//

En?? Hoe bevalt de iPhone 4??

En?? Hoe bevalt de iPhone 4?? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Deorum Nou hoe de iphone bevalt. NIET. Mijn vrouw en ik hebben allebei dezelfde. 2 weken na elkaar gekocht. Kijk maar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #321  
Oud 27-11-10, 22:42
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Deorum Bekijk bericht
Nou hoe de iphone bevalt. NIET.
Mijn vrouw en ik hebben allebei dezelfde. 2 weken na elkaar gekocht.
Kijk maar eens naar de batterijduur van deze 2 toestellen.
Dan kan je vertellen wat je wilt maar zoveel verschil voor zo'n duur toestel is gewoon oplichterij.
Ruil eens de simkaarten en wissel eens een dag of paar dagen van elkaars toestel. Je zult zien dat het aan je persoonlijke gebruik ligt. Ik haal ook 7 uur actief gebruik als ik iPod luister. Luister ik muziek via internet streaming (LastFM of spotify) en navigeer ik met Google maps én zoek nog brievenbus en pin automaat met Layar (virtual reality) dan haal ik 'maar' 4 of 5 uur actief gebruik.
Verschil met aantal over-THE-air gesynchroniseerde mail/agenda's/contactpersonen: push of fetch etc maakt erg veel verschil in batterij duur.
Of doe een vergelijkende test: laat beide iphones 5 uur lang, achter elkaar, exact hetzelfde doen, bijv een YouTube playlist afspelen (op Wi-Fi dan) met verder geen apps in de achtergrond bijv.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #322  
Oud 28-11-10, 20:57
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Deorum; ik vraag me af waarom je je post heb gewist? Wij proberen u alleen maar te helpen en info mee te geven waarom je je niet kan gaan vergelijken met je vrouw haar iphone en noem maar op.
Zeker van mijne kant is dat geen aanval op u he integendeel zelfs.
Ik merk gewoon aan je uitleg je bepaalde zaken nog niet wist enz...

Ik heb dan in m'n vorige posts heel veel zaken uitgelegd waarom je niet kan gana vergelijken enz...
  #323  
Oud 01-12-10, 18:26
MarkM MarkM is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 23
Standaard

Gisteren m'n eerste iPhone4 gehaald. Schitterend apparaat waar ik heel tevreden over ben. Alleen opent iTunes niet automatisch na het aansluiten en muziek en foto's overzetten gaat ook niet, krijg na het syncen de melding "geen materiaal". Heb al meer dan 20 jaar Mac's naar volle tevredenheid maar dit valt echt vies tegen. Ben alles aan het afstruinen maar vind geen oplossing.
  #324  
Oud 01-12-10, 18:35
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MarkM Bekijk bericht
Alleen opent iTunes niet automatisch na het aansluiten en muziek en foto's overzetten gaat ook niet, krijg na het syncen de melding "geen materiaal". Heb al meer dan 20 jaar Mac's naar volle tevredenheid maar dit valt echt vies tegen. Ben alles aan het afstruinen maar vind geen oplossing.

Rustig blijven, bekijk rustig eens alles.

Als je je iphone aan de computer hangt dan moet deze sowieso de iphone vinden, dan verschijnt er bij mij altijd een kader ook en kan ik meteen naar mijn foto's en dergelijke gaan en zo kan ik deze naar m'n d schijf ofzo verzetten.

U muziek en foto's van je pc naar de iphone zetten, staat alles aangeduid in je itunes?
Ik moet dit zelf ook doen.

Update; aha, damn, ik had me zo miskeken, als je itunes je iphone heeft gevonden dan kan je dit aanvinken als je onderaan scrolt.

Er staat dan als 1ste ; itunes openen bij aansluiten van deze iphone

Laatst gewijzigd door apotheosis; 01-12-10 om 18:45.
  #325  
Oud 01-12-10, 18:39
Spacekees Spacekees is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 52
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MarkM Bekijk bericht
Gisteren m'n eerste iPhone4 gehaald. Schitterend apparaat waar ik heel tevreden over ben. Alleen opent iTunes niet automatisch na het aansluiten en muziek en foto's overzetten gaat ook niet, krijg na het syncen de melding "geen materiaal". Heb al meer dan 20 jaar Mac's naar volle tevredenheid maar dit valt echt vies tegen. Ben alles aan het afstruinen maar vind geen oplossing.
Als je je iPhone aansluit aan iTunes, verschijnt hij als het goed is in het kader links. Klik die aan en ga vervolgens naar muziek, vink "Muziek synchroniseren" aan en het moet werken.

Dit werkt ook met video's e.d.
  #326  
Oud 01-12-10, 18:42
MarkM MarkM is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 23
Standaard

iTunes open ik dus zelf met de hand en als de iPhone aangesloten is verschijnt die links onder apparaten. Daar klik ik op en maak in het grote venster de keuzes. Kies bijv. één muzieknummer en klik op sync. En dan wordt het adresboek, etc overgezet maar geen muziek en geen foto's. Heb dat geprobeerd met muziek nummers, afspeellijsten en albums. Niets werkt.
  #327  
Oud 01-12-10, 18:49
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MarkM Bekijk bericht
iTunes open ik dus zelf met de hand en als de iPhone aangesloten is verschijnt die links onder apparaten. Daar klik ik op en maak in het grote venster de keuzes. Kies bijv. één muzieknummer en klik op sync. En dan wordt het adresboek, etc overgezet maar geen muziek en geen foto's. Heb dat geprobeerd met muziek nummers, afspeellijsten en albums. Niets werkt.
Hetgeen bij mij aangekruist staat is het volgende;

alleen aangekruiste nummers en video's synchroniseren

En dan bv ga ik naar muziek bovenaan in itunes ;daar klik ik in afspeellijsten aan welke map die ik zelf bv heb aangemaakt ik wil synchroniseren en deze klik ik dan aan, lukt dat allemaal nog niet dan vind ik alles aan in het vak ernaast; artiesten.


En als je dit aanvinkt; itunes openen bij aansluiten van deze iphone dan moet dit denk ik dan wel lukken zodat je zelf niet meer itunes moet gaan openen.

Laatst gewijzigd door apotheosis; 01-12-10 om 18:52.
  #328  
Oud 01-12-10, 19:01
MarkM MarkM is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 23
Standaard

Voorkeuren van iTunes nog eens doorgelopen, program afgesloten en weer opgestart (iPhone doet dat nog steeds niet automatisch) en weer proberen te syncen, maar nee hoor. Baal er goed van.
  #329  
Oud 01-12-10, 19:10
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MarkM Bekijk bericht
Voorkeuren van iTunes nog eens doorgelopen, program afgesloten en weer opgestart (iPhone doet dat nog steeds niet automatisch) en weer proberen te syncen, maar nee hoor. Baal er goed van.

Hm, ik heb het zelf ook eens aangevinkt, ik heb ook beide eens weggedaan en afgekoppelt en terug iphone aangesloten en bij mij werkt dat ook niet , op dat vlak ben je dus blijkbaar niet de enige, ik ga nu eerst eens terug afkoppelen en eens m'n laptop heropstarten, ik ben benieuwd.
  #330  
Oud 01-12-10, 19:13
Deorum
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

@apotheosis. Ik had mijn post verwijderd omdat ik geen feedback kreeg waar ik iets mee kon. Dat het verbruik met het gebruik te maken heeft is mij duidelijken dat jullie het goed bedoelen is mij ook duidelijk maar ik moest even iets proberen. Ik las iets over battery draining sim en heb daarop mijn sim verwijderd. Verbruik was nu gelijk aan dat van mijn vrouw. Daarop heb ik mijn sim aan de randen nog wat schuiner afgesneden met een stanley mes en nu is het verbruik echt super weinig. Op de ene of andere manier maakte die sim toch kortsluiting. Ik heb nu alles aan staan zoals het hoort bij een iPhone. Wi-Fi, Bluetooth, push mail de hele zooi. Ik doe nu fluitend 2 dagen met intensief gebruik. Dat zou nog meer kunnen zijn als ik het een en ander zou uitschakelen maar zoals nu had ik het me voorgesteld. In het verleden verbruikte ik 3% per uur als ik niets deed dus hing hij sowieso elke dag aan de lader. Ik heb er zelfs een nieuwe accu in gezet maar niets hielp. Kortom
iPhone 4 is SUPER.
  #331  
Oud 01-12-10, 19:19
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MarkM Bekijk bericht
Voorkeuren van iTunes nog eens doorgelopen, program afgesloten en weer opgestart (iPhone doet dat nog steeds niet automatisch) en weer proberen te syncen, maar nee hoor. Baal er goed van.

Ik heb zoals gezegd alles afgekoppelt en de pc laten heropstarten bij mij, effe gewacht want dat duurt effe bij mij eer alles opgeladen is en nadien de iphone aangesloten, effe wachten en yep, bij mij opent itunes nu vanzelf, enige wat ik niet wil is deze dan ook meteen automatisch begint te synchroniseren.

Toen ik dat aanvinkte dernet in itunes van de iphone aansluiten enzo heb ik wel op toepassen onderaan rechts geklikt.
  #332  
Oud 01-12-10, 19:21
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Deorum Bekijk bericht
@apotheosis. Ik had mijn post verwijderd omdat ik geen feedback kreeg waar ik iets mee kon. Dat het verbruik met het gebruik te maken heeft is mij duidelijken dat jullie het goed bedoelen is mij ook duidelijk maar ik moest even iets proberen. Ik las iets over battery draining sim en heb daarop mijn sim verwijderd. Verbruik was nu gelijk aan dat van mijn vrouw. Daarop heb ik mijn sim aan de randen nog wat schuiner afgesneden met een stanley mes en nu is het verbruik echt super weinig. Op de ene of andere manier maakte die sim toch kortsluiting. Ik heb nu alles aan staan zoals het hoort bij een iPhone. Wi-Fi, Bluetooth, push mail de hele zooi. Ik doe nu fluitend 2 dagen met intensief gebruik. Dat zou nog meer kunnen zijn als ik het een en ander zou uitschakelen maar zoals nu had ik het me voorgesteld. In het verleden verbruikte ik 3% per uur als ik niets deed dus hing hij sowieso elke dag aan de lader. Ik heb er zelfs een nieuwe accu in gezet maar niets hielp. Kortom
iPhone 4 is SUPER.
Ik wist het niet of er mss overgelezen dat je zelf je simkaartje hebt gemaakt .
Ik moet hem minstens om de 2dagen ook aan de lader hangen maar kijk ik er tv op en surf ik heel veel dan is het na xxx tal uren al , zeker games spelen is ook veeleisend voor de batterij.
  #333  
Oud 01-12-10, 19:30
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Wat me nog opgevallen is na wat testen; ik heb zo'n programma advanced systemcare op m'n laptop staan, ik kan daar bv turboboost aanklikken, dan schakelt deze alle achtergrond programma's uit zodat je laptop sneller werkt terug, maar toen ik m'n laptop heropstarte en die turboboost aanzette en dan de iphone aansloot dan kwam itunes niet tevoorschijn, toen ik turboboost bij mij terug of zette dan effe wat wachten en itunes verscheen terug vanzelf.

Kan dit mss niet je probleem zijn dan? Dat er een instelling bij je is mss je virusscanner ofzo die achtergrond programma's tegenhoud om uitzichzelf dan te openen zoals de iphone met itunes?

Tis maar een idee.
  #334  
Oud 01-12-10, 19:39
MarkM MarkM is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 23
Standaard

Heb zojuist de manual voor de iPhone gedownload en ga die maar eens doorspitten (bijna 300 pagina's).
Heb een iMac dus geen turboboost of virus scanner.
Ga ook maar eens alles loskoppelen, uitzetten en opstarten. Tot zo maar weer.......
  #335  
Oud 01-12-10, 19:54
MarkM MarkM is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 23
Standaard

Ben al een stukje verder. iTunes start nu op als ik de iPhone aansluit en ik kan foto's syncen. Maar muziek nog niet.
  #336  
Oud 01-12-10, 20:03
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MarkM Bekijk bericht
Ben al een stukje verder. iTunes start nu op als ik de iPhone aansluit en ik kan foto's syncen. Maar muziek nog niet.
Dus men uitleg over herstart de pc eens heeft dus ook bij u geholpen dan?

Uw muziek overzetten; heb je bv zelf een afspeellijst gemaakt? Ik doe dit via dit altijd; ik maak zelf een map aan, steek daar mijne muziek in, dan ga ik naar itunes naar muziek bovenaan en daar vink ik dan die map aan en dan synchroniseer ik en dat moet gewoon lukken.

Zoniet zoals ik al heb gezegd eens proberen dan om bij artiesten alles aan te vinken en bij mij staat: alleen aangekruiste nummers en video's synchroniseren.
Muziek synchroniseren staat ook aangevinkt bij mij + geselecteerde afspeellijsten,artiesten,albums enz...

Laatst gewijzigd door apotheosis; 01-12-10 om 20:06.
  #337  
Oud 01-12-10, 20:09
MarkM MarkM is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 23
Standaard

Zoals gezegd heb ik alles al geprobeerd:
Afspeellijsten - Artiesten - Genres - Albums
Steeds maar één of een paar nummers per onderdeel omdat het een test is maar niets werkt.
Maar ben vandaag al weer wat verder gekomen met het vanzelf opstarten van iTunes en de foto's die wel syncen.
  #338  
Oud 01-12-10, 20:14
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MarkM Bekijk bericht
Zoals gezegd heb ik alles al geprobeerd:
Afspeellijsten - Artiesten - Genres - Albums
Steeds maar één of een paar nummers per onderdeel omdat het een test is maar niets werkt.
Maar ben vandaag al weer wat verder gekomen met het vanzelf opstarten van iTunes en de foto's die wel syncen.
Ik probeer u maar te helpen en op ideeen te komen.
Ik heb natuurlijk geen apple computer, is windows 7 asus .
  #339  
Oud 01-12-10, 20:19
MarkM MarkM is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 23
Standaard

Daar ben ik ook heel dankbaar voor, maar ik blijf zoeken om die muziek goed te krijgen.
Naast telefoneren zijn die muziek, foto's en straks ook video's heel belangrijk.
Verder wil ik er mee navigeren en een beetje internetten alhoewel de lettertjes erg klein zijn. Ben bijna 70 jaar dus misschien toe aan een nieuwe bril?
  #340  
Oud 01-12-10, 20:31
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MarkM Bekijk bericht
Daar ben ik ook heel dankbaar voor, maar ik blijf zoeken om die muziek goed te krijgen.
Naast telefoneren zijn die muziek, foto's en straks ook video's heel belangrijk.
Verder wil ik er mee navigeren en een beetje internetten alhoewel de lettertjes erg klein zijn. Ben bijna 70 jaar dus misschien toe aan een nieuwe bril?
Je kan bij bepaalde sites dit uitvergroten die letters he .

Neem bv eens het laatste nieuws, is wel een belgische gratis online krant maar bij deze site bv kan je uitvergroten door met je 2vingers toe op het scherm aan te raken en dan met je vingers open mee gaan,dan vergroot de tekst (ben niet echt een goeie om dat uit te leggen). .
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hoe bevalt Mbox Mail voor ipad? chicago iPad algemeen 11 25-06-11 12:19
Hoe bevalt je nieuwe net ontvangen Iphone 4? Emper Orange 5 07-08-10 17:18
hoe iphone overnemen via pc derik iPhone algemeen 2 17-04-10 15:27
hoe achterhalen hoe iphone unlocked is fromalk Unlock [archief] 17 15-04-08 17:00
Hoe unlock je je iPhone? Rocco Archief 37 21-10-07 17:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:10.