//

iPhone 4 opladen met 3G lader?

iPhone 4 opladen met 3G lader? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn iPhone uit de uk, en dus met een Engelse oplader. Nu heb ik de lader van de 3G nog liggen. Weet iemand ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 21-07-10, 19:16
AeronNL AeronNL is offline
• iOS 8.0
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 354
Standaard iPhone 4 opladen met 3G lader?

Ik heb mijn iPhone uit de uk, en dus met een Engelse oplader.
Nu heb ik de lader van de 3G nog liggen. Weet iemand of er een verschil is?
Ik weet dat de iPad lader wel anders is (Welke ik ook heb), maar ik vroeg me af of het kwaad kan om mijn iPhone 4 dus op te laden met de 3G oplader.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-07-10, 19:18
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Tis allemaal hetzelfde qua opladers; hetgeen met de 3Gs oplaad kan je met de iphone 4 ook doen.

Mijn enige probleem is dat ik een externe batterij heb waar je je iphone 3gs zo kon inschuiven maar helaas moeten wegdoen aangezien de iphone 4 er niet in past .
Paste deze erin dan zou ik deze gewoon met de iphone 4 kunnen gebruiken hebben.
  #3  
Oud 22-07-10, 13:24
Muxje Muxje is offline
• iOS 4.0
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 37
Standaard

Ik kan uit ervaring melden dat het voorgaande klopt Ik heb ook een iPhone 4 uit de UK. Ik gebruik mijn laders door elkaar heen, eentje voor de iPhone 3G, voor een iPad, en een lader die ik ooit los gekocht heb voor een iPod. Alle laders laden gewoon netjes zowel de iPad als de iPhone 4 op.
  #4  
Oud 22-07-10, 17:11
FSF FSF is offline
• iOS 10.2.1
• 11.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 58
Standaard

Ik gebruik de lader van mijn Amerikaanse iPad voor het opladen van mijn Engelse iPhone4. Geen enkel probleem.
  #5  
Oud 22-07-10, 18:55
John23 John23 is offline
Banned
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Overijssel
Berichten: 106
Standaard

Nee? D eiPad heeft toch 10 Watt en de iPhone oplader geeft toch maar 5 Watt? Raakt hij niet oververhit?

Enige verschil tussen de laders is: Elk jaar komt er ook een ander model van de oplader... De 3GS oplader was aanzienlijk mooier... De iPhone 4 is dikker, maar weer kleiner
  #6  
Oud 08-08-10, 10:51
Stoeprand Stoeprand is offline
• iOS 4.3.1
• 3.2.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 28
Standaard

Mijn oplader van de 1e generatie iphone pakt de iphone 4 niet. Beetje jammer dit, nu moet ik hem steeds via de imac opladen.
  #7  
Oud 09-08-10, 16:04
registered registered is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 37
Standaard

wordt er geen oplader met de iphone bijgeleverd?
  #8  
Oud 09-08-10, 16:08
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Jawel, maar probeer een Engelse stekker maar eens in een BE/NL stopcontact te rammen ...
  #9  
Oud 09-08-10, 17:26
dmeerpa dmeerpa is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Aalst
Berichten: 15
Standaard

De lader van de 3G en 4 zijn dezelfde, beide leveren 5 Watt. De lader van de iPad geeft 10 Watt.

Kan je deze door elkaar gebruiken ja.

Gebruik je de iPad lader (10 Watt) dan zal de iPhone maar 5 watt trekken uit de voeding. Dus de lader zal minder warm worden, want hij wordt maar voor de helft belast.

Gebruik je de iPhone lader op je iPad, dan zal de iPad slecht 5 watt krijgen, resultaat, de iPad zal veel langer nodig hebben om terug volledig opgeladen te geraken. Bij zware belasting kan het zelfs gebeuren dat de batterij verder leegloopt, ipv op te laden.

Wanneer je de iPhone of iPad aan een PC hangt, dan haal heb je maar 2,5 Watt met een USB hub, en zal het opladen van een iPhone ook langer duren.
  #10  
Oud 18-09-10, 21:45
sormani sormani is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 1
Standaard

Ik wil daar nog even iets aan toevoegen. Ik kan mijn iphone niet opladen met de lader (netstroom) van de ipod, maar mijn ipod wel opladen met de lader van mijn iphone, vreemd genoeg. Ik heb overigens een Ipod classic. Heeft iemand dat probleem wel eens bij de hand gehad?
  #11  
Oud 19-09-10, 17:15
kdhoe kdhoe is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Aalst, België
Berichten: 227
Standaard

Ik heb deze adapter gekocht om gebruik kunnen te maken van mijn UK lader. Werkt perfect en is goedkoop.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone4 houder/lader voor iphone met hoesje? Erik1965 iPhone accessoires en onderdelen 2 30-07-10 23:26
iphone opladen met exerne lader hanske59 iPhone algemeen 0 16-05-10 15:09
Let Op! Opladen met 3rd party lader kan iPhone onherstelbaar beschadigen hazu123 iPhone algemeen 4 19-01-08 19:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:48.