//

iPhone kwijt, wat kan ik nu doen?

iPhone kwijt, wat kan ik nu doen? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iPone ben ik kwijt en nu heb ik een aantal vraagjes 1) Kan ik het toestel blokkeren of laten blokkeren? Zodat hij niet meer ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-07-10, 21:39
Florine v Cornbach Dorens Florine v Cornbach Dorens is offline
• iOS 8.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 17
Exclamation iPhone kwijt, wat kan ik nu doen?

Mijn iPone ben ik kwijt en nu heb ik een aantal vraagjes

1) Kan ik het toestel blokkeren of laten blokkeren? Zodat hij niet meer gebruikt kan worden?

2) Kunnen ze bij mijn gegevens? Het toestel heeft een toestel-lock en hij stond uit toen ik hem kwijt was...

3) Als ik een nieuw toestel koop, hoe kan ik mijn back-up van iTunes dan op dat nieuwe toestel krijgen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-07-10, 21:55
Caribic Caribic is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 15
Standaard

1) Ga zoeken.
2) Bij de meeste providers kan je inloggen op een website en daarvan kun jij je sim-kaart blokkeren.

Dit heb je als je bij BEN een abbonement hebt lopen:


Als je een nieuw toestel koopt gaat het meestal als volgt:

Je oude Iphone heb je vast vaak ingeplugd op je computer waardoor hij automatisch een back-up maakt dus als jij je nieuwe iphone geïnstalleerd hebt enzo dan kun je hem weer synchroniseren zodat alle programma's e.d. van de laatste back-up erop staan.

Laatst gewijzigd door Caribic; 27-07-10 om 21:59. Reden: Afbeelding toegevoegd
  #3  
Oud 02-08-10, 15:31
Florine v Cornbach Dorens Florine v Cornbach Dorens is offline
• iOS 8.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 17
Standaard

Ja is het dan niet zo dat hij een nieuwe iPhone ziet en daarom weer alles eraf gooit? Of ziet ie dan meteen dat het een nieuw toestel is?

En ik wil graag weten of ik het toestel zelf niet werkend kan maken...
  #4  
Oud 03-08-10, 08:56
curmie curmie is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 155
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Florine v Cornbach Dorens Bekijk bericht
Ja is het dan niet zo dat hij een nieuwe iPhone ziet en daarom weer alles eraf gooit? Of ziet ie dan meteen dat het een nieuw toestel is?
Hij zal aangeven dat er op de computer al eerder een iPhone gesynced is en of je de reservecopie daarvan op deze wil terug zetten....je kunt dan ja of nee zeggen. Mits je natuurlijk van je oude iPhone een keer een reservecopie hebt laten maken door itunes.


Als je mobile me hebt kun je al je data op afstand verwijderen (het zogeheten ''remote wipe'')...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wat kan ik het beste doen? Ip0d Koopinformatie en ervaringen 20 21-03-11 23:08
Gejailbreakt, Wat nu? Wat kan ik allemaal doen? umiyz Jailbreak apps en thema's 1 03-05-10 16:21
Nieuw iPhone abonnement afgesloten, wat kan ik het beste doen? Mathijs3GS iPhone algemeen 22 20-04-10 16:57
iPhone 3G: Toegangscode Kwijt, wat kan ik doen? HELP!! ( iPhone 3G 3.0) Burak61 Unlock 4 18-07-09 13:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:15.