//

ontplofte lader!

ontplofte lader! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vorige week wilde ik mijn telefoon opladen en stopte de lader in het stopcontact en toen.... boem! Ontploft. de vonken kwamen er uit vliegen en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-07-10, 15:13
Cynthia1981 Cynthia1981 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 1
Standaard ontplofte lader!

Vorige week wilde ik mijn telefoon opladen en stopte de lader in het stopcontact en toen.... boem!

Ontploft.

de vonken kwamen er uit vliegen en gelukkig zelf niets aan over gehouden alleen erg geschrokken. Stopcontact doet het ook nog.
Nu wil het geval dat de kabel met usb aansluiting het nog wel doet, maar de lader met stopcontact niet meer.
Ik heb hem tot op heden via de computer en tv op kunnen laden, maar tv zegt nu af en toe dat de usb toevoer overbelast is. Tja daar is mijn tv dus ook niet voor gemaakt.

Ben net naar de t-mobile shop geweest en ze hadden het nog nooit gehoord. Hij zei zelfs dat ik de eerste wereldwijd was, ben natuurlijk nieuwsgierig of ik echt de enige ben?
hij heeft hem nu naar Apple gestuurd en benieuwd wat zij ervan vinden. Ik hoop dat ik gewoon een nieuwe krijg.

Wie heeft er ook last van gehad?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-07-10, 15:58
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Heb dit zelf, gelukkig, nog nooit meegemaakt. De kans dat zoiets gebeurd, met welke adapter dan ook, is heel erg klein. De kans dat je de lotto wint is groter. Of Apple zo netjes is dat ze een nieuwe lader opsturen vraag ik me af. Hoop het voor je. Zou zelf al een nieuwe gekocht hebben. Ze zijn niet heel duur. En mocht je een nieuwe krijgen kun je die wel weer verkopen.
  #3  
Oud 22-07-10, 18:23
ghaghamashibaba ghaghamashibaba is offline
• iOS 7.0 beta
• 5.1.1
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: België
Berichten: 99
Standaard

Apple doet nooit moeilijk om spullen van hun te vervangen. Ze gaan je lader onderzoeken en waarschijnlijk krijg je een nieuwe. Pas maar op voor je tv dat die niet overbelast geraakt
Reageren

Labels
connector, lader, ontploft, usb



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Lader Peernij iPad algemeen 6 29-05-10 22:37
Ontplofte iPhones MrBrightside Chat en geruchten 12 08-09-09 18:21
Ook in België ontplofte Iphone buffelkneer Archief 1 28-08-09 11:37
ontplofte batterij fransjr iPhone algemeen 5 17-08-09 18:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:52.