//

Na een wasbeurt toch nog wat leven, maar niet veel

Na een wasbeurt toch nog wat leven, maar niet veel discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Handig is het niet: mijn iPhone is meegewassen met het wasgoed . Na hem een paar dagen te laten drogen toch maar gewaagd hem aan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-07-10, 16:02
JeroenAlmere JeroenAlmere is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 2
Standaard Na een wasbeurt toch nog wat leven, maar niet veel

Handig is het niet: mijn iPhone is meegewassen met het wasgoed .
Na hem een paar dagen te laten drogen toch maar gewaagd hem aan te zetten en wat schetst mijn verbazing: het appeltje komt tevoorschijn , hij start alleen niet meer door..
Nu heb ik een aantal topics gezien hierover, maar ik denk dat mijn gevalletje toch uniek is en wellicht is er nog een poging te wagen om hem werkende te krijgen.

Wat heb ik tot nu toe gedaan:
- Lang, heel lang wachten om te kijken of er wat gebeurd. Maar helaas, het appeltje komt maar hij blijft zichzelf steeds resetten.
- Licht aan het eind van de tunnen: iTunes herkent hem nog steeds en ik heb versie 4.0.1 kunnen installeren. Dit leek hoopvol maar ik blijf hetzelfde probleem houden: de iPhone start niet door.
- Wanneer ik hem nu aan mijn Mac koppel, dan start iTunes. iTunes doet een poging om een reservekopie te maken maar loopt daarna volledig vast.

Hebben jullie een idee hoe/of ik mijn iPhone nog een nieuw leven in kan blazen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-07-10, 16:06
PauluS87's schermafbeelding
PauluS87 PauluS87 is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Sneek (Friesland)
Berichten: 622
Standaard

Wat je kunt doen en wat bij mij 2 keer gewerkt heeft is een bak vol met proppen maken van oude kranten en daar tussen de iphone leggen voor enkele dagen. De kranten zullen het opgedroogde vocht er nog eens uittrekken, en check eens of het bij jou ook werkt. Bij mij wel met vorige iphone
__________________
Iphone 3GS 16GB White - New Bootrom - 4.0 Jailbreaked and Unlocked
  #3  
Oud 23-07-10, 16:09
JeroenAlmere JeroenAlmere is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PauluS87 Bekijk bericht
Wat je kunt doen en wat bij mij 2 keer gewerkt heeft is een bak vol met proppen maken van oude kranten en daar tussen de iphone leggen voor enkele dagen. De kranten zullen het opgedroogde vocht er nog eens uittrekken, en check eens of het bij jou ook werkt. Bij mij wel met vorige iphone
Bedankt voor de tip, ik heb een zeker een week in een pak rijst gelegd voordat ik hem weer aan heb gezet. Als er vocht inzit, dan moet het er nu wel uit zijn ..
Nu probeer ik hem weer aan de praat te krijgen..
  #4  
Oud 22-03-12, 11:10
kevinvorst kevinvorst is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 5
Standaard

Bak rijst heeft bij mij ook gewerkt. Telefoon had 15 minuten onderin een jacuzzi gelegen. Weekje in de rijst gelegd en doet het weer als vanouds...
  #5  
Oud 23-03-12, 14:50
tiger1333 tiger1333 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 85
Standaard

Beste,

Uw accu is op.
Daarom reboot het toestel contant als hij aan de kabel hangt.
Reageren

Labels
startproblemen, waterschade



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
SBSettings 3 - EDGE UIT, maar toch nog dataverkeer macthijn Archief 1 02-02-10 20:31
veel gelezen: maar welke Fm-transmitter is een aanrader ? andre-nl iPhone accessoires en onderdelen 92 10-10-09 13:11
nog geen flash maar wel veel apps volgens Jobs truckdiver Archief 2 05-03-08 10:38
Toch nog een vraag aanschaf iPhone dree Archief 7 09-10-07 15:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:33.