iPhone 3GS 32GB wit haarscheuren (2 weken oud) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goededag, Ik heb sinds 2 weken een iPhone 3GS 32GB wit bij T-Mobile aangeschaft i.c.m. een 1-jarig contract. Nu heb ik een haarscheur bij de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
#1
|
|||
|
|||
iPhone 3GS 32GB wit haarscheuren (2 weken oud)
Goededag,
Ik heb sinds 2 weken een iPhone 3GS 32GB wit bij T-Mobile aangeschaft i.c.m. een 1-jarig contract. Nu heb ik een haarscheur bij de hoofdtelefoonaansluiting zoals: Zaterdag heb ik T-Mobile gebeld om dit te melden en moest mijn iPhone naar Solid Vision opsturen ter reparatie. De medewerker garandeerde mij dat ik dan binnen maximaal twee weken een nieuwe iPhone kreeg gesealed en wel... Ik krijg waarschijnlijk een dezer dagen een "simpele" envelop thuis gestuurd om hem daarin maar "even" op te sturen... maar ik ben vandaag meteen weer gaan bellen. Vandaag ben ik weer gaan bellen. After sales was niet te bereiken van 09:00 t/m 11:30 aangezien ik het meerdere keren heb geprobeerd (ZE KONDEN HET WEER EENS NIET AAN..) Aangezien ik aanstaande zaterdag voor 1 maand naar Spanje ga heb ik dus een toestel nodig, en kan ik hem niet zomaar even inleveren bij Solid Vision. Ik legde dit uit, en EINDELIJK kwamen ze tot een goede conclusie: "u krijgt morgen een nieuw toestel, een iPhone 3GS 32GB wit!" ik helemaal blij uiteraard, maar hij zij erbij: in nieuwstaat. Ik vroeg ernaar waarom deze niet gesealed was, en de meneer zei: "De toestellen die wij aan klanten als garantie geven zijn klanten die de iPhone hebben geretourneerd binnen het termijn van 8 dagen." ik vroeg ernaar waarom ik die kreeg en geen gesealde: "aangezien uw toestel al meer dan 8 dagen oud is, heeft u geen recht op een nieuwe. En nieuwe geven wij tevens nooit" Afspraak gemaakt voor aanstaande woensdag tussen 08:30 en 13:00. Ik ging er over nadenken, en besloot ze eens te vertellen dat ik een gesealde wilde. Nu ben ik dus om 17:24 weer gaan bellen vanavond, en ze zegt: "gesealde iPhones doen wij niet weg als garantie" dus ik zeg "waarom valt er dan zo veel op internet te vinden, dat als iets onder de garantie valt ze een geheel nieuw toestel krijgen?" zegt ze: "Dat is niet waar, ze kunnen zoveel zeggen". Ik heb maar opgehangen, want ik werd alleen maar kwader! Wel heb ik haar verteld mocht er ook maar 1 kras(je) op het toestel zitten, maakt niet uit hoe klein neem ik het toestel NIET aan en weiger ik. Heel simpel! Ik eis een NIEUW toestel, geen 2e hands toestel! Ik koop tevens een nieuw toestel van E389,99(!!) bijbetalen en dan een tweede hands krijgen..? Een toestel van 2 weken oud, een scheur en ik krijg een tweede hands toestel... het moet niet gekker worden! TE GEK VOOR WOORDEN!! EDIT: Ze vertelde me; het toestel word drie keer omgeruild, indien de laatste keer ook niet goed is, dan heeft u pech want we doen dit maximaal drie keer... WAT EEN SERVICE..... Wat zou jij doen in deze situatie..? Alsnog het toestel weigeren die a.s. woensdag komt en naar een T-Mobile shop gaan en hem opsturen ter garantie na de zomervakantie? Laatst gewijzigd door Goudvis12; 19-07-10 om 21:35. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
#2
|
|||
|
|||
Het leed dat T-Mobile heet...
Schandalig! Als mij dit zou overkomen gelijk naar die store toe en oude meenemen en laten zien en zeggen dat ik nieuwe wil, als je het defect/schade laat zien zijn ze verplicht een spiksplinternieuwe iPhone mee te geven ! |
#3
|
|||
|
|||
Dus: woensdag gewoon naar een T-Mobile shop toe en een nieuwe eisen?
Ik vraag me af of ze dit zouden gaan doen. Ik neem iniedergeval vanmiddag even contact op met T-Mobile Lijnbaan R'dam hoe en waar en wanneer we dit op kunnen lossen. Twee weken abonee en nu al dit associale gedrag dat ik een tweede hands krijg! Dus: volhouden en een nieuwe eisen? |
#4
|
|||
|
|||
Ben benieuwd of de nieuwe iPhone 4 in het wit ook haarscheurtjes heeft
|
#5
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde probleem.
|
#6
|
|||
|
|||
Ja gewoon naar T-Mobile toe en laten zien en een nieuwe opeisen
|
#7
|
|||
|
|||
Mijn 3GS wit is 4maanden oud en heeft bij echt elk knopje haarscheurtjes. Kan m'n iPhone echt geen dag missen
|
#8
|
|||
|
|||
Heb net T-Mobile aan de lijn gehad en ze geven GEEN nieuwe iPhone.. Aangezien ik hem 'al' 2 weken heb.. En ik bleef doordrammen en ze hingen op!!!!! GRRR!! Tsss
Laatst gewijzigd door Goudvis12; 20-07-10 om 15:38. |
#9
|
||||
|
||||
Het is makkelijker om naar de T-mobile winkel te gaan. Ik had ook haarscheuren (na 11 maanden). Ik weet niet of ik een nieuwe heb gekregen, maar er zaten in ieder geval geen gebruikerssporen op. Achter de helpdesk zitten vaak (excuses voor de uitzonderingen) medewerkers die een draaiboek afwerken. En zeker niet voor discussie vatbaar. Ze verstrekken warrige info. In de shop kunnen ze echt niet om je heen. Belangrijkste tip: blijf kalm en rustig (hoe moeilijk ook in sommige gevallen) en sta niet gelijk op je achterste benen.
|
#10
|
|||
|
|||
Ik heb T-Mobile een klachten brief gestuurd en ze vertelde mij dat ik echt geen nieuw toestel ging krijgen aangezien buiten de acht dagen bla bla.
Ik blijf het te belachelijk voor woorden vinden, maar er zit niks anders op. Morgen tussen 08:30 en 13:00 komen ze een ander toestel brengen, dus ik ben benieuwd. Weliswaar ook een 3GS 32GB wit.... ik zelf vroeg of ik het toestel mocht bekijken voor ik m'n defecte inlever hij zegt: dat zal ik inderdaad even doen e.d. en dan moet je even tegen de koerier zeggen dat je de iPhone eerst wilt zien, aangezien je er veel problemen mee hebt e.d. Laatst gewijzigd door Goudvis12; 20-07-10 om 21:50. |
#11
|
|||
|
|||
Net is mijn nieuwe iPhone door Solid Vision omgeruild en ik twijfel of deze wel al is gebruikt. Het toestel zag er zo glimment uit, zo netjes in het plastic (alleen het toestel werd geleverd) dat ik 99,99% zeker weet dat het toestel nooit gebruikt is. Het toestel ruikt zelfs zo nieuw!
Oftewel: gewoon te vertrouwen en doen! Wel heb ik aan de deur uiteraard de iPhone gecheckt aangezien ik het niet helemaal vertrouwde. Maar achteraf was dit nergens voor nodig (achteraf....) Oftewel; bieden ze dit ook aan (T-Mobile) dan zal ik het wel doen en aan de deur eerst is even kijken of het toestel er goed uitziet. Dat was bij deze zo ;-) |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|