//

Kan niet updaten naar 4.0.1

Kan niet updaten naar 4.0.1 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Een hoop programmas op mijn Iphone wil nu de versie van 3.1 en als me dat niet lukt werken ze na 11 dagen niet meer. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-07-10, 23:12
Lotje Lotje is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 6
Question Kan niet updaten naar 4.0.1

Een hoop programmas op mijn Iphone wil nu de versie van 3.1 en als me dat niet lukt werken ze na 11 dagen niet meer.
Ik heb iTunes opgestart (versie 9.2.1.4) en als ik dan mijn toestel aanklik kan ik hem vandaar updaten naar 4.0.1.
Als ik dit doe krijg ik de volgende melding:
"Er bevinden zich aangeschafte onderdelen op de iPhone Lotje die niet naar uw iTunes-bibliotheek zijn overgezet. U moet deze onderdelen overzetten naar uw iTunes-bibliotheek voordat u deze iPhone bijwerkt. Weet u zeker dat u wilt doorgaan?".

Ik heb geen flauw idee hoe en wat ik moet overzetten en waarnaartoe. Kan iemand mij helpen?
Als ik toch doorga (ik heb al een paar keer gesynchroniseerd, helpt ook niet) gaat het ergens mis en wil die toch niet updaten.
Ik heb deze gsm best lang maar ben alleen windows gewend dus ik snap er echt niets van...

HELLUP!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-07-10, 23:23
Lotje Lotje is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 6
Standaard

Hmm nu lees ik overal op het forum dat 4.0.1 je mobieltje traag maakt, dat wil ik natuurlijk niet meemaken. Hoe kan ik hem dan updaten naar 3.1, ben bang dat ik dan dezelfde melding krijg (maar ik moet hem wel updaten....)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
kan niet updaten naar 4.1+ calvinbenik iPhone algemeen 9 08-05-11 17:29
Kan iphone niet updaten naar OS 4.3.1 ??? bgeelen iTunes 17 06-04-11 21:06
Windows: Kan niet updaten naar 4.2.1 kuraikisai iTunes 2 06-02-11 16:21
Kan niet updaten naar ios 4.0.1 jorriiss iPhone algemeen 0 02-08-10 13:14
iPhone: Kan jailbroken 3.1.2 niet updaten naar 3.1.3 magicsleeper Jailbreak 3 11-04-10 17:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:02.