//

Stil knop probleem

Stil knop probleem discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb onlangs mijn iphone 2G 8gb gerepareert . Ik heb het lcd scherm , het glass en de digitizer en de back cover vervangen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-07-10, 21:07
h4wkforever h4wkforever is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 10
Standaard Stil knop probleem

Ik heb onlangs mijn iphone 2G 8gb gerepareert . Ik heb het lcd scherm , het glass en de digitizer en de back cover vervangen . Alles was in orde tot dat ik de knopjes van mijn originele back cover in de nieuwe back cover stak . De stil knop viel steeds weer naar beneden het was geen schakelaar meer . Er was een kleine blokje bij de stil schakelaar in de back cover afgebroken . Ik heb daarna met een klein schroevendraaiertje de stil knop manueel in de back housing verschoven zodat hij op stil staat en ik heb hem toegedaan .

Nu is mijn vraag ofdat er een mogelijkheid is om via software de iphone op stil en ring te zetten ?

En is er een mogelijkheid om die schakelaar te vervangen ?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
aan/knop sleep buttton probleem!! gedemonteerd speeds iPhone algemeen 9 20-05-09 11:52
Probleem; power knop is kapot iTim iPhone algemeen 7 15-03-09 20:55
Stil profiel Zusjesenco Archief 14 09-01-09 15:04
help!! Heb een probleem met mijn aan/uit-knop! acg iPhone algemeen 2 26-06-08 21:49
stil j078 Archief 1 05-06-08 03:41

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:48.