//

iPhone 3G front panel fix

iPhone 3G front panel fix discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Een paar maanden geleden maakte een vriendin van mij m'n scherm kapot door mijn iPhone 3G met het scherm naar beneden op de grond te ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 28-07-10, 14:56
Sick Mic's schermafbeelding
Sick Mic Sick Mic is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: België
Berichten: 185
Standaard iPhone 3G front panel fix

Een paar maanden geleden maakte een vriendin van mij m'n scherm kapot door mijn iPhone 3G met het scherm naar beneden op de grond te laten vallen.
Ik heb dan langs iFixit een iPhone 3G Front Panel Kit besteld voor $59.95 (in euro dus iets goedkoper).
Een paar dagen later lag het pakketje al in de bus en kon ik aan de slag.

Die tooltjes werken goed en hun uitleg was duidelijk, alles ging dus vlekkeloos. Alleen wilt nu het onderste deel van het scherm niet meer werken, 'slide to unlock' gaat nog net, maar de icoontjes op mijn dock kan ik niet meer gebruiken. Het is zeker een hardware probleem want ook al was het glas gebroken, alles werkte nog, maar nu dus niet meer.

Ik heb'm al eens terug open gegooid en gechecked of alles aangesloten is, en dat lijkt ook het geval te zijn. Maar misschien heeft iemand anders ervaring met het herstellen van het front panel? Heb al eens gegoogled en hier rond gekeken maar weinig gevonden.
__________________
Stats: 3x iPhone US 8GB 1.1.2 OTB upgraded to 3.0
1x iPhone 3G US 16GB 2.0 > 2.2 > 3.0- ultrasn0w
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-07-10, 20:01
Sick Mic's schermafbeelding
Sick Mic Sick Mic is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: België
Berichten: 185
Standaard

Bump

+ Nog wat, ik was zonet een filmpje aan het maken waarin ik het probleem toon, dacht dat dat wel zou helpen. Heb gemerkt dat de home button het nu ook niet doet... Als het zo doorgaat is hij straks helemaal stuk
  #3  
Oud 30-07-10, 11:11
fgeer fgeer is offline
• iOS 13.3.1
• iPadOs 13.3.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 104
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sick Mic Bekijk bericht
Bump

+ Nog wat, ik was zonet een filmpje aan het maken waarin ik het probleem toon, dacht dat dat wel zou helpen. Heb gemerkt dat de home button het nu ook niet doet... Als het zo doorgaat is hij straks helemaal stuk
Dat zegt genoeg als je home button het nu ook niet meer doet. Waarschijnlijk heb je ergens spanning op staan waardoor het een ander niet meer werkt. Terug opendraaien, en kijk goed of er niets klemt als je alles weer in elkaar zet. Blijkbaar wordt er op sommige componenten teveel kracht op uitgeoefend.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Front glas vervangen iPhone 4 ? BigG iPhone algemeen 13 01-02-14 11:57
iPhone 3gs front glass vervangen (ebay/azrepair) KvnAzn iPhone algemeen 1 12-10-10 22:16
Verschil tussen iphone 3g en 3gs touch panel kanters iPhone algemeen 2 26-05-10 14:29
LED Flash en 'front face camera' in de nieuwe gen iPhone PearLRoX Archief 2 09-04-10 10:53
achterkant/rear panel vervangen roderickxiv Archief 1 05-05-08 22:31

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:19.