//

iPhone wordt weggezet eind van het jaar

iPhone wordt weggezet eind van het jaar discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) HTC zou volgens de website AndroidSPIN werken aan een telefoon met Android 2.2 en een 1,5 GHz-processor. De telefoon wordt hiermee dus een ontzettend snel ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 17-07-10, 17:17
ankid ankid is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 44
Standaard iPhone wordt weggezet eind van het jaar

HTC zou volgens de website AndroidSPIN werken aan een telefoon met Android 2.2 en een 1,5 GHz-processor. De telefoon wordt hiermee dus een ontzettend snel toestel en krijgt de codenaam HTC Scorpion mee.

Als het toestel er inderdaad aankomt, dan hebben we te maken met het snelste mobieltje tot nu toe. Qualcomm liet op de Consumer Electronics Show weten nog dit jaar een processor voor mobiele telefoons te willen lanceren die een kloksnelheid haalt van 1,5 GHz. Deze processor wordt dus vermoedelijk gebruikt in de HTC Scorpion. Dat is dan ook meteen de snelste processor tot nog toe, daarvoor zit de 1 GHz-Snapdragon processor. Die wordt onder andere gebruikt in de Nexus One van Google.

De HTC Scorpion zit er in ieder geval voorlopig nog niet in. De kans dat het toestel volgende week wordt aangekondigd door HTC lijkt eveneens nihil.

Zal de Iphone Chip de A4 tegen deze mobiel kunnen, of loopt iPhone achter??
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-07-10, 20:26
firestarter firestarter is offline
• iOS 7.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 156
Standaard

Dan loopt ie idd achter. Maar dan is de iPhone 4 ookal 6 maanden uit en zal Apple 6 maanden later weer een nieuw model uitbrengen die sowieso sneller is dan de Scorpion.

Ze zullen wel moeten . Misschien kunnen ze de kloksnelheid van de A4 wel opvoeren
  #3  
Oud 17-07-10, 21:57
ManindeWereld ManindeWereld is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 70
Standaard

Dit is een gerucht van begin dit jaar..

HTC Scorpion met 1.5Ghz en Android 2.2? | Androidworld
  #4  
Oud 17-07-10, 22:03
ankid ankid is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 44
Standaard

Hoezo zou het niet kunnen, ik bedoel als dit uitlekt is het niet zomaar iets, dit lijkt me de taal van de telefoon, (als je snapt wat ik bedoel), Dit lekt niet zomaar uit. denk ik
# begin build properties
# autogenerated by buildinfo.sh
ro.build.id=FRE65C
ro.build.display.id=htc_scorpion-userdebug 2.2 FRE65C eng.xxxxx.20100206 test-keys
ro.build.version.incremental=26741
ro.build.version.sdk=8
ro.build.version.codename=REL
ro.build.version.release=2.2
ro.build.date=Sat Feb 6 13:42:06 CST 2010
ro.build.date.utc=1264645720
ro.build.type=userdebug
ro.build.user=u40000
ro.build.host=builder00101
ro.build.tags=test-keys
ro.product.model=HTC Olympian
ro.product.brand=generic
ro.product.name=htc_scorpion
ro.product.device=scorpion
ro.product.board=cortex1.5ghz
ro.product.cpu.abi=armeabi-va8c
ro.product.cpu.abi2=armeabi
ro.product.manufacturer=HTC
ro.product.locale.language=mdpi
ro.product.locale.region=
ro.board.platform=qsd8672
# ro.build.product is obsolete; use ro.product.device
ro.build.product=scorpion
# Do not try to parse ro.build.description or .fingerprint
ro.build.description=1.47.3.2 CL2***** test-keys
ro.build.changelist=2*****
ro.build.modelid=DF4732***
ro.build.fingerprint=generic/htc_scorpion/scorpion/scorpion:2.2/FRE65C/26741:userdebug/test-keys
keyguard.no_require_sim=1
# end build properties
#
# system.prop for scorpion
#
ro.sf.lcd_density=240
#
ro.home.ui.defualt.=0
ro.home.ui.media.scorpion.=1
ro.home.ui.sense.=0
ro.home.ui.define.=0
#
#
rild.libpath=/system/lib/libhtc_ril.so
wimax.interface = tiwlan0
# Time between scans in seconds. Keep it high to minimize battery drain.
# This only affects the case in which there are remembered access points,
# but none are in range.
# begin build properties
# autogenerated by buildinfo.sh
ro.build.id=FRE65C
ro.build.display.id=htc_scorpion-userdebug 2.2 FRE65C eng.xxxxx.20100206 test-keys
ro.build.version.incremental=26741
ro.build.version.sdk=8
ro.build.version.codename=REL
ro.build.version.release=2.2
ro.build.date=Sat Feb 6 13:42:06 CST 2010
ro.build.date.utc=1264645720
ro.build.type=userdebug
ro.build.user=u40000
ro.build.host=builder00101
ro.build.tags=test-keys
ro.product.model=HTC Olympian
ro.product.brand=generic
ro.product.name=htc_scorpion
ro.product.device=scorpion
ro.product.board=cortex1.5ghz
ro.product.cpu.abi=armeabi-va8c
ro.product.cpu.abi2=armeabi
ro.product.manufacturer=HTC
ro.product.locale.language=mdpi
ro.product.locale.region=
ro.board.platform=qsd8672
# ro.build.product is obsolete; use ro.product.device
ro.build.product=scorpion
# Do not try to parse ro.build.description or .fingerprint
ro.build.description=1.47.3.2 CL2***** test-keys
ro.build.changelist=2*****
ro.build.modelid=DF4732***
ro.build.fingerprint=generic/htc_scorpion/scorpion/scorpion:2.2/FRE65C/26741:userdebug/test-keys
keyguard.no_require_sim=1
# end build properties
#
# system.prop for scorpion
#
ro.sf.lcd_density=240
#
ro.home.ui.defualt.=0
ro.home.ui.media.scorpion.=1
ro.home.ui.sense.=0
ro.home.ui.define.=0
#
#
rild.libpath=/system/lib/libhtc_ril.so
wimax.interface = tiwlan0
# Time between scans in seconds. Keep it high to minimize battery drain.
# This only affects the case in which there are remembered access points,
# but none are in range

Dit lijkt me geen onzin
  #5  
Oud 17-07-10, 22:55
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Tegen deze uit is is apple binnen de 6maand mee een ander ;p.
En alsof ik alleen een toestel zou kopen omdat deze 10ghz heeft? Hoe sneller hoe beter maar er zijn toch nog belangrijker zaken vind ik dan dit.
  #6  
Oud 17-07-10, 22:57
ankid ankid is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 44
Standaard

wat voor zaken dan, ik vind hoe sneller hoe beter?
wat heeft het meer nodig? Gebruiksvriendenlijk vind ik het al en Andoid 2.2 is echt supper
  #7  
Oud 17-07-10, 22:58
Dragon's schermafbeelding
Dragon Dragon is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 806
Standaard

Inderdaad men roept al langer dat er steeds een betere mobiel komt dan de iPhone.
  #8  
Oud 17-07-10, 22:59
ankid ankid is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 44
Standaard

Ik weet het niet maar ik denk dat deze mobiel beter wordt dan de iPhone
  #9  
Oud 17-07-10, 23:24
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ankid Bekijk bericht
wat voor zaken dan, ik vind hoe sneller hoe beter?
wat heeft het meer nodig? Gebruiksvriendenlijk vind ik het al en Andoid 2.2 is echt supper
Sneller opladen en uploaden enz....
foto's,filmpjes enz.....
  #10  
Oud 17-07-10, 23:25
ankid ankid is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 44
Standaard

dat is Android 2.2
  #11  
Oud 18-07-10, 15:37
fgeer fgeer is offline
• iOS 13.3.1
• iPadOs 13.3.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 104
Standaard

Misschien een betere telefoon maar er kan niets tippen aan de App. store. Hierdoor blijft de iPhone altijd mijlenver voor op wat voor toestel dan ook.
  #12  
Oud 19-07-10, 22:53
ankid ankid is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 44
Standaard

nou, Android market haalt volgend jaar app store in dat is zeker
  #13  
Oud 20-07-10, 11:17
Yzord's schermafbeelding
Yzord Yzord is offline
• iOS 9.0.2
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 1.051
Standaard

Dikke vette onzin. Want het wordt namelijk een 2Ghz duocore met 1280x800 pixels scherm en 4Gb geheugen. Dan is het zwaai zwaai met de iphone ik heb nu ook een Desire bij mijn iphones en het feit dat je deze volledig kan tweaken en de souplesse is een teken dat de iphone binnenkort is afgeschreven als DE smartphone.

Apple vraagt er zelf om helaas met hun nieuwe voorwaarden en iAd. Dat heeft mij gedreven verder te kijken dan mijn neus lang is en Android is zeker wel een goede vervanger. Probeer het eens...je staat versteld.

Neemt niet weg dat ik wel een iphone 4 in preorder heb staan maar dat is meer omdat ik een vriendin van me heb afgesproken haar mijn 3G te verkopen en ik toch meerdere toestellen moet hebben.
  #14  
Oud 20-07-10, 13:15
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yzord Bekijk bericht
Dikke vette onzin. Want het wordt namelijk een 2Ghz duocore met 1280x800 pixels scherm en 4Gb geheugen. Dan is het zwaai zwaai met de iphone ik heb nu ook een Desire bij mijn iphones en het feit dat je deze volledig kan tweaken en de souplesse is een teken dat de iphone binnenkort is afgeschreven als DE smartphone.

Apple vraagt er zelf om helaas met hun nieuwe voorwaarden en iAd. Dat heeft mij gedreven verder te kijken dan mijn neus lang is en Android is zeker wel een goede vervanger. Probeer het eens...je staat versteld.

Neemt niet weg dat ik wel een iphone 4 in preorder heb staan maar dat is meer omdat ik een vriendin van me heb afgesproken haar mijn 3G te verkopen en ik toch meerdere toestellen moet hebben.
Ik ben niet onder de indruk van uw 2ghz en die 2 andere dingetjes.
Ik kijk naar andere zaken aan een smartphone dan alleen maar naar die 1-2ghz en de pixels.
Neemt niet weg het altijd mooi is meegenomen alles sneller gaat en je betere kwaliteit hebt enz...
Ik herhaal nogmaals; htc brengt dan ook veel toestellen ieder jaar uit; zij moeten eerst 30 toestellen uitbrengen om hetgeen te bereiken hetgeen apple doet met 1 toestel,lol.
  #15  
Oud 20-07-10, 13:51
Yzord's schermafbeelding
Yzord Yzord is offline
• iOS 9.0.2
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 1.051
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Ik ben niet onder de indruk van uw 2ghz en die 2 andere dingetjes.
Ik kijk naar andere zaken aan een smartphone dan alleen maar naar die 1-2ghz en de pixels.
Neemt niet weg het altijd mooi is meegenomen alles sneller gaat en je betere kwaliteit hebt enz...
Ik herhaal nogmaals; htc brengt dan ook veel toestellen ieder jaar uit; zij moeten eerst 30 toestellen uitbrengen om hetgeen te bereiken hetgeen apple doet met 1 toestel,lol.
Kerel, zet me niet weg als een iphone basher en doe niet alsof je een fanboy bent. Ik heb al jaren een iphone, ipod, ipad, magic mouse en toetsenbord (geen mac pc ivm games) en ik zeg je...de iphone gaat het verliezen het komende jaar omdat ze in hun innovatie stagneren.

Iphone was geniaal toen het uitkwam. Simpel, soepel en het werkte gewoon..klaar. Normaliter kocht ik om de drie maanden een ander model, maar bij de iphone ben ik zeker 2 jaar gebleven...totdat ik laatst bij iemand de Desire in mijn handen kreeg. Het evenaart de iphone met gemak nu en dan doel ik op de souplesse van het touchscreen en hoe simpel het in elkaar is gezet. Maar daar komt ook nog eens bij dat het open source is en de Desire volledig naar jouw smaak in te richten is. En met volledig bedoel ik ook volledig. En daar komt bij dat er komende maanden telefoons uitkomen die qua hardware de telefoon doen wegblazen.

Kijk naar Apple, die doen net alsof ze de frontcamera ineens hebben uitgevonden. Tegenover de 2G en de 3GS is er echt niet veel veranderd hoor. Versie 4 inmiddels en wat is er nu bijgekomen dan? Joepie, we hebben multitask, maar wel op een manier zoals Apple het wilt. Joepie, we hebben folders (kuch ). Maar meest bijzondere is nog wel dat Apple je ineens voorwaarden in je strot duwt (anders kan je itunes niet gebruiken) die vergaand zijn. Als kadootje maken ze van je iphone een mobiel reclameblok en de Apple fanboys pikken het alsof ze zakgeld krijgen.

Android stevent af naar een platform die de iOS wegblaast de komende maanden/jaar als Apple niet uitkijkt. En dat is echt niet omdat ik wil bashen, want de iphone, ipad etc. zijn geweldige apparaten, maar omdat de techniek niet stilstaat.

Dus zet me niet neer als iphone basher, want ik gebruik nog steeds met plezier mijn Apple produkten. Maar zet je oogkleppen eens af en kijk eens verder. Want men (de verkopers en kopers) doen alsof ze vooruitstrevend bezig zijn, maar in feite worden we gewoon voor de gek gehouden.
  #16  
Oud 20-07-10, 15:07
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yzord Bekijk bericht
Kerel, zet me niet weg als een iphone basher en doe niet alsof je een fanboy bent. Ik heb al jaren een iphone, ipod, ipad, magic mouse en toetsenbord (geen mac pc ivm games) en ik zeg je...de iphone gaat het verliezen het komende jaar omdat ze in hun innovatie stagneren.

Iphone was geniaal toen het uitkwam. Simpel, soepel en het werkte gewoon..klaar. Normaliter kocht ik om de drie maanden een ander model, maar bij de iphone ben ik zeker 2 jaar gebleven...totdat ik laatst bij iemand de Desire in mijn handen kreeg. Het evenaart de iphone met gemak nu en dan doel ik op de souplesse van het touchscreen en hoe simpel het in elkaar is gezet. Maar daar komt ook nog eens bij dat het open source is en de Desire volledig naar jouw smaak in te richten is. En met volledig bedoel ik ook volledig. En daar komt bij dat er komende maanden telefoons uitkomen die qua hardware de telefoon doen wegblazen.

Kijk naar Apple, die doen net alsof ze de frontcamera ineens hebben uitgevonden. Tegenover de 2G en de 3GS is er echt niet veel veranderd hoor. Versie 4 inmiddels en wat is er nu bijgekomen dan? Joepie, we hebben multitask, maar wel op een manier zoals Apple het wilt. Joepie, we hebben folders (kuch ). Maar meest bijzondere is nog wel dat Apple je ineens voorwaarden in je strot duwt (anders kan je itunes niet gebruiken) die vergaand zijn. Als kadootje maken ze van je iphone een mobiel reclameblok en de Apple fanboys pikken het alsof ze zakgeld krijgen.

Android stevent af naar een platform die de iOS wegblaast de komende maanden/jaar als Apple niet uitkijkt. En dat is echt niet omdat ik wil bashen, want de iphone, ipad etc. zijn geweldige apparaten, maar omdat de techniek niet stilstaat.

Dus zet me niet neer als iphone basher, want ik gebruik nog steeds met plezier mijn Apple produkten. Maar zet je oogkleppen eens af en kijk eens verder. Want men (de verkopers en kopers) doen alsof ze vooruitstrevend bezig zijn, maar in feite worden we gewoon voor de gek gehouden.
Ik heb al htc gehad, altijd miserie mee gehad en dan zwijg ik nog van hun batterijduur, die was minstens even slecht als bij de 3gs of zelfs nog slechter.
Heb je de iphone 4 al? Voor die batterij alleen al zou ik de iphone 4 kopen (alleeja, ik heb deze nu wel al maar nu kan ik er goed over oordelen).

En zoals ik al heb aangehaald; apple brengt slechts 1 toestel per jaar uit, htc en co 30tal of mss zelfs meer ofzo??? Het is logisch dat als ze binnen een paar maanden een nieuwe uitbrengen deze beter zou kunnen zijn dan de iphone 4.
De iphone 4 is tot nu toe de beste die er is ondanks enkele gebreken die er zijn, de iphone 4 is zeer zeker beter dan de htc desire en die samsung die men hier heeft gepost.

Denk je nu echt die 2ghz mij doet omver vallen? Dat was met die 1ghz ook niet het geval omdat ik vind dat er belangrijkere zaken zijn aan een toestel , dat was ook helemaal geen verwijt naar u persoonlijk.

Ik begrijp dat wel dat (hele) jonge mensen zich graag bezig houden met die prutsdingetjes die je wel kan doen met andere smartphones maar ik ben daar al wat te oud voor,sorry .
Hetgeen ik wil is gewoon een toestel zoals de iphone die o zo easy in gebruik is en heel goed werkt ook met een degelijke camera aan boord zoals nu het geval is en met flits er uiteraard erbij, met vele leuke bruikbare apps en games mag ook enz...

Ik heb zelf op het punt gestaan om die htc desire te kopen, ik zou deze binnenkort ook graag eens in handen willen hebben en effe mee testen, ik weet heel snel dan of dat toestel me al dan niet zou liggen.
Ik moet allesins wel geen toestel hebben die 4inch of groter is, zo eentje heb ik al gehad en bah man, das gewoon te groot, echt lomp als je daarmee moet gaan bellen en als ik wilde smsen in m'n rechterhand mee mijn duim dan kreeg ik er kramp van, dat ging niet al te goed. Het zou alleen goed zijn om ermee naar tv te kijken hetgeen ik nu doe via de slingbox.

Het kan me trouwens niks schelen ook hoor, is iemand tevreden met zijn htc wat is dan het probleem vraag ik me af? Waarom moet men hier dan dag in dag uit de iphone zitten af te breken? (niet op u bedoeld).
Das toch iets ik alvast niet doe door dag in dag uit op alle fora beetje nokia of htc of weet ik veel welk merk te gaan afbreken.

De komende jaren gaan we wel zien wat apple zal doen.
Vergeet ook niet; de anderen hebben gewoon van apple afgekeken he, het is apple die dermee is afgekome met zo'n goed werkend touchscreen en noem maar op, de andere zijn gewoon een bende kopieeen van de iphone hetgeen de htc sowieso ook is ook al werken ze met android en noem maar op, het neemt niet weg ze allemaal hebben afgekeken van apple iphone.
  #17  
Oud 20-07-10, 15:12
Yzord's schermafbeelding
Yzord Yzord is offline
• iOS 9.0.2
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 1.051
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Ik begrijp dat wel dat (hele) jonge mensen zich graag bezig houden met die prutsdingetjes die je wel kan doen met andere smartphones maar ik ben daar al wat te oud voor,sorry .
Vanaf hier ben ik afgehaakt met de rest te lezen. Ik ben waarschijnlijk ouder dan jou gezien bovenstaande zin (die overigens nergens op slaat). Als je zo denegrerend over een andere generatie denkt, dan heeft een discussie met jou geen nut.
  #18  
Oud 20-07-10, 15:26
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yzord Bekijk bericht
Vanaf hier ben ik afgehaakt met de rest te lezen. Ik ben waarschijnlijk ouder dan jou gezien bovenstaande zin (die overigens nergens op slaat). Als je zo denegrerend over een andere generatie denkt, dan heeft een discussie met jou geen nut.
Dat jij me alweer verkeerd hebt begrepen daar kan ik niks aan doen.
Ik kijk niet neer op andere of jongere mensen dan mij, ik ben zelf nog heel jong geweest dus ik weet hoe ik zelf was vroeger of zeg gerust minstens 10jaar geleden al, nu is dit gewoon anders en heb ik zoiets van, allemaal prutszaken die er niet meer toe doen voor mezelf.
Ik ben over de 30.
Wie nu 20 j of jonger is zal binnen 10tal jaren me wel gelijk geven dat je verandert .
  #19  
Oud 23-07-10, 18:46
gundamangel's schermafbeelding
gundamangel gundamangel is offline
• iOS 10.3.3
• 11.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 78
Stuur een bericht via MSN naar gundamangel
Standaard

nou heb ik geen ervaring met andriod maar ik kan in ieder geval zeggen dat elke mobiel met windows mobile kansloos is.
mijn pa heeft een Samsung Giorgio Armani B7620 en hij doet niks anders dan vloeken. daarvoor had hij een LG arena maar ook daarop zat hij alleen maar te vloeken. en ik loop al 3 1/2 jaar rond met een iPhone 2g en hij kijkt steeds jaloers naar mij. "bij jou werkt alles gewoon"
Dus voorlopig denk ik niet dat er echt een mobiel op de markt komt met het 'gebruiksgemak' van de iPhone. want zoals Yzord beweert dat kracht veel beter is. de iPhone is gewoon beter omdat hij makkelijk in gebruik is en hij gewoon werkt.

btw ik ga lekker voor de iPhone 4
  #20  
Oud 23-07-10, 19:29
Dragon's schermafbeelding
Dragon Dragon is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 806
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yzord Bekijk bericht
Android stevent af naar een platform die de iOS wegblaast de komende maanden/jaar als Apple niet uitkijkt. En dat is echt niet omdat ik wil bashen, want de iphone, ipad etc. zijn geweldige apparaten, maar omdat de techniek niet stilstaat.
Dus jij denkt echt dat Apple stil staat. Weet 100% zeker dat Apple nu alweer mijlen voor staat met wat er op de planning staat voor de komende tien jaar.
De anderen, zoals Android is nog bezig met een inhaal race om de oude toestellen (en daar valt voor Apple ook de iPhone 4 onder) in te halen. Terwijl Apple al lang in de denk kamer met iPhone 6 bezig is, en iPhone 5 in de ontwerp fase zit, doet de rest alleen maar na. Ze vangen op wat de gebruikers bij de iPhone missen en voegen dit wel toe.

Kopiëren en verbeteren heet dit. Zo gaat dit met alles.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Van begin tot het eind RwHendriks Archief 1 09-02-08 18:07

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:19.