iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Update naar 4.0.1 blijft hangen op 3G (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/65039-update-naar-4-0-1-blijft-hangen-op-3g.html)

forrestgumpx 21-07-10 14:02

Update naar 4.0.1 blijft hangen op 3G
 
Vandaag toegewaagd aan update naar 4.0.1 voor mijn iPhone 3G.

Echter blijft hij op 3/4 hangen.... Ik weet niet wat er gaande is.

Iemand enig idee wat ik moet doen nu?

Johannes 21-07-10 14:43

Is iTunes geupdated naar 9.2.1?

bertusdijk 21-07-10 14:57

Soortgelijk probleem met 3G
 
Bij het updaten naar 4.0.1 geeft hij de foutmelding "1602" net nadat de Iphone opnieuw is opgestart en kan hij de update dus niet afmaken (nog geen 5% van geheugen is in gebruik). Verschillende pogingen/varianten geprobeert, tevens bij T-mobileshop en Apple-store geweest, maar ook zij lopen vast. Ze geven aan dat er wrs niets anders op zit dan de 3G weer terug te sturen via T-mobile... 3 weken weer zonder internet dus... Of heeft iemand hier de oplossing?

Is al wel geupdate naar 4.0 twee weken geleden, maar sindsdien is de tel heel traag en kan ik veel app's niet meer opstarten en is de accu na twee uur leeg en reboot ie zodra ik hem in de sleepmode of als ik hem uitschuif ... Alvast bedankt voor een reactie :)

forrestgumpx 21-07-10 19:35

Heb het opgelost. Heb het gewoon via een windows pc gedaan en daar werkte het wel.

ada 21-07-10 22:15

update
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door forrestgumpx (Bericht 495266)
Heb het opgelost. Heb het gewoon via een windows pc gedaan en daar werkte het wel.


Is er nog een andere manier, want ik heb een windows pc, maar updaten lukt absoluut niet !!! :confused: Ik krijg iedere keer time-out melding met beschrijving dat ik netwerkinstellingen moet controleren, maar dat is allemaal goed

ButcherJF 22-07-10 08:24

Heb je niet een andere pc thuis of bij kennissen waar je het evt. kunt proberen?

forrestgumpx 22-07-10 12:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ada (Bericht 495430)
Is er nog een andere manier, want ik heb een windows pc, maar updaten lukt absoluut niet !!! :confused: Ik krijg iedere keer time-out melding met beschrijving dat ik netwerkinstellingen moet controleren, maar dat is allemaal goed

Het feit dat het op mijn macbook pro niet lukte en op een windows pc wel, ligt hoogstwaarschijnlijk aan de iTunes. Men raadde aan om iTunes volledig te verwijderen, inclusief de gedownloade firmwares. Vervolgens een compleet frisse iTunes te installeren, daar had ik geen zin in en raadpleegde de windows PC.

Misschien kan jij wel gemakkelijk iTunes verwijderen en opnieuw installeren.

ada 27-07-10 11:24

heb het opgelost, ik kreeg steeds foutcode 3259.Na (lang) zoeken bleek het te verwijzen naar de firewall/beveiliging. Heb mijn beveiliging even uitgeschakeld en ben toen gaan downloaden. alles kwam keurig binnen !

forrestgumpx 27-07-10 12:18

Oke, netjes, gelukkig alles goed gekomen :)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:16.