//

iphone 3gs blijft hangen in herstellen i tunes

iphone 3gs blijft hangen in herstellen i tunes discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ik heb sinds gisteren een nieuwe iphone 3gs. en ik heb em dus aan de praat gekregen. en nu wil ik dus via i ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 17-07-10, 11:14
leetje29 leetje29 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 1
Standaard iphone 3gs blijft hangen in herstellen i tunes

hallo, ik heb sinds gisteren een nieuwe iphone 3gs. en ik heb em dus aan de praat gekregen. en nu wil ik dus via i tunes er verder mee gaan maar daar blijft ie in hangen.

mijn pc/itunes geeft aan dat de telefoon in de herstel modus is en daar is is dus steeds mee bezig.

ik kom niet verder ermee!

ik heb echt nul komma nul verstand van dit soort dingen dus alle hulp is welkom.

zou ik niet beter langs de mac winkel kunnen gaan? en daar vragen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 3gs blijft hangen tijdens herstellen puma17 iPhone algemeen 1 22-04-11 00:12
iPhone: iPhone 4 blijft hangen in recovery, fout 1013 bij herstellen thaguz Jailbreak 4 27-03-11 15:10
Iphone 4: [tiny] Herstellen naar 4.1 blijft hangen brotherlouie98 iPhone algemeen 7 23-11-10 19:28
iPhone: Herstellen iphone 3gs FW 4.01 blijft hangen Pienoet Jailbreak 7 14-10-10 00:07

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:58.