//

iPhone prob met simkaart

iPhone prob met simkaart discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Geachte lezer, ik krijg morgen 29 juli mijn iPhone 3GS 8GB versie. En ik ga dan vrijdag op vakantie. Maar mijn probleem zit zo dat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-07-10, 19:39
Bokmans1994 Bokmans1994 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 1
Question iPhone prob met simkaart

Geachte lezer,
ik krijg morgen 29 juli mijn iPhone 3GS 8GB versie. En ik ga dan vrijdag op vakantie. Maar mijn probleem zit zo dat ik bij mijn levering alleen mijn iPhone krijg zonder simkaart want die bestelling duurde langer. Ik heb nog wel een simkaart van rabomobiel maar mijn vraag is:
Is het een probleem om eerste de iPhone te gebruiken en activeren met het prepaid abbo van rabomobiel en dingen uit de store te kopen en daarna die nieuwe van t-mobile gebruiken?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-07-10, 21:16
ShadyLTD ShadyLTD is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 41
Standaard

Kan wrs niet omdat je de Iphone gelocked is, hoe het precies zit met de app store weet ik niet
  #3  
Oud 28-07-10, 22:16
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bokmans1994 Bekijk bericht
Geachte lezer,
ik krijg morgen 29 juli mijn iPhone 3GS 8GB versie. En ik ga dan vrijdag op vakantie. Maar mijn probleem zit zo dat ik bij mijn levering alleen mijn iPhone krijg zonder simkaart want die bestelling duurde langer. Ik heb nog wel een simkaart van rabomobiel maar mijn vraag is:
Is het een probleem om eerste de iPhone te gebruiken en activeren met het prepaid abbo van rabomobiel en dingen uit de store te kopen en daarna die nieuwe van t-mobile gebruiken?
Dat doet niks terzake wat de itunes/app store betreft.

Zolang je dezelfde account en rekeningnr blijft gebruiken maakt het niet uit .

Aangezien je ook hier zegt je op reis gaat; als dit in een ander land is en je neemt je iphone mee dan waarschuw ik u om niet met je iphone te surfen en ervoor te zorgen je met niks verbinding krijgt of je zou als je een abo hebt een ferme rekening kunnen krijgen zoals ik een 2tal jaar geleden ben tegen gekomen; ik had gesurft mee de iphone in spanje zo'n 50tal MB en ik moest meer dan 600euro betalen nadien,grmblll. Dat was daar 13 euro per MB die je moest betalen.

Laatst gewijzigd door apotheosis; 28-07-10 om 22:19.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3GS: Iphone 3gs prob Eltec Unlock 8 20-04-11 16:52
iPhone problemen met simkaart. RiPaXe iPhone algemeen 5 17-07-09 17:02
help 3G simlock prob Paulusvb1973 Archief 11 15-03-09 11:18
1gen iPhone prob (uitvallen) berndvp iPhone algemeen 0 22-09-08 20:31
SMS Fix prob?! NickNL Archief 3 13-01-08 12:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:11.