//

iPhone wordt weggezet eind van het jaar

iPhone wordt weggezet eind van het jaar discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Ik begrijp dat wel dat (hele) jonge mensen zich graag bezig houden met die prutsdingetjes die je wel kan doen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 23-07-10, 19:46
Kokkie76's schermafbeelding
Kokkie76 Kokkie76 is offline
• iOS 4.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 134
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht

Ik begrijp dat wel dat (hele) jonge mensen zich graag bezig houden met die prutsdingetjes die je wel kan doen met andere smartphones maar ik ben daar al wat te oud voor,sorry .
Proest snif snif, waar zijn mijn tisues...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Vergeet ook niet; de anderen hebben gewoon van apple afgekeken he, het is apple die dermee is afgekome met zo'n goed werkend touchscreen en noem maar op, de andere zijn gewoon een bende kopieeen van de iphone hetgeen de htc sowieso ook is ook al werken ze met android en noem maar op, het neemt niet weg ze allemaal hebben afgekeken van apple iphone.
Dus iedere smartphone met een groot scherm, touchscreen en wat buttons op de voor- en zijkant is afgekeken van de iphone? Man das standaard design. De vorm van de iPhone is echt niet zo uniek, touch screen bestond al langer en de manier van iconen rangschikken had bv Nokia al eerder. Apple is echter de eerste die echt doorbreekt met een touch screen waardoor het opeens lijkt alsof iedereen hun ideeën aan het kopiëren zijn. Het merk Apple is gewoon populair bij de consument (sommige draven er in door). Toen de gelekte foto's in een artikel van de iPc verscheen las ik talloze berichten over hoe lelijk het toestel wel niet was. Toen bleek dat de nieuwe iP4 er echt zo uit kwam te zien was het opeens allemaal hosanna. En gaan we nu toch miereneuken over 'afkijken'. Waar lijkt de iPhone 4 toch op...Sony Ericsson. Hoor je de Apple Fanboys ook niet over. Zo kun je wel nog een poosje blijven doorgaan. Elk bedrijf hanteerd de regel 'beter goed gejat dan slecht bedacht'. Of het nou om een telefoon gaat of om een tv. Kijk alleen al hoeveel nieuwsberichten we al voorgeschoteld krijgen over patentbreuk. Oftewel kansloos om hier over door te blijven emmeren.

Een iPhone is gewoon lekker simpel in gebruik...klaar (zowat elk product van Apple). Oftewel zeer geschikt voor de grote massa. Zelfs mijn ma kan hem bedienen en ze is een 'echte digibeet'. Persoonlijk vind ik het niet eens een 'smartphone'. Je kunt het beter een 'simpelphone' noemen

Sorry Appo kan het niet laten om weer op een reactie van jou te reageren (je vraagt er ook wel een beetje om)
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 23-07-10, 20:51
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kokkie76 Bekijk bericht
Proest snif snif, waar zijn mijn tisues...



Dus iedere smartphone met een groot scherm, touchscreen en wat buttons op de voor- en zijkant is afgekeken van de iphone? Man das standaard design. De vorm van de iPhone is echt niet zo uniek, touch screen bestond al langer en de manier van iconen rangschikken had bv Nokia al eerder. Apple is echter de eerste die echt doorbreekt met een touch screen waardoor het opeens lijkt alsof iedereen hun ideeën aan het kopiëren zijn. Het merk Apple is gewoon populair bij de consument (sommige draven er in door). Toen de gelekte foto's in een artikel van de iPc verscheen las ik talloze berichten over hoe lelijk het toestel wel niet was. Toen bleek dat de nieuwe iP4 er echt zo uit kwam te zien was het opeens allemaal hosanna. En gaan we nu toch miereneuken over 'afkijken'. Waar lijkt de iPhone 4 toch op...Sony Ericsson. Hoor je de Apple Fanboys ook niet over. Zo kun je wel nog een poosje blijven doorgaan. Elk bedrijf hanteerd de regel 'beter goed gejat dan slecht bedacht'. Of het nou om een telefoon gaat of om een tv. Kijk alleen al hoeveel nieuwsberichten we al voorgeschoteld krijgen over patentbreuk. Oftewel kansloos om hier over door te blijven emmeren.

Een iPhone is gewoon lekker simpel in gebruik...klaar (zowat elk product van Apple). Oftewel zeer geschikt voor de grote massa. Zelfs mijn ma kan hem bedienen en ze is een 'echte digibeet'. Persoonlijk vind ik het niet eens een 'smartphone'. Je kunt het beter een 'simpelphone' noemen

Sorry Appo kan het niet laten om weer op een reactie van jou te reageren (je vraagt er ook wel een beetje om)
Je haalt alweer zaken aan die ik helemaal zo niet bedoel.
En je geeft met wat je ma betreft uiteindelijk mijn grote gelijk; iphone is beter dan eender welke ander toestel qua gebruiksgemak, dit is één zoniet de belangrijkste reden waarom mensen de iphone kopen, dat is bij mij hetzelfde.
Vroeger was het nokia, de ene na de andere die ik kocht, lekker easy allemaal en iedere nieuwe nokia was op dezelfde manier ook gemaakt dus je had een nieuwe en je was er meteen mee weg.
Ik heb toestellen gehad met symbian en windows en dat was gewoon dikke shit,sorry.

Ik vind nog altijd; ben je tevreden met he htc desire of weet ik vele welke toestel; goed voor u dan toch maar ga een ander niet tot de grond gaan afbreken want ik breek de htc desire niet af, ik kijk wel naar de specificaties en ik zie de iphone 4 gewoon beter scoort, heeft niks met fanboy te maken maar met feiten die zwart op wit staan.

Het belangrijkste is dat als iemand een toestel koopt eender welke deze er zn' draai in vind en tevreden van is.

Ik kan u zeggen dat ik al veel geld voor noppes ben kwijt gespeeld; ik koop dan toch eens een lg van 450 euro, een htc van meer dan 450 euro enz...
En binnen de paar dagen altijd weg gedaan en met verlies dan nog.
  #23  
Oud 24-07-10, 19:30
Dejive Dejive is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 263
Standaard

@ Kokkie, leuk hoor dat Nokia al eerder die icoontjes zo had en dat er al touchscreens waren.
Maar de meeste consumenten kochten die crap niet omdat die touchscreens helemaal niet zo soepeltjes werkten als de eerste iPhones.
Leuk dat andere toestelletjes ook al bepaalde dingen hadden, maar niks werkte zo lekker en soepel als de iPhone.en toen de appstore erbij..man, iedereen moest achter Apple aanlopen en het 1 en ander kopieren hoe ze dit deden.
Ook mij zeggen al die Ghz zooi etc. niks..het kan nl. trager werken dan iemand met minder Ghz als het allemaal niet soepel werkt.
Dus hardware en software tezamen. Nog steeds is de gebruiksgemak van de iPhone ongekend.
Windows mobile is verschrikkelijk, Android is goed op weg, maar iOS is nog steeds het beste.
Laatst met een Android lopen pielen..leuk hoor, maar voor mij nog steeds net niet.
En inderdaad..de meeste mensen willen helemaal niet teveel moeten tweaken en ouwehoeren, die willen gewoon een toestel die doet wat het moet doen out of the box..en waarbij het software zo makkelijk en toegankelijk is dat de meeste bejaarden er zelfs mee overweg kunnen.
Tot op heden is nog steeds niks beter dan de iPhone, voor mij dan he (en nog vele miljoenen over de hele wereld.)
  #24  
Oud 26-07-10, 01:17
Zero Zero is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 81
Standaard

@Dejive: Kokkie geeft alleen aan dat Apple niet de eerste was met een touchscreen telefoon, maar hij geeft aan dat Apple de eerste was die het goed heeft uitgewerkt voor de massa.
De kracht van eerste iPhone was oa het touchscreen en het gebruiksgemak plus smarthphone functies zoals internetbrowsen, agenda en mail.

Natuurlijk zegt de kloksnelheid van een processor en de chipset iets over een telefoon. Maar het belangrijkste is en blijft hoe zorg je ervoor dat je het maximale uit de chipset haalt. En daarin is Apple zeer goed, ze kunnen zich echt goed richten op 1 chipset en daar de software voor optimaliseren. Daarom was ik niet verrast dat Apple hun eigen chipset ging maken.
De eerste iPhone was inderdaad ook grote stap vooruit op het gebied van gebruiksgemak tenopzichte van de concurrentie toen der tijd zoals Palm OS, Windows Mobile en Symbian. Tegenwoordig vind ik het gebruiksgemak nog steeds zeer goed van een iPhone maar het verschil (als die er dan is) is niet meer zo groot als die van andere toestellen zoals Galaxy S, Nexus One etc.

BTW leuk en aardig dat bejaarden er overweg mee kunnen maar dat is niet relevant het gaat er om of ik een toestel kan gebruiken zoals ik dat wil. En dat kan een Android, WebOS of bada toestel ook.

Dat de iPhone wordt of is weggezet is voor mijn geen vraag meer. De iPhone is een telefoon opzich en dat zijn de overige high end telefoons ook. De iPhone is imo eerder weggezet namelijk na de 3GS.
__________________
iPhone 3G 16 GB UK o2 - Firmware: 3.1.2 - Activated - Jailbreak & Unlocked.
  #25  
Oud 26-07-10, 13:50
spysical's schermafbeelding
spysical spysical is offline
• iOS 13.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 730
Standaard

Misschien zeg ik nu iets doms,
Maar eerst moet het toestel zich nog bewijzen en moet de software net zo toegankelijk zijn als dat bij iPhone is...
  #26  
Oud 26-07-10, 15:38
DarkDestiny DarkDestiny is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 15
Standaard

@Dragon Gewoon niet reageren als je niets te zeggen hebt, serieus geen één van je reacties bevat een boodschap?

Maargoed, tuurlijk wordt dit toestel beter, Android heeft zich al bewezen. Al die Apple boys zitten hier vanalles te roepen maar ze hebben nog nooit een Android toestel in hun handen gehad.

Kijk gewoon naar wat filmpjes op youtube, Samsung Galaxy S vs iPhone 4. Die zeggen genoeg? Apple blijft gewoon achterlopen qua hardware, dat valt niet te ontkennen.

Ooh, dit moet er ook nog even uit. Android 2.2 = Flash ondersteuning. Maarja, dat hebben de Apple fanboy’s toch niet nodig he ;-)
  #27  
Oud 26-07-10, 15:48
"R"'s schermafbeelding
"R" "R" is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 13.4.1
• 11.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Ermelo (Speuld)
Berichten: 705
Standaard

Modbreak:


Svp allen on topic blijven, ik heb het draadje even opgeschoond!

Thanks

  #28  
Oud 26-07-10, 18:04
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DarkDestiny Bekijk bericht
@Dragon Gewoon niet reageren als je niets te zeggen hebt, serieus geen één van je reacties bevat een boodschap?

Maargoed, tuurlijk wordt dit toestel beter, Android heeft zich al bewezen. Al die Apple boys zitten hier vanalles te roepen maar ze hebben nog nooit een Android toestel in hun handen gehad.

Kijk gewoon naar wat filmpjes op youtube, Samsung Galaxy S vs iPhone 4. Die zeggen genoeg? Apple blijft gewoon achterlopen qua hardware, dat valt niet te ontkennen.

Ooh, dit moet er ook nog even uit. Android 2.2 = Flash ondersteuning. Maarja, dat hebben de Apple fanboy’s toch niet nodig he ;-)
De samsung galaxy kan niet op tegen de iphone 4, ik heb dat hier al aangetoond.

En zwijg me van filmpjes op youtube; ik zie deze week nog een filmpje van een persoon die zo'n soort van lakker ofzo op de iphone 4 kleeft en zegt voila, geen sigaanl wegval meer terwijl je op z'n iphone scherm ziet deze geen service meer heeft of maar 1blokje,manman.

Nogmaals; als je kan werken met zo'n lomp toestel goed voor deze mensen dan maar ik heb al eentje gehad van een 4inch en vond deze te groot. Laat staan zo ene van 4.3inch, ermee bellen is niet leuk, smsen in de rechterhand mee de duim is ook niet doenbaar of bijna niet doenbaar.
Voor de rest is het voordeel als ik tv naar zou kijken.

Ik zie op zo'n filmpje nu ook dat de samsung betere kwaliteit afgeeft maar als ik hier mijn iphone 4 bovenhaal en ik vergelijk deze met de iphone 4 die in dat filmpje, sorry, bedrogen beeld toch wel want de iphone 4 is in werkelijkheid mooier dan dat je maar op youtube te zien krijgt, ik heb deze ernaast gezet en mijn apps zijn mooier en helderder dan op dat filmpje, daarmee ik zeg je er nooit 100% op kan voortgaan.

En ik heb het scrollen gezien, de iphone scoort beste, ik zie bij de samsung het toch niet zo vlot gaan.

Kan je zien op dit filmpje hier rond minuut 10:40 min

YouTube - iPhone 4 Vs. Samsung Captivate (Galaxy S)

Lijkt me vrij duidelijk, dit is een enorm nadeel vind ik, bij mij moet dit echt vlot en snel gaan en dat stockt bij die samsung, voor dit alleen al zou ik de samsung niet willen, toch niet meer de dag van vandaag.
Ik ben er ook van overtuigd de batterij een stuk sneller plat zal zijn bij die samsung dan bij de iphone 4 dus geef me ook bij deze maar de iphone 4 .

Ik zie de man ook effe een filmpje tonen en deze is voor mij toch beetje beter ook bij de iphone 4 qua kwaliteit. Maar dat kan ook bedrog zijn en ik kan het weten want de ene plaats is de andere niet enz....

En als ik zie hoe het in z'n werk gaat, njah, lijkt me ook wel duidelijk dat de iphone makkelijker nog is qua gebruiksgemak .

De samsung galaxy s is zeker een goed toestel maar zeker niet beter dan de iphone 4, is zelfs vrij duidelijk.

Doordat ik nu een slingbox heb heb ik in feite flash niet echt meer nodig neen.
Vroeg of laat verdwijnt dat wel dienen flash en er zijn nu al beter zaken op de markt die minder van je batterij en dergelijke meer vergen.

Laatst gewijzigd door apotheosis; 26-07-10 om 18:22.
  #29  
Oud 26-07-10, 18:08
Michel15's schermafbeelding
Michel15 Michel15 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Grinslân
Berichten: 1.309
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DarkDestiny Bekijk bericht
@Dragon Gewoon niet reageren als je niets te zeggen hebt, serieus geen één van je reacties bevat een boodschap?

Maargoed, tuurlijk wordt dit toestel beter, Android heeft zich al bewezen. Al die Apple boys zitten hier vanalles te roepen maar ze hebben nog nooit een Android toestel in hun handen gehad.

Kijk gewoon naar wat filmpjes op youtube, Samsung Galaxy S vs iPhone 4. Die zeggen genoeg? Apple blijft gewoon achterlopen qua hardware, dat valt niet te ontkennen.

Ooh, dit moet er ook nog even uit. Android 2.2 = Flash ondersteuning. Maarja, dat hebben de Apple fanboy’s toch niet nodig he ;-)
Ik heb dus wel een Android toestel gehad, maar de iPhone is toch echt beter. Specificaties zegt niet alles. En ja, dat was een Galaxy S, dus op dit moment 1 van de betere Android toestellen

Gebruiksgemak en aanbod van apps zijn ook belangrijk
__________________

  #30  
Oud 26-07-10, 18:29
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Michel15 Bekijk bericht
Ik heb dus wel een Android toestel gehad, maar de iPhone is toch echt beter. Specificaties zegt niet alles. En ja, dat was een Galaxy S, dus op dit moment 1 van de betere Android toestellen

Gebruiksgemak en aanbod van apps zijn ook belangrijk
Idd...........
Er is niemand die of ik toch niet die een ander toestel afkraakt maar de iphone is gewoon zo easy en daar kan zelfs android nog niet tegen op.
  #31  
Oud 26-07-10, 19:01
DarkDestiny DarkDestiny is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 15
Standaard

Discussiëren met jullie heeft echt geen zin. Ik heb ze op dit moment alle twee in mijn handen. Geloof me of niet de browser van de Samsung werkt veel prettiger dan die van de iPhone. Qua snelheid zie ik dat de Samsung het eerste het scherm laat zien en maar een fractie van een seconde later helemaal klaar is met laden. Dat van dat scrollen is gewoon bullshit. Dat heb ik met de iPhone 4 ook als hij nog niet helemaal klaar is.. Anyways, blijf maar bij de iPhone en open je ogen maar niet.
  #32  
Oud 26-07-10, 19:04
Hermadrid Hermadrid is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: West-Brabant
Berichten: 633
Standaard

oke als je ze beide heb pas dan even je profiel aan er staat namelijk: "Ik heb nog geen Iphone" ?
  #33  
Oud 26-07-10, 19:16
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hermadrid Bekijk bericht
oke als je ze beide heb pas dan even je profiel aan er staat namelijk: "Ik heb nog geen Iphone" ?
Ik geloof die langs geen kanten, de filmpjes op youtube tonen nu net wel aan de iphone 4 beter is zeker qua gebruiksgemak en qua kwaliteit, sommigen hebben echt een oogprobleem en kunnen blijkbaar de kleuren enzo niet goed onderscheiden.
Het enige wat me echt is opgevallen is de samsung sneller is dan de iphone 4 maar dat valt allemaal goed mee, de reden waarom de iphone 4 trager zal zijn is omdat dat apple een mouw aan andere zaken heeft aangepast zodat de batterij duur tenminste langer duurt, ik ben er bijna zeker van de iphone 4 de batterijduur een stuk beter is dan de samsung hier.
Op bepaalde momenten zie je ook dat de iphone gewoon helderder en zuiverder beeld geeft dan die samsung.
Conclusie is dat er niet extreem veel verschil opzit de dag van vandaag met al die toestellen, de één vind de iphone beter, de ander de htc desire, de ander de samsung, je zal nooit iedereen dezelfde mening zien hebben .
Discussieren met bepaalde mensen gaat niet, ze zijn anti-apple en hebben een ander nieuw speeltje zoals bv de htc of de samsung en dan is die automatisch beter natuurlijk ;o).
Ik heb nog meerdere filmpjes gezien van de samsung als deze echt eens alles goed toont en je ziet meteen het gebruiksgemak er toch wel niet zo makkelijk uitziet als bij de iphone. Ik denk niet ik er m'n draai zou invinden.

Wat velen blijkbaar ook mss niet goed doorhebben is dat als de iphone zogezegd nog bezig is met laden je dit gewoon kan overslaan, klik gewoon op de link waar je dan naartoe ofzo moet gaan en boem, dan gaat deze meteen aan die link beginnen en klaar is kees.

Laatst gewijzigd door apotheosis; 26-07-10 om 19:19.
  #34  
Oud 26-07-10, 19:21
DarkDestiny DarkDestiny is offline
 
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 15
Standaard

@Hermadrid Ik bezit de iPhone 4 ook niet, ik zei dat ik hem in mijn handen had

@Apo Ik doe zelfs de moeite niet meer om jouw reacties te lezen, absolute tijdverspilling. Je ziet alleen maar wat je wil zien, helemaal in de ban van Apple. Dit heeft geen zin dan.
  #35  
Oud 26-07-10, 19:39
Johnnie5's schermafbeelding
Johnnie5 Johnnie5 is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Houten
Berichten: 68
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DarkDestiny Bekijk bericht
@Hermadrid Ik bezit de iPhone 4 ook niet, ik zei dat ik hem in mijn handen had

@Apo Ik doe zelfs de moeite niet meer om jouw reacties te lezen, absolute tijdverspilling. Je ziet alleen maar wat je wil zien, helemaal in de ban van Apple. Dit heeft geen zin dan.
Hele discussie met jou heeft geen zin in mijn ogen.
Dit is een iPhone forum.

Als jij zo tevreden bent met je Samsung, waarom mag
een ander dat niet zijn met een iPhone
  #36  
Oud 26-07-10, 21:29
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johnnie5 Bekijk bericht
Hele discussie met jou heeft geen zin in mijn ogen.
Dit is een iPhone forum.

Als jij zo tevreden bent met je Samsung, waarom mag
een ander dat niet zijn met een iPhone
Idd.
Tis gewoon een flauwe plezante die hier alleen maar op uit is om de iphone af te kraken.
Ik zie deze nergens anders enige bijdrage leveren.

Ik sta weldegelijk open voor andere toestellen, heb ik hier trouwens al gezegd, alleen als men een toestel naast die van de iphone 4 legt dan vergelijk ik deze en dan merk ik dat de iphone 4 gewoon een beetje beter is dan die samsung en meneer kan dat niet verdragen.
Ik heb ook aangetoond waarom dus het is niet zo ik het uit mijnen duim zit te zuigen.

Ik merk op de htc desire hd de iphone wel eens zou kunnen verslaan of toch op z'n minst gelijk staat met de iphone 4.

Mij kan dat allemaal niet schelen, ben je tevreden met je htc of iphone of samsung, who cares, goed voor deze of voor mij dan, maar als men zaken begint aan te halen die niet kloppen zoals deze samsung hier beter is dan de iphone 4 dan reageer ik er wel op en toon ik aan waarom dit niet zo is.
  #37  
Oud 26-07-10, 21:59
Kokkie76's schermafbeelding
Kokkie76 Kokkie76 is offline
• iOS 4.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 134
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Ik geloof die langs geen kanten, de filmpjes op youtube tonen nu net wel aan de iphone 4 beter is zeker qua gebruiksgemak en qua kwaliteit, sommigen hebben echt een oogprobleem en kunnen blijkbaar de kleuren enzo niet goed onderscheiden.
Het enige wat me echt is opgevallen is de samsung sneller is dan de iphone 4 maar dat valt allemaal goed mee, de reden waarom de iphone 4 trager zal zijn is omdat dat apple een mouw aan andere zaken heeft aangepast zodat de batterij duur tenminste langer duurt, ik ben er bijna zeker van de iphone 4 de batterijduur een stuk beter is dan de samsung hier.
Op bepaalde momenten zie je ook dat de iphone gewoon helderder en zuiverder beeld geeft dan die samsung.
Conclusie is dat er niet extreem veel verschil opzit de dag van vandaag met al die toestellen, de één vind de iphone beter, de ander de htc desire, de ander de samsung, je zal nooit iedereen dezelfde mening zien hebben .
Discussieren met bepaalde mensen gaat niet, ze zijn anti-apple en hebben een ander nieuw speeltje zoals bv de htc of de samsung en dan is die automatisch beter natuurlijk ;o).
Ik heb nog meerdere filmpjes gezien van de samsung als deze echt eens alles goed toont en je ziet meteen het gebruiksgemak er toch wel niet zo makkelijk uitziet als bij de iphone. Ik denk niet ik er m'n draai zou invinden.
Dus jij baseerd je ervaring/oordeel op het bekijken van (Youtube) filmpjes?! Dus jij vind ook dat je iPhone 4 een 'bagger' toestel is omdat hij zo vaak verschijnt op Youtube omdat hij 'ontvangst problemen' heeft? Ik ervaar zoals velen geen hinder wat betreft 'ontvangst problemen' op mijn iPhone 4 omdat ik het toestel zelf in bezit heb en getest heb. Als ik moet afgaan op de vele filmpjes op Youtube of de vele 'slechte recensies' op het internet zou ik de iP4 niet eens aanschaffen. Oftewel 'speel' eerst eens met het betreffende toestel voordat je er een mening over geeft. Ik heb de betreffende Samsung nog niet in handen gehad/kunnen testen dus ik 'kraak' op voorhand de Samsung niet af.
  #38  
Oud 26-07-10, 22:13
Dragon's schermafbeelding
Dragon Dragon is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 806
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johnnie5 Bekijk bericht
Hele discussie met jou heeft geen zin in mijn ogen.
Dit is een iPhone forum.

Als jij zo tevreden bent met je Samsung, waarom mag
een ander dat niet zijn met een iPhone
Inderdaad.....

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DarkDestiny Bekijk bericht
@Dragon Gewoon niet reageren als je niets te zeggen hebt, serieus geen één van je reacties bevat een boodschap?
Het was ook meer een reactie op zijn reactie. Vond het gewoon laag om een ander forumlid zo raar te benaderen. Beetje meer respect mag er wel zijn.

Laatst gewijzigd door Dragon; 26-07-10 om 22:25.
  #39  
Oud 26-07-10, 22:15
Dragon's schermafbeelding
Dragon Dragon is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 806
Standaard

Foutje bedankt.......

Laatst gewijzigd door Dragon; 26-07-10 om 22:25.
  #40  
Oud 27-07-10, 00:03
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kokkie76 Bekijk bericht
Dus jij baseerd je ervaring/oordeel op het bekijken van (Youtube) filmpjes?! Dus jij vind ook dat je iPhone 4 een 'bagger' toestel is omdat hij zo vaak verschijnt op Youtube omdat hij 'ontvangst problemen' heeft? Ik ervaar zoals velen geen hinder wat betreft 'ontvangst problemen' op mijn iPhone 4 omdat ik het toestel zelf in bezit heb en getest heb. Als ik moet afgaan op de vele filmpjes op Youtube of de vele 'slechte recensies' op het internet zou ik de iP4 niet eens aanschaffen. Oftewel 'speel' eerst eens met het betreffende toestel voordat je er een mening over geeft. Ik heb de betreffende Samsung nog niet in handen gehad/kunnen testen dus ik 'kraak' op voorhand de Samsung niet af.
lol, over wat jij hier nu alweer begint? Kan je alles nog wat verder uit z'n context trekken, je haalt in heel uw tekst alleen maar zaken aan die ik nergens heb gezegd.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Van begin tot het eind RwHendriks Archief 1 09-02-08 18:07

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:44.