//

iPhone 4 Full Body Invisible Guard

iPhone 4 Full Body Invisible Guard discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heeft iemand met een i4 al een full body invisible guard gebruikt? Hoe ziet het eruit(Heb je misschien foto's ervan?)? Ik ben zelf antihoesjes, want ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 18-07-10, 15:23
harriepopov harriepopov is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 378
Standaard iPhone 4 Full Body Invisible Guard

Heeft iemand met een i4 al een full body invisible guard gebruikt? Hoe ziet het eruit(Heb je misschien foto's ervan?)?

Ik ben zelf antihoesjes, want ik vind ik het ronduit lelijk eruit zien, maar ik leg mijn 3GS altijd overal neer op zijn achterkant en ik denk dat met de i4 er wel errug veel krasjes op zullen komen als ik die gewoonte blijf houden, dus ik zat te denken om zo'n sticker erop te plakken, maar ik zou eigenlijk eerst willen weten hoe het er in "het echt" uit ziet en niet een perfecte geschoten foto van de ontwikkelaars zelf.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-07-10, 16:30
LennartD LennartD is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 32
Standaard

Ik was hier ook al benieuwd naar, en ik heb vooral op YouTube veel filmpjes en reviews gekeken. Het helpt wel tegen krasjes, maar het laat je iPhone ook wat ruwer aanvoelen en het maakt hem ontzettend glinsterend. Zwart wordt dan ook echt heel zwart, en is dan niet meer glas-achtig zoals het design van de iPhone zelf.

Ik zou zeggen, kijk hier eens een aantal filmpjes van om een inzage te krijgen .
  #3  
Oud 18-07-10, 16:47
I Xyzyx I I Xyzyx I is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Heerde
Berichten: 340
Stuur een bericht via MSN naar I Xyzyx I
Standaard

Gewoon als een normale screen protector toch

Als je hem er goed op plakt zul je er nauwelijks wat van zien
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Full iphone 4 body shield: invisible of bodyguard, nat of droog ? Donskinny iPhone accessoires en onderdelen 3 02-09-10 10:06
bescherm folie iphone Zagg invisibleSHIELD Full Body of BodyGuardz Full Body sportingboy iPhone accessoires en onderdelen 9 14-05-10 10:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:07.