na upgrade naar 3.0 krijgen bellers direct mijn voicemail, terwijl ik volledig bereik discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb net geupgrade naar 3.0 en provider is VodaFone... Gewoon volledig bereikbaar en iedereen die belt krijgt direct voicemail...toch niet iets met de Iphone of ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
na upgrade naar 3.0 krijgen bellers direct mijn voicemail, terwijl ik volledig bereik
Heb net geupgrade naar 3.0 en provider is VodaFone... Gewoon volledig bereikbaar en iedereen die belt krijgt direct voicemail...toch niet iets met de Iphone of upgrade? Iemand hier een oplossing voor? THX!
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen bereik bellers krijgen gelijk voicemail | taxi | Vodafone | 3 | 17-03-11 00:19 |
Wanneer ik gebeld word gaat het steeds naar Voicemail terwijl ik gewoon bereik heb? | MacLover23 | Odido (T-Mobile) | 8 | 27-10-10 22:56 |
schakelt direct door naar voicemail | mees | Odido (T-Mobile) | 0 | 25-12-08 01:05 |
iPhone: Na upgrade naar custom 2.2 firmware werkt visual voicemail niet meer | iken | Jailbreak | 5 | 01-12-08 00:35 |
iPhone: upgrade 1.1.4 naar 2.0.2 geen bereik meer | DaOxx | Jailbreak | 7 | 01-09-08 20:58 |
|
|