//

iphone 4 vraagjes

iphone 4 vraagjes discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, Ben een iphone beginner en ik hoop aanstaande vrijdag de iphone 4 te bemachtigen. Toch had ik juist enkele vraagjes die ik niet kan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 27-07-10, 17:09
squeek squeek is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 31
Standaard iphone 4 vraagjes

Hi,

Ben een iphone beginner en ik hoop aanstaande vrijdag de iphone 4 te bemachtigen. Toch had ik juist enkele vraagjes die ik niet kan vinden via de zoekfunctie of google.

Als je apps installeert komen die in je menu te staan. En je kan dan bladeren naar meerdere menu's met meer apps op. Wat ik wilde weten is of het aantal pagina's van de iphone menu beperkt is tot 4 of komen er meer pagina's bij als je meer apps erop zet? Is hier een limiet op? (apps max 2160 en mappen maken zijn mogelijk)

Hoeveel uur video kan je filmen aan 720p als je 16gig neemt? Ik twijfel nog steeds of ik 16g of 32g ga nemen.

Greetz
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-07-10, 17:17
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door squeek Bekijk bericht
Hi,

Ben een iphone beginner en ik hoop aanstaande vrijdag de iphone 4 te bemachtigen. Toch had ik juist enkele vraagjes die ik niet kan vinden via de zoekfunctie of google.

Als je apps installeert komen die in je menu te staan. En je kan dan bladeren naar meerdere menu's met meer apps op. Wat ik wilde weten is of het aantal pagina's van de iphone menu beperkt is tot 4 of komen er meer pagina's bij als je meer apps erop zet? Is hier een limiet op? (apps max 2160 en mappen maken zijn mogelijk)

Hoeveel uur video kan je filmen aan 720p als je 16gig neemt? Ik twijfel nog steeds of ik 16g of 32g ga nemen.

Greetz

Ik snap je post niet helemaal?

Ik kan als ik de iphone openzet een 10tal keer naar de linkse kant gaan, ik heb dan ook vele apps opstaan en ik zit tot het max en das een 10tal keer ong. 16 apps per blad om het zo te zeggen; dat zijn er minstens 160 apps maar doordat je je apps in elkaar kan schuiven krijg je er een pak meer op natuurlijk. Je kan op deze manier makkelijk meer dan 1400 apps op je iphone krijgen maar dat zal niet lukken denk ik vanwege je te weinig gb zal hebben.

Ik heb bijna 6min gefilmd in HD met de iphone 4 en was 446MB kwijt wat niet weinig is maar je hebt wel steengoeie kwaliteit natuurlijk .
  #3  
Oud 27-07-10, 17:47
squeek squeek is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 31
Standaard

Hi,

Bedankt voor je snelle antwoord alvast.

Ik zag op een demo van de nieuwe iphone "slechts" 4 pagina's in het menu. Vandaar men vraag. Als jij zegt dat je tien keer naar links kan wil dit dus zeggen dat je er meer kan maken. Naargelang het aantal apps veronderstel ik. Maar met een limiet van ongeveer 10 pagina's dan ongeveer?!

Ik las vanmorgen in een iphone magazine dat je maximaal 2160 apps kan opslaan. En maximaal 12 apps per map.

en 446mb voor +-6 min is dus ongeveer +-3 - 3.5 uur filmen op 720p met 16gig, Nu ja, als je verder niks erop zou hebben staan natuurlijk

greetz
  #4  
Oud 27-07-10, 17:58
rudeboy's schermafbeelding
rudeboy rudeboy is offline
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Skamerika
Berichten: 96
Stuur een bericht via ICQ naar rudeboy Stuur een bericht via Yahoo naar rudeboy
Standaard

zonder Jailbreak is het toch 9 pagina's * 16 apps per page... (not counting Folders)
__________________
~rb
 iPhone 4 - 16GB - i0S4.1 
  #5  
Oud 27-07-10, 18:01
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door squeek Bekijk bericht
Hi,

Bedankt voor je snelle antwoord alvast.

Ik zag op een demo van de nieuwe iphone "slechts" 4 pagina's in het menu. Vandaar men vraag. Als jij zegt dat je tien keer naar links kan wil dit dus zeggen dat je er meer kan maken. Naargelang het aantal apps veronderstel ik. Maar met een limiet van ongeveer 10 pagina's dan ongeveer?!

Ik las vanmorgen in een iphone magazine dat je maximaal 2160 apps kan opslaan. En maximaal 12 apps per map.

en 446mb voor +-6 min is dus ongeveer +-3 - 3.5 uur filmen op 720p met 16gig, Nu ja, als je verder niks erop zou hebben staan natuurlijk

greetz
Als ik begin aan het beginscherm daar waar je sms app staat je app store app enz...dan kan ik idd 10 tal keer naar links doen en die staan al vol met apps .
10 maal 16= 160 apps + de voorpagina is in feite 176 apps .
176 apps maal 12 = 2112 apps als ik goed kan rekenen.

Hoe ze aan die 2160 apps komen weet ik niet, mss er sommige verborgen zitten, als je bij je beginscherm naar rechts gaat dan kom je op zo'n zwarte pagina met alleen een zoekfunctie, dat dient daarvoor dan om die verborgen apps te vinden omdat alles dan zou vol staan maar zoals gezegd zijnde, dat zal niet snel gebeuren normaal gezien.

Ik hoop je een beetje aan mijn post kan uitgeraken, ik ben geen goeie om het uit te leggen.

En 16GB staat snel vol zeker als je iemand zoals mij bent die er bijna alles meedoet en opzet zoals filmpjes, foto's, muziek, films, games die alsmaar zwaarder en zwaarder worden ook want vantegenwoordig zijn deze minstens 400MB per game.
  #6  
Oud 27-07-10, 18:53
squeek squeek is offline
• iOS 4.3.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 31
Standaard

ah voila, nu heb ik een duidelijk antwoord ondanks dat je het niet goed kan uitleggen

van die 2160 apps weet ik niet goed hoe ze hier aan komen, maar zo stond het alleszins beschreven in iphone magazine 2. anyways, met 2112 apps kan ik ook wel leven

ik ben er nog steeds niet over uit welke ik zou nemen. maar 750 euro klinkt alleszins wel erg veel voor een smartphone. 650 daarentegen klinkt zo minder hard aankomen bij je vrouw

thx voor de antwoorden. hier ben ik wel wat mee.

greetz
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
vraagjes over de iphone 3G DryUrTears Archief 1 26-03-09 08:56
iPhone 3G, unlock vraagjes. G-SuS Archief 1 19-10-08 00:00
iPhone: iPhone 3G Tmobile vraagjes pietpiet50 Jailbreak 2 11-08-08 22:10
iPhone 3G Jailbreak vraagjes... AXN Archief 1 29-07-08 15:28
vraagjes iphone blaugrana Archief 2 01-11-07 19:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:21.