iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Review iPhone 4 door pdashop (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/65064-review-iphone-4-door-pdashop.html)

mike77 21-07-10 16:31

Review iPhone 4 door pdashop
 
hello,

juist op youtube bekeken-->

YouTube - Apple iPhone 4 video review en unboxing (NL/BE)

Laat echt het knappe scherm zien en blijkbaar geen probleem met het bereik/antenne.

apotheosis 21-07-10 16:40

Persoon zal in goed bereik hebben gezeten, ik heb dit al meermaals aangehaald.
Ik ken ondertussen meerdere plaatsen waar ik ook alles mag proberen en het niet lukt om het signaal te doen minderen.

Scherm is iss pure fun al heb ik om nog wat extra's te hebben het nog een stukje helderder gezet.

AeronNL 21-07-10 16:58

Vanaf de helft van de video heeft ie "geen service" meer!:D
Maar dat kan meerdere oorzaken hebben natuurlijk!
Ikzelf heb eigenlijk niet echt problemen met het bereik.
Als ik hem in de "death grip" hou, wat ik eigenlijk nooit doe simpelweg omdat ik mijn iPhone zo niet vasthoud, dan vallen soms de streepjes terug naar 1, maar dan kan ik nog perfect bellen en internetten via 3G. Ik heb nog geen "geen service" gehad. Zit op t KPN hi netwerk.
Al met al een prachtig toestel!

apotheosis 21-07-10 17:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jellyfish (Bericht 495164)
Vanaf de helft van de video heeft ie "geen service" meer!:D
Maar dat kan meerdere oorzaken hebben natuurlijk!
Ikzelf heb eigenlijk niet echt problemen met het bereik.
Als ik hem in de "death grip" hou, wat ik eigenlijk nooit doe simpelweg omdat ik mijn iPhone zo niet vasthoud, dan vallen soms de streepjes terug naar 1, maar dan kan ik nog perfect bellen en internetten via 3G. Ik heb nog geen "geen service" gehad. Zit op t KPN hi netwerk.
Al met al een prachtig toestel!

Tis datte se gvdm, laten we ons tegen houden door dat ene kleine probleempje ;).
Tis gewoon buiten dat een super leuk toestel en de verschillen met de 3gs zijn heel groot vind ik.
Terwijl de 3gs slechts een gepimpte was tegenover de 3G is de 4 toch vernieuwend te noemen.
Ik denk eerder de iphone 5 er daar minder verschil zal zijn; ze kunnen een nog zwaardere processor steken en een 64gb nemen en ene 8mp camera maar voor de rest???
Ben echt wel benieuwd wat ze uit hun hoed kunnen toveren.

mike77 21-07-10 17:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jellyfish (Bericht 495164)
Vanaf de helft van de video heeft ie "geen service" meer!:D
Maar dat kan meerdere oorzaken hebben natuurlijk!
I

Waarschijnlijk zijn simkaartje eruit gehaald,....ach door al die heisa en blablabla was ik aan het twijfelen, nu ik jullie zo hoor en de "tevredenheidspoll" bekijk denk ik dat men niet moet twijfelen.

enjoy your iPhone 4's.

Nog een weekje en dan heb ik er normaal gezien eentje. Ik zal waarschijnlijk vroeg moeten opstaan:cool:

AeronNL 21-07-10 19:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mike77 (Bericht 495203)
Waarschijnlijk zijn simkaartje eruit gehaald,....ach door al die heisa en blablabla was ik aan het twijfelen, nu ik jullie zo hoor en de "tevredenheidspoll" bekijk denk ik dat men niet moet twijfelen.

enjoy your iPhone 4's.

Nog een weekje en dan heb ik er normaal gezien eentje. Ik zal waarschijnlijk vroeg moeten opstaan:cool:

Ook ik twijfelde, maar na veel positieve reacties gelezen te hebben heb ik besloten er toch 1 te nemen.En tot nu toe heb ik er absoluut geen spijt van!
Veel plezier met je iPhone, zou mooi zijn als je je bevindingen kunt posten hier!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:55.