//

Emailtjes kwijt

Emailtjes kwijt discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Kan iemand mij helpen..Pas geleden heb ik Gmail op mijn iphone gezet (imap) Voorheen maakte ik gebruik van 3 email accounts (pop3) aangezien ik alles ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 19-07-10, 18:06
Katrien001 Katrien001 is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 20
Exclamation Emailtjes kwijt

Kan iemand mij helpen..Pas geleden heb ik Gmail op mijn iphone gezet (imap) Voorheen maakte ik gebruik van 3 email accounts (pop3) aangezien ik alles dubbel binnen haalde heb ik deze 3 account uitgezet..Pas geleden moest ik een harde reset doen en weg waren alle emailtjes die in de oude accounts stonden opgeslagen compleet weg (inkomend prullebak verstuurd etc) ..Mijn vraag is hoe kan dit en kan ik deze weer terug krijgen ..Ben nl van pc naar mac overgegaan en mis aantal mails die wel nog in Iphone stonden..vandaar heel belangrijk .. Kan ik ze met een backup terug halen met bijv Iphone extractor etc en hoe .. Gaarne uw hulp waarvoor al heeeel veel dank !!

Katrien
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Berichten kwijt Ghostwritertje iPhone algemeen 13 26-12-11 11:49
Telefoonnummer kwijt borgqueenx iPad algemeen 1 18-09-10 20:41
Contactpersonen kwijt Wijcky iPhone algemeen 3 07-10-09 14:27
accountgegevens kwijt en nu?? Eugene777 Archief 1 01-04-09 17:15
Playlists kwijt - liedjes (bestanden) kwijt volonte iPhone algemeen 3 07-02-09 17:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:31.