//

Iphone 4 uit buitenland

Iphone 4 uit buitenland discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zou morgen messchien van iemand een iphone 4 kunnen kopen, uit frankrijk. Mijn vraag is, als er nu iets mis mee is moet ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-07-10, 01:07
pieterwillems pieterwillems is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: belgie
Berichten: 573
Standaard Iphone 4 uit buitenland

Ik zou morgen messchien van iemand een iphone 4 kunnen kopen, uit frankrijk. Mijn vraag is, als er nu iets mis mee is moet ik naar frankrijk, wat er niet van zal komen ( heb geen rijbewijs ). Dus zou ik het durven riskeren om er al 1 te kopen? Ik kan ook wachten tot 30 juli, maar dan ben ik niet thuis, ben op 10 augustus terug, en tegen dan zullen ze al lang uitverkocht zijn. Wat zouden julie doen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-07-10, 01:50
LennartD LennartD is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 32
Standaard

Ik zou dan maar iets langer wachten en hem kopen als je terug van vakantie bent. Mocht er iets mee gebeuren, kan je in ieder geval hier terecht en hoef je niet naar Frankrijk toe.
  #3  
Oud 21-07-10, 01:59
pieterwillems pieterwillems is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: belgie
Berichten: 573
Standaard

Maar kan niet zo lang wachten. Zou het niet gaan als ik applecare neem in belgie? Dan telt men garantie hier toch ook? Of gaat dat niet?
  #4  
Oud 15-10-10, 16:11
Matt777 Matt777 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 11
Standaard

Wil dit topic weer nieuw leven in blazen!

Ik verwacht volgende week mijn iPhone uit het buitenland, en was benieuwd naar jullie ervaringen en keuzes wat betreft sim-only abonnementen en verzekeringen. Iemand?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geen internetverbinding na terugkomst uit buitenland Palme iPhone algemeen 0 02-05-11 20:03
iPhone: Jailbreak iPhone uit buitenland(?) sanders Jailbreak 0 03-07-10 02:27
Provider uit buitenland blijft op iphone staan mortar iPhone algemeen 2 16-11-09 16:25
iPhone 3gs uit buitenland? Boy van Baal Archief 5 24-10-09 21:21
i-150 abbo mogelijk met uit buitenland afkomstig iPhone? aaifoon Odido (T-Mobile) 5 20-03-09 13:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:45.