precies een 'oud' toestel, puur omwille van het retina scherm dat je gewoon bent.
Op reis was het toestel ideaal om snel een foto te nemen of wat te filmen, zeker nu we net een baby'tje hebben. Ook het direct doorsturen van een filmpje naar You Tube (ook al kan dat dan niet in HD) en het direct versturen van een mail naar bijv familie om hen hiervan op de hoogte te brengen, vind ik gemakkelijk. De kwaliteit van zowel foto als film vind ik voldoende.
De iPhone gaat ook erg snel door het internet vind ik. Hij heeft een prachtig strak design, ligt super in de hand - een knap ding dus. alleen wil je hem steeds super goed beschermen zodat het soms wel energie vraagt om daar steeds op te letten. vroeger stak dat allemaal niet zo nauw.
Van het antenneprobleem heb ik niet zo veel last. Soms valt het signaal weg, maar dat gebeurt soms als ik hem zelfs niet vast heb, dus volgens mij ligt dit gewoon aan de provider.
Het enige minpuntje vind ik de batterijduur. Ik kom net de dag niet door, wat ik toch wel jammer vind.
Ook jammer dat je bij de standaard wekkerfunctie geen eigen muziek kunt gebruiken, maar dit zijn echt al details natuurlijk en ik weet dat er apps voor zijn.
Maar dus overduidelijk een happy gebruiker hier!

De batterij is beter dan in alle andere iphones en zelfs beter dan alle andere smartphones. Ik kan deze bij mij ook na 4 uur leegtrekken, tja, wat wil je, vele zaken vergen nu éénmaal veel van de batterij.

Damys4 15-08-10 15:17

Ik wacht wel op de 4GS ik heb nu een 3GS 32GB en zie nog geen voordeel om zoveel geld ervoor uit te trekken.
Mijn batterij gaat 2 a 3 dagen mee, schijnt ook te maken te hebben met hoeveel Apps je erop hebt die continu "open" staan of push berichten bijwerken continu

koen2709 19-08-10 19:22

ik vind hem geweldig het als je naar het scherm staart is die heel helder en scherp als je er lang genoeg weg naar staart lijkt die heel groot hij voelt heel duurzaam aan je voelt ook dat die van kwaliteit materialen gemaakt is meeste zijn van goedkoop plastic of gewoon simpel wat aluminium maar ik vind hem geweldig zeer tevreden

EDIT:

over de death grip ik probeer het wel te krijgen door me vinger op de antennes te houden maar het lukt niet streepjes blijven maximaal :D

Jerry Homes 19-08-10 19:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis (Bericht 531735)
De batterij is beter dan in alle andere iphones en zelfs beter dan alle andere smartphones. Ik kan deze bij mij ook na 4 uur leegtrekken, tja, wat wil je, vele zaken vergen nu éénmaal veel van de batterij.

zoals gesteld, kan ik idd niet vergelijken met andere smarthphones. Over 4 uur heb ik wel nooit gesproken, enkel dat ik niet altijd de dag door kom...
ik zit er trouwens best wel veel op te pingelen en idd ik krijg wel wat pushberichten.
Ik vraag me af of de apps die open staan in het multitask scherm er iets mee te maken hebben?

Guest-20190430163756 19-08-10 20:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door koen2709 (Bericht 537782)
ik vind hem geweldig het als je naar het scherm staart is die heel helder en scherp als je er lang genoeg weg naar staart lijkt die heel groot hij voelt heel duurzaam aan je voelt ook dat die van kwaliteit materialen gemaakt is meeste zijn van goedkoop plastic of gewoon simpel wat aluminium maar ik vind hem geweldig zeer tevreden

EDIT:

over de death grip ik probeer het wel te krijgen door me vinger op de antennes te houden maar het lukt niet streepjes blijven maximaal :D

Fijn, al die leestekens.

PrittStift 19-08-10 21:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door koen2709 (Bericht 537782)
ik vind hem geweldig het als je naar het scherm staart is die heel helder en scherp als je er lang genoeg weg naar staart lijkt die heel groot hij voelt heel duurzaam aan je voelt ook dat die van kwaliteit materialen gemaakt is meeste zijn van goedkoop plastic of gewoon simpel wat aluminium maar ik vind hem geweldig zeer tevreden

EDIT:

over de death grip ik probeer het wel te krijgen door me vinger op de antennes te houden maar het lukt niet streepjes blijven maximaal :D


Mooi voor je man! Geniet daar van, er zijn er maar weinig in de wereld die dat genot hebben... Ik ben ook 1 van die weinige... maar het ligt wel aan de omstandigheden. :P

Dejive 19-08-10 21:09

@Jerry Homes.
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat de standaard wekker wel met de ipod samenwerkt..kan het nu ff niet vinden..

Hermadrid 19-08-10 21:18

Ik ben ook zeer tevreden mee heb hem een weekje alleen het is wel wennen met een Iphone. Sommige dingen zoals jailbreaken enzo met cydia enzo zijn wel beetje lastig. Je probeert ook zo zuinig te doen met je Iphone tenminste dat heb ik constant checken of die het nog wel doet hahah.

Maar ik heb een vraag kan je geen liedje als Beltoon hebben? Ik wil zeg maar gewoon liedje die ik heb overgezet via itunes als beltoon kan dat niet?

koen2709 19-08-10 21:50

en dan heb ik het nog niet eens over dat gratis hoesje :p

lolsmurf 19-08-10 21:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hermadrid (Bericht 537925)
Maar ik heb een vraag kan je geen liedje als Beltoon hebben? Ik wil zeg maar gewoon liedje die ik heb overgezet via itunes als beltoon kan dat niet?

Via een website als bijvoorbeeld Free Ringtones for mobile and iPhone - Audiko kan je eigen mp3's inkorten tot een ringtone van max 30 sec. Of je kan er gewoon in de (gratis) catalogus eentje kiezen die iemand anders al gemaakt heeft. Nadien kan je je ringtone downloaden in een ringtone-bestandsformaat dat je in iTunes kan slepen. Nadien gewoon "Beltonen synchroniseren" aanvinken en klaar is kees!

spuji 19-08-10 23:24

Jep, tot nu toe heel tevreden. Heb geen gele vlekken op m'n scherm, geen los schroefje en minste ontvangst dat ik al heb gehad zijn 3 streepjes. Al wat slecht kon zijn is het niet dus ik hoef zeker hier niet meer op te sommen wat er goed is aan het apparaat :)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:54.