iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Van Iphone 3G naar Iphone 4 (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/64967-iphone-3g-naar-iphone-4-a.html)

Icewire 20-07-10 18:44

Van Iphone 3G naar Iphone 4
 
Nu de Iphone 4 voor mij eindelijk in aantocht is (zoals velen op deze forum :D ) wil ik graag weten wat de beste methode is om al mijn apps, contacten enz over te zetten naar mijn nieuwe Iphone 4. En ook wat de beste methode is om mijn oude telefoon helemaal leeg te maken incl. het intrekken van de itunes machtiging op dat toestel. Alvast bedankt voor jullie hulp.

joes1 26-07-10 21:59

Hier ben ik ook wel benieuwd naar !
Ik heb nog steeds problemen met het syncen (via mobileme) met outlook, zou dit opgelost worden door de iphone 4 aan te melden als nieuwe telefoon ipv reserve kopie terugzetten ?

lesfetes 27-07-10 06:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Icewire (Bericht 494256)
Nu de Iphone 4 voor mij eindelijk in aantocht is (zoals velen op deze forum :D ) wil ik graag weten wat de beste methode is om al mijn apps, contacten enz over te zetten naar mijn nieuwe Iphone 4. En ook wat de beste methode is om mijn oude telefoon helemaal leeg te maken incl. het intrekken van de itunes machtiging op dat toestel. Alvast bedankt voor jullie hulp.

euh ... itunes ...

als je dit als basis van de iPhone gebruikt, zal je gewoon de nieuwe iPhone aan diezelfde iTunes kunnen hangen en zal hij identiek alle progs overzetten.
Als je wijzigingen wil, ook hierin aan te brengen.
Wil je alles van je oude verwijderen, weerom aan iTunes hangen alles syncs uitzetten en restoren, zo is deze weer maagdelijk.

spysical 27-07-10 11:03

Simple:
Maak een backup van je 3G
En restore deze op je iPhone 4.
Wil je weer een iPhone 3g zoals die uit de fabriek kwam?
Restore deze dan en zet geen backup terug

Icewire 29-07-10 19:48

Ok, thanks, dat is inderdaad vrij simpel ja :o. Ik had er al een vermoeden maar omdat dit voor mij de eerste overstap was naar een nieuwer toestel wilde ik dit toch even met 100 % zekerheid checken. Vandaar dat ik dit even bij onze die hard forum guys dropte. Thanks voor jullie reply guys, ik ga dit morgen direct uittesten. Ik ben namelijk één van de gelukkige die morgen zijn toestel van AMP geleverd krijgt. Yippie :cool:

thunder 01-12-10 12:29

Of ff dit topic te kapen, dit zal zeker ook gelden voor de overstap van de 2G naar de 4?

Hoe zet ik de aptbackup van Cydia over naar de nieuwe phone? Moet ik hiervoor gebruik maken van ssh om het bestand over te halen naar de PC en nadien weer terug te zetten met ssh naar de 4?

Royofzo 03-01-11 18:20

Ik las gisteren op dit forum dat de batterij van de iPhone 4 erg snel leeg zou lopen als je een reservekopie van een iPhone 3G overzet op een iPhone 4.

Zijn er mensen die hier problemen mee hebben gehad of is dit allemaal een beetje overdreven? :)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:31.