//

Upgraden naar 4.01

Upgraden naar 4.01 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Bij het upgraden naar versie 4.01 verloopt het downloaden aanvankelijk zonder problemen maar op het moment dat Itunes aangeeft dat er contact gezocht wordt met ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 22-07-10, 16:01
Pjac Pjac is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Oisterwijk
Berichten: 2
Unhappy Upgraden naar 4.01

Bij het upgraden naar versie 4.01 verloopt het downloaden aanvankelijk zonder problemen maar op het moment dat Itunes aangeeft dat er contact gezocht wordt met mijn Iphone loopt alles vast en krijg ik alleen nog maar een appeltje in mijn beeldscherm. Ik heb ergens anders op een mac de boel weten te restoren met als gevolg dat al mijn gegevens gewist waren dmv de fabrieksinstellingen. Dit euvel deed zich ook al voor met versie 4.0 upgraden
Ik werk thuis onder windows Visa. Om mij heen hoor ik meer klachten omtrent dit fenomeen. Waar kan diot aan liggen????
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-07-10, 13:46
mvv mvv is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 23
Standaard

Ook ik heb het probleem dat Itunes vastloopt nadat ik 4.0.1 erop heb gezet.
Als je even 10 min wacht dan herkent hij wel mijn iphone en begint hij met een reservekopie te maken via itunes en op mijn iphone staat dan dat hij bezig is met synchroniseren.. Maar...dit duurt echt heel lang, ik heb hem nu 2 uur aanstaan en hij is nog bezig, snap er niks van.
Wat moeten we hier mee?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
upgraden naar 4.0? crazyroy Archief 3 17-04-10 10:35
Upgraden naar 3.1.2 username Archief 1 23-01-10 22:19
iPhone: 2G upgraden naar FW 3.0 iKobus Jailbreak 33 02-07-09 18:51
Downgraden naar 1.1.4 en daarna upgraden naar 2.0 coolhva Archief 1 25-07-08 13:10
upgraden naar 1.1.3. mabaelst Archief 2 31-01-08 18:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:56.