//

Voorkeuren

Voorkeuren discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vraagske: Ik ben van plan om over te schakelen naar mobile viking omdat ik daar 1 Gig gratis data bij krijg. Nu is mijn vraag ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-07-10, 10:48
vonschnee vonschnee is offline
• iOS 3.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 13
Standaard Voorkeuren

Vraagske: Ik ben van plan om over te schakelen naar mobile viking omdat ik daar 1 Gig gratis data bij krijg.
Nu is mijn vraag welk soort internet mijn iphone 3G prefereert als er bevoorbeeld Wi-Fi aanwezig is? ===> Wi-Fi of 3G
Als het antwoord 3G is, is het dan mogelijk aan de hand van één of andere applicatie hier iets aan te veranderen?

Mvg
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-07-10, 12:36
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vonschnee Bekijk bericht
Vraagske: Ik ben van plan om over te schakelen naar mobile viking omdat ik daar 1 Gig gratis data bij krijg.
Nu is mijn vraag welk soort internet mijn iphone 3G prefereert als er bevoorbeeld Wi-Fi aanwezig is? ===> Wi-Fi of 3G
Als het antwoord 3G is, is het dan mogelijk aan de hand van één of andere applicatie hier iets aan te veranderen?

Mvg
Wi-Fi is sterker dan 3G; vanaf je ergens Wi-Fi tegen komt dan zal meestal toch Wi-Fi erop komen, zeker bij je thuis, vanaf je de iphone openzet, de slider naar rechts doet dan verschijnt meteen Wi-Fi of zal deze het vragen om eerst mss je paswoord te geven, éénmaal deze dat heeft onthouden dat paswoord dan hoef je het niet meer in te geven, telkens je dan de iphone opent schakel je automatisch naar Wi-Fi.
  #3  
Oud 28-07-10, 12:43
vonschnee vonschnee is offline
• iOS 3.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 13
Standaard

Dus hij baseert zich automatisch op welk signaal hij het sterkst ontvangt?
Dus als je maar een zwak Wi-Fi - signaal hebt gaat hij automatisch op 3G?

thanks
  #4  
Oud 28-07-10, 12:53
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vonschnee Bekijk bericht
Dus hij baseert zich automatisch op welk signaal hij het sterkst ontvangt?
Dus als je maar een zwak Wi-Fi - signaal hebt gaat hij automatisch op 3G?

thanks
Ik ben mss niet duidelijk genoeg geweest; bij je thuis geen probleem, signaal is signaal en Wi-Fi zal altijd de bovenhand halen .

Dat met soms niet bedoelde ik in feite als je bv int stad rondloopt, dan kom je het soms tegen je ook opeens op je iphone een heleboel Wi-Fi te zien krijgt van andere mensen die meestal beveiligd zijn.

Bij een zwak Wi-Fi signaal thuis zal je sowieso altijd Wi-Fi hebben als je de iphone openzet (met openzetten bedoel ik dat mee je slider om dan zo naar je apps te gaan).Wi-Fi neemt dus altijd de bovenhand.

Veel 3G met MV/base heb je nog niet.
  #5  
Oud 28-07-10, 13:04
vonschnee vonschnee is offline
• iOS 3.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 13
Standaard

in ieder geval toch bedankt.
Eventueel iets anders aan te raden wat even kostelijk is?

Mvg
  #6  
Oud 28-07-10, 13:11
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vonschnee Bekijk bericht
in ieder geval toch bedankt.
Eventueel iets anders aan te raden wat even kostelijk is?

Mvg
Wat surfen betreft is het goedkoopste met MV.
Het hangt ervan af ook of je bv toekomt met 1000 smsen en 62belminuten?
Als dat ong zo hetgeen is waarmee je toekomt dan kan je gewoon MV nemen, tis gewon het goodkoopste dat er is.

Ik betaal nu bij proximus maar liefst 35 euro per maand voor 2GB. Wat ik schandalig veel geld vind maar ik heb te dikwijls 3G nodig en daarom ben ik toch naar proximus gegaan maar ik heb MV ook in m'n 2de gsm zitten, ik gebruik deze beetje als reserve; ligt proximus data bv effe plat ofzo dan steek ik mijn MV kaartjen in de iphone.
  #7  
Oud 28-07-10, 13:18
vonschnee vonschnee is offline
• iOS 3.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 13
Standaard

ha, ik heb voorlopig al een jaar mijn iphone en ik ben nog altijd maar zelden gebruik gemaakt van 3G. Meestal thuis Wi-Fi dus 1 gig zal wel voldoende zijn. Momenteel heb ik een "gewoon" abonnement bij mobistar met 60 min bellen inbegrepen (wat meestal wel wat wringen is) en 5000 smsjes wat veel te veel is. Dus 1000 is zeker voldoende voor mij.
En ik ben ook nog is een student dus ik kan het mij niet echt veroorloven elke maand 40 à 50euro aan mijn gsm - kosten te besteden dus dit zal wss wel voldoende zijn en betrekkelijk goedkoop dus ik denk dat ik dit ga doen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Lockscreen, mijn voorkeuren.. maar hoe? DutchEvil Jailbreak apps en thema's 2 31-08-09 00:27
Kalender met voorkeuren? Robbor iPhone algemeen 1 18-11-07 12:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:34.