//

En?? Hoe bevalt de iPhone 4??

En?? Hoe bevalt de iPhone 4?? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds gister in bezit van mijn iPhone 4! Wat een snelheid na de 3G, super gewoon. Helemaal volgeplakt met ZAGG shield :|...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #241  
Oud 26-08-10, 11:29
keanu_ keanu_ is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Rotterdam
Berichten: 16
Standaard

Sinds gister in bezit van mijn iPhone 4! Wat een snelheid na de 3G, super gewoon.
Helemaal volgeplakt met ZAGG shield :|

Laatst gewijzigd door keanu_; 26-08-10 om 11:33.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #242  
Oud 26-08-10, 16:57
Bor Bor is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Dordrecht
Berichten: 44
Stuur een bericht via Instant Messenger naar Bor Stuur een bericht via MSN naar Bor
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ndendaas Bekijk bericht
Ik heb Apple Nederland net gebeld en die geven geen service. (kan zo'n wereld merk als Apple toch niet maken?)
Als je iets koopt (zoals een iPhone) dan maak je een deal met de verkoper, en niet met de producent. Het is dus aan degene die je de iPhone verkocht heeft om het probleem op te lossen. Apple heeft 100% gelijk.
  #243  
Oud 26-08-10, 17:50
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ndendaas Bekijk bericht
Daar ben ik weer!
Ik heb een compleet nieuwe restore gedaan zonder iets terug te zetten. Voor het activeren begint het probleem alweer! Ik heb Apple Nederland net gebeld en die geven geen service. (kan zo'n wereld merk als Apple toch niet maken?)

Zit nu dus echt even met een probleem.... (iemand van jullie hier ervaring mee?) qua reparatie en garantie?

gr,

Niels
Je moet niet bij Apple zijn hiervoor. Je doet zaken met de verkoper (ik neem aan T-Mobile?) daar moet je dus ook met je probleem zijn. Neem geen nee voor een antwoord.
  #244  
Oud 27-08-10, 10:21
BillyBob BillyBob is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 12
Standaard

Heb mijn (eerste) iPhone nu een kleine week en ik ben nog volop alle mogelijkheden aan het ontdekken, op dat gebied is het echt wel een impressionant toestel.
Wat me nogal tegenvalt is de geluidskwaliteit, deze is echt een heel pak minder dan mijn vorige gsms (laatste was een Nokia 6303). Klinkt lang niet zo zuiver bij de iphone. Verder merkte ik dat ik dat de batterij na het bekijken van amper twee Youtube filmpjes (over Wi-Fi) van 85% naar 12% springt? Dat is wel héél snel? Is dat normaal batterijgedrag?
  #245  
Oud 27-08-10, 10:40
Dejive Dejive is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 263
Standaard

Nee, dat is niet echt normaal.
  #246  
Oud 27-08-10, 10:50
BillyBob BillyBob is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 12
Standaard

Dacht al zoiets. Heb nu wat gegoogeld en "Locatievoorzieningen" zou een batterijvreter zijn? Dit even afgezet, hou het nu verder in de gaten...
Push staat ondertussen ook uit want ik check m'n mail (bewust) niet op de telefoon.
  #247  
Oud 27-08-10, 10:59
Lobbie Lobbie is offline
• iOS 6.0.2
• 3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: FL
Berichten: 38
Standaard

Mijn bluetooth werkt niet, blijft maar zoeken, iemand anders ?


  #248  
Oud 27-08-10, 12:58
milan13 milan13 is offline
• iOS 17.3
• 12.4.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: aan de Zee
Berichten: 532
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lobbie Bekijk bericht
Mijn bluetooth werkt niet, blijft maar zoeken, iemand anders ?



Wat voor apparaten zoek je dan?
Want geloof dat bluetooth bij de iPhone redelijk beperkt is(tenzij je een jailbreak hebt)..
  #249  
Oud 27-08-10, 13:31
Lobbie Lobbie is offline
• iOS 6.0.2
• 3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: FL
Berichten: 38
Standaard

gewoon andere telefoons om b.v. ringtoons uit te wisselen ?



Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door milan13 Bekijk bericht
Wat voor apparaten zoek je dan?
Want geloof dat bluetooth bij de iPhone redelijk beperkt is(tenzij je een jailbreak hebt)..
  #250  
Oud 27-08-10, 13:46
milan13 milan13 is offline
• iOS 17.3
• 12.4.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: aan de Zee
Berichten: 532
Standaard

Volgens mij ziet de iPhone alleen headsets e.d... Heb t nl net ff geprobeerd en de bluetooth van mn iPhone 3Gs en mn BB Bold aangezet en mn iPhone 4 laten zoeken naar nieuwe apparaten.. Maar hij ziet ze niet.. Dus wat ik al zei.. Redelijk beperkt

Heb trouwens net ook iBlueNova (jaibreak) geprobeerd,werkt bijna ook niet bij mij :s

Laatst gewijzigd door milan13; 27-08-10 om 14:30.
  #251  
Oud 27-08-10, 19:01
Ikfoldsoms Ikfoldsoms is offline
• iOS 4.0.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 6
Standaard

Ben er heel erg blij mee en zeer tevreden. Weer even wat anders dan een Nokia e63 die ik al twee maanden heb van Pro Assist! Antenne probleem heb ik geen last van en batterij valt ook niet over te klagen. Prachtig design, top apparaat!
  #252  
Oud 27-08-10, 22:02
Gio99 Gio99 is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 5
Standaard

Ik heb de iphone 4 32GB sinds woensdag.De de accu gaat wel heel erg snel leeg. Om 7uur 's ochtends uit de lader gehaald en om 21uur was die al leeg. En dat terwijl ik de toestel bij niet hebt gebruikt Dat had ik met de 3G en 3GS niet. Ik ben benieuwd hoelang de accu's van jullie toestellen het volhouden
  #253  
Oud 27-08-10, 22:24
Tunix Tunix is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 98
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BillyBob Bekijk bericht
Heb mijn (eerste) iPhone nu een kleine week en ik ben nog volop alle mogelijkheden aan het ontdekken, op dat gebied is het echt wel een impressionant toestel.
Wat me nogal tegenvalt is de geluidskwaliteit, deze is echt een heel pak minder dan mijn vorige gsms (laatste was een Nokia 6303). Klinkt lang niet zo zuiver bij de iphone. Verder merkte ik dat ik dat de batterij na het bekijken van amper twee Youtube filmpjes (over Wi-Fi) van 85% naar 12% springt? Dat is wel héél snel? Is dat normaal batterijgedrag?
Als je die twee filmpjes letterlijk bedoeld, zou ik toch echt terug naar de winkel gaan.
  #254  
Oud 28-08-10, 13:36
Lobbie Lobbie is offline
• iOS 6.0.2
• 3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: FL
Berichten: 38
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gio99 Bekijk bericht
Ik heb de iphone 4 32GB sinds woensdag.De de accu gaat wel heel erg snel leeg. Om 7uur 's ochtends uit de lader gehaald en om 21uur was die al leeg. En dat terwijl ik de toestel bij niet hebt gebruikt Dat had ik met de 3G en 3GS niet. Ik ben benieuwd hoelang de accu's van jullie toestellen het volhouden
Heb zelf de 4 16g, maar heb daar totaal geen last van, donderdag gekregen, en nog niet geladen, niet zoveel gebruikt, moet ik zeggen, maar toch wel van alles ermee geprobeerd dus, voor mij is het nu al een topper !

  #255  
Oud 28-08-10, 14:38
Squirrel61 Squirrel61 is offline
• iOS 14.4
• 9.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Midden in het land
Berichten: 32
Stuur een bericht via MSN naar Squirrel61 Stuur een bericht via Yahoo naar Squirrel61
Standaard

Die van mij (32GB) was ook erg snel leeg, totdat de update van de unlock uitgebracht werd. Nu kan ik er ruim een dag bijna volcontinu mee spelen (vind m'n vrouw minder leuk), of 3 dagen normaal gebruik. Een hele verbetering!
  #256  
Oud 28-08-10, 21:56
Gio99 Gio99 is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 5
Standaard

Welke update Squirrel61 ?
  #257  
Oud 28-08-10, 23:42
Squirrel61 Squirrel61 is offline
• iOS 14.4
• 9.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Midden in het land
Berichten: 32
Stuur een bericht via MSN naar Squirrel61 Stuur een bericht via Yahoo naar Squirrel61
Standaard

De update van ultrasn0w 1.0 naar 1.0-1. Met 1.0 zoog m'n batterij in een noodvaart leeg, met de update naar 1.0-1 (die ik overigens volautomatisch via Cydia kreeg) is de batterijduur veel meer in overeenstemming met de opgave van Apple. De changelist van ultrasn0w 1.0-1 vermeldde ook zeer duidelijk dat de belangrijkste verandering tov. 1.0 was dat de batterijduur sterk verbeterd was. En dat is dus ook duidelijk zo.

Maar ik zie dat jij op 4.0.2 zit. Die is nu niet te jailbreaken en dus ook niet te unlocken. Dus het ultrasn0w verhaal gaat voor jou niet op.
  #258  
Oud 29-08-10, 00:59
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Toen straks had je bij jailbreak nog "Nee". En daarnaast, het is algemeen bekend dat jailbreak en unlock meer batterij verbruiken. Als het dan minder mee lang gaat moet je niet klagen dat het slecht is van Apple.
  #259  
Oud 29-08-10, 15:02
Squirrel61 Squirrel61 is offline
• iOS 14.4
• 9.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Midden in het land
Berichten: 32
Stuur een bericht via MSN naar Squirrel61 Stuur een bericht via Yahoo naar Squirrel61
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door S¡mon Bekijk bericht
Toen straks had je bij jailbreak nog "Nee".
Toen ik hem kreeg had hij geen jailbreak en iOS 4.0. Ondertussen dus 4.0.1 en wél een jailbreak, dus ik heb de gegevens even bijgewerkt. Mag toch?
Citaat:
En daarnaast, het is algemeen bekend dat jailbreak en unlock meer batterij verbruiken. Als het dan minder mee lang gaat moet je niet klagen dat het slecht is van Apple.
Je hebt mij niet horen klagen, zeker niet na de update van de unlock. Overigens wordt met een paar dagen mijn T-Mobile actief en dan kan de unlock er weer af. Ben benieuwd of dat nog meer in batterij scheelt. Maar zelfs met de 1e versie van de unlock was het al een verbetering tov. mijn oude 2G, dus ik heb nooit geklaagd!
  #260  
Oud 29-08-10, 15:15
Lobbie Lobbie is offline
• iOS 6.0.2
• 3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: FL
Berichten: 38
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gio99 Bekijk bericht
Welke update Squirrel61 ?

Wat is unlocken?
Het vrijmaken van je telefoon voor gebruik met andere telecomoperators heet unlocken. Standaard heeft de iPhone een blokkade ingebouwd, waardoor alleen simkaarten van AT&T (in de Verenigde Staten), O2 (in het Verenigd Koninkrijk) of T-Mobile (Duitsland) werken. Door het verwijderen van deze simlock kun je gebruik maken van je eigen simkaart en kun je bellen op je eigen mobiele netwerk



Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hoe bevalt Mbox Mail voor ipad? chicago iPad algemeen 11 25-06-11 12:19
Hoe bevalt je nieuwe net ontvangen Iphone 4? Emper Orange 5 07-08-10 17:18
hoe iphone overnemen via pc derik iPhone algemeen 2 17-04-10 15:27
hoe achterhalen hoe iphone unlocked is fromalk Unlock [archief] 17 15-04-08 17:00
Hoe unlock je je iPhone? Rocco Archief 37 21-10-07 17:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:45.