//

iOS 4.0.1 & battery

iOS 4.0.1 & battery discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) voordat ik de iPhone 4 kreeg had ik iOS 4.0.1 op m'n 3G[S] en het leek alsof de batterij sneller leeg was, niet echt verder ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-07-10, 19:04
rudeboy's schermafbeelding
rudeboy rudeboy is offline
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Skamerika
Berichten: 96
Stuur een bericht via ICQ naar rudeboy Stuur een bericht via Yahoo naar rudeboy
Question iOS 4.0.1 & battery

voordat ik de iPhone 4 kreeg had ik iOS 4.0.1 op m'n 3G[S] en het leek alsof de batterij sneller leeg was, niet echt verder onderzoek gedaan omdat ik wist dat ik iPhone 4 zou krijgen..

anyway, de iPhone 4 had uit de doos iOS 4.0 erop... nou denk ik aan upgraden maar wilden eens horen van mensen die iOS 4.0.1 op de iPhone 4 hebben of ze iets gemerkt hebben. (of wellicht dat niet kunnen inschatten omdat ze tekort iOS 4.0 hebben gehad)

besef me ineens dat de iPhone 4 nog niet uit is in the motherland... bericht is er, zonde om te deleten.. dus voor de bevooroordeelden die wel een iPhone 4 hebben :}
__________________
~rb
 iPhone 4 - 16GB - i0S4.1 
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-07-10, 19:14
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rudeboy Bekijk bericht
voordat ik de iPhone 4 kreeg had ik iOS 4.0.1 op m'n 3G[S] en het leek alsof de batterij sneller leeg was, niet echt verder onderzoek gedaan omdat ik wist dat ik iPhone 4 zou krijgen..

anyway, de iPhone 4 had uit de doos iOS 4.0 erop... nou denk ik aan upgraden maar wilden eens horen van mensen die iOS 4.0.1 op de iPhone 4 hebben of ze iets gemerkt hebben. (of wellicht dat niet kunnen inschatten omdat ze tekort iOS 4.0 hebben gehad)

besef me ineens dat de iPhone 4 nog niet uit is in the motherland... bericht is er, zonde om te deleten.. dus voor de bevooroordeelden die wel een iPhone 4 hebben :}
Het enige wat ik merk is dat de batterij bij de iphone 4 een pak beter is dan bij de 3Gs, zegt maar gerust een verademing.

Ik heb dit hier al uitgelegd.

Dat is in feite het belangrijkste dat je moet onthouden, dat de batterij beter is dan de 3Gs. .
Je zal dat wel snel merken als je de iphone 4 hebt je bv langer kan gamen dan met de 3gs, dat je % minder snel zullen afgaan enz... .
  #3  
Oud 27-07-10, 19:20
rudeboy's schermafbeelding
rudeboy rudeboy is offline
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Skamerika
Berichten: 96
Stuur een bericht via ICQ naar rudeboy Stuur een bericht via Yahoo naar rudeboy
Standaard

dat verschil heb ik gemerkt... maar ik probeer uit te vinden of iemand ervaring heeft met iOS 4.0.1 op iPhone 4 en of het effect heeft op de batterij.
  #4  
Oud 27-07-10, 19:34
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rudeboy Bekijk bericht
dat verschil heb ik gemerkt... maar ik probeer uit te vinden of iemand ervaring heeft met iOS 4.0.1 op iPhone 4 en of het effect heeft op de batterij.
Ik heb beide gehad en op het eerste zicht heb ik nooit opgemerkt de batterij opeens (veel) sneller afgaat.
Ik denk het probleem blijkbaar groter is bij de 3Gs dan bij de iphone 4.
Reageren

Labels
ios 4.0, ios 4.0.1, iphone 3gs, iphone 4



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Alle iDevices: Opgeslagen SHSH & iOS upgrades Hidduh Jailbreak 0 19-04-11 03:53
iPhone: Geen signaal iOS 4.3.1 & Baseband 04.10.01 mrkuiper Jailbreak 12 10-04-11 21:51
iOS Diagnostics & FieldTest r03n_d iPhone Apps 3 13-12-10 14:43
iPhone: iPhone 3G: Welke Jailbreak & unlock iOS 4.1? Tom! Jailbreak 4 22-10-10 20:42
iPhone 3G: Unlock & jailbreak iphone 3g IOS 4 timtim2009 Unlock 7 30-06-10 16:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:10.