//

iPhone firmware

iPhone firmware discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, Ten eerste, ik weet niet of ik deze post in de juiste sectie heb geplaatst, zo niet, dan daarvoor mijn excuses. Ik heb sinds ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-07-10, 14:15
Maxabrada Maxabrada is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 4
Standaard iPhone firmware

Hi,

Ten eerste, ik weet niet of ik deze post in de juiste sectie heb geplaatst, zo niet, dan daarvoor mijn excuses.

Ik heb sinds kort een probleem met mijn iPhone. Mijn broertje is zo leuk geweest om 's ochtends, zonder dat ik het wist, de code van mijn iPhone proberen te kraken, wat hem natuurlijk niet is gelukt.
Nu is het probleem echter dat ik er niks meer mee kan..

Ik heb al lang rondgezocht op het internet en kwam erachter dat ik mijn iPhone in recovery mode moest zetten (USB-kabel aansluiten terwijl je de home-knop ingedrukt houdt), zodat ik hem kan herstellen.
Nou, piece of shit, dat moet makkelijk zijn.. Dus ik proberen om 'm in recovery mode te zetten, en ja dat lukte gewoon. Ik klik op herstellen, er komt een balkje van dat ik moet wachten, maar dan na het wachten krijg ik dit bericht;

De iPhone 'iPhone' kan niet worden hersteld. Dit apparaat is niet geschikt voor de opgegeven versie.

Terwijl ik baal dat mijn iPhone het nog steeds niet doet, zoek ik voor een alternatieve manier om mijn iPhone het toch te laten doen.

Weer wat gevonden;
Ik moet nieuwe firmware downloaden, en hiermee herstellen. Dus ik ga zoeken naar de juiste firmware en deze vond ik hier ergens op het forum. Dit waren de versies; 3.1.3, 3.1.2 en 3.1.
Om deze te gebruiken moest ik mijn iPhone weer in recovery mode zetten en dan op Herstellen klikken terwijl ik Shift inhoud.
Dit heb ik driemaal gedaan, maar bij alle keren krijg ik wéér de foutmelding;

De iPhone 'iPhone' kan niet worden hersteld. Dit apparaat is niet geschikt voor de opgegeven versie.

Ik heb het ook al geprobeerd via deze manier;
Downgrade firmware 3.1.3 naar 3.1.2 of eerdere versies - iPhone Forum - alles over de Apple iPhone, iPhone 4, iPhone 3G S en iPhone 3G

Maar dat lukt ook niet, want ik kan het 'hosts' bestand niet bewerken..

Kan iemand mij uit de problemen helpen?

Met vriendelijke groet,
Max
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
3.1.3 Firmware Herstellen naar OS 3.1.2 Firmware ( Gebruik van windows ) Sahtekar iPhone algemeen 2 09-05-10 19:48
iPhone: Xpwn maak Custom firmware onder Windows. Firmware versie 2.0 tot en met 2.2 ArB Jailbreak 1 14-01-09 22:15
iPhone 1e gen.: Xpwn maak Custom firmware onder Windows. Firmware versie 2.0 tot en met 2.2 ArB Unlock 0 08-12-08 22:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:26.