//

En?? Hoe bevalt de iPhone 4??

En?? Hoe bevalt de iPhone 4?? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) @ milan Hoop ik ook! , thx in ieder geval, als ik dat voor elkaar heb ga ik dat met de muziek proberen.! En zal ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #121  
Oud 09-08-10, 11:46
wittemuis wittemuis is offline
• iOS 7.0.3
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: zwolle
Berichten: 63
Standaard

@ milan
Hoop ik ook! , thx in ieder geval, als ik dat voor elkaar heb ga ik dat met de muziek proberen.! En zal eens surfen waar ik de iphone4 met KPN vandaan tover
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #122  
Oud 09-08-10, 11:55
mvveelen's schermafbeelding
mvveelen mvveelen is offline
• iOS 11.2
• 7.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Hoorn NH
Berichten: 1.166
Standaard

Ik heb sinds eergisteren de iPhone 4 en ja....het is echt wel een strak ding hoor. Kwaliteit camera is ook vele malen beter dan ik gewend ben.
Ik ben van een 3GS naar de 4 overgestapt dus dat is niet zo'n enorme sprong, maar voor degenen die van een 3G overstappen zal het wel Walhalla zijn, hahaha.

Nu nog even de extra iPhones die ik heb meegenomen zien te slijten aan andere liefhebbers. Ik ga nu even wat games erop zetten, het is toch rustig op het werk
  #123  
Oud 09-08-10, 12:13
wittemuis wittemuis is offline
• iOS 7.0.3
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: zwolle
Berichten: 63
Standaard

Het slijten zal vast geen probleem zijn
Je verkoopt ze zeker los
  #124  
Oud 09-08-10, 12:27
Pete.Z Pete.Z is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 110
Standaard

Hij bevalt erg goed, alles is echt een stuk sneller, camera is perfect, navigatie/gps werkt ook een stuk beter dan op de 3GS en 3G.
  #125  
Oud 09-08-10, 12:56
RanRan RanRan is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 16
Standaard

Sinds vorige week donderdag ben ik in het bezit van de iPhone 4 en ik ben helemaal tevreden met de telefoon! Ik heb eigenlijk geen last van de deathgrip en heb ook niet gemerkt tijdens het bellen dat de verbinding weg viel of iets dergelijks!

In vergelijking met de 3G is deze echt velen malen sneller en dat is heel fijn! Net als de camera die gewoon een geweldige kwaliteit levert zowel foto's als filmpjes! Het is heerlijk om filmpjes te maken! Verder is het beeldscherm ook velen malen beter dan de 3G en dat is ook zeer voordelig. De vormgeving is ook helemaal top! Wat ik eigenlijk ook een verbetering vind, is het geluid dat uit de telefoon komt. Het is een stuk luider dan de 3G.

Het enige nadeel van de iPhone4 is dat sommige programma's op de achtergrond blijven lopen. Maar al met al is het een enorme aanrader!!
  #126  
Oud 09-08-10, 13:45
milan13 milan13 is offline
• iOS 17.3
• 12.4.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: aan de Zee
Berichten: 532
Standaard

@ wittemuis


Ik zou dan in jouw geval een simlockvrije telefoon halen..( als je al een KPN abonnement hebt).
  #127  
Oud 09-08-10, 17:33
DonaldR DonaldR is offline
• iOS 10.3.3
• 12.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 48
Standaard

De 4 bevalt prima. Beetje scherpe randjes en heel duidelijk last van het antenneprobleem. Als je 'm wat hoger vasthoudt is het bereik beter. Wel lijkt het alsof de ontvangst iets minder is dan m'n oude 3G. (Hilversum) Maar dat kan ik me ook inbeelden... Alles bij elkaar prima, lekker scherp beeld en vergeleken met de 3G razendsnel. Jammer dat ik de 16 GB heb gekozen en niet de 32 GB.
  #128  
Oud 09-08-10, 17:35
registered registered is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 37
Standaard

iemand spijt van zijn/haar aankoop?
  #129  
Oud 09-08-10, 17:38
DonaldR DonaldR is offline
• iOS 10.3.3
• 12.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 48
Standaard

Even een toevoeging. Ik krijg m'n simkaart er heel lastig uit. Moet veel porren met een paperclippie.
  #130  
Oud 09-08-10, 17:40
registered registered is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 37
Standaard

Is de iphone nu eigenlijk compatibel met flash of niet?
  #131  
Oud 09-08-10, 17:46
ByronFortescue's schermafbeelding
ByronFortescue ByronFortescue is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 25
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DonaldR Bekijk bericht
Even een toevoeging. Ik krijg m'n simkaart er heel lastig uit. Moet veel porren met een paperclippie.
Ja, maar is dat een probleem? Ik heb dit ook, ligt er denk ik aan dat het simslot nu van metaal is en niet meer van plastic en alles wat strakker in mekaar zit. Weet in ieder geval zeker dat hij er in blijft zitten

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door registered Bekijk bericht
Is de iphone nu eigenlijk compatibel met flash of niet?
Nee, maar er is sinds gisteren een versie van Flash uitgebracht die je kan installeren door je iPhone te jailbreaken. Zie ook het nieuws op de voorpagina Adobe Flash nu ook op de iPhone en iPod touch met Frash (jailbreak) - iPhone - iPhoneclub.nl
  #132  
Oud 09-08-10, 17:49
registered registered is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 37
Standaard

^ ah ok bedankt!
  #133  
Oud 10-08-10, 00:09
wittemuis wittemuis is offline
• iOS 7.0.3
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: zwolle
Berichten: 63
Standaard

@ Milan
I no. ( je onderschat me nu . )
  #134  
Oud 10-08-10, 01:28
milan13 milan13 is offline
• iOS 17.3
• 12.4.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: aan de Zee
Berichten: 532
Standaard

@wittemuis

Was iig niet de bedoeling je dat gevoel te geven
  #135  
Oud 10-08-10, 10:47
Rockywoman Rockywoman is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Lelystad
Berichten: 229
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door registered Bekijk bericht
iemand spijt van zijn/haar aankoop?
Absoluut niet
  #136  
Oud 10-08-10, 11:21
Corch Corch is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 179
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herlager Bekijk bericht
Alleen tijdens het bellen zal je dus rekening moeten houden met de antenne, al is dit niet erg storend. Even je hand iets anders houden dat wend ook na 2 dagen.
Voor de rest kan geen andere telefoon op tegen deze "amazing idevice" !
Idd, zo gewend. Maar ik zie het al voor me dat iemand mijn iPhone moet gebruiken en ik dan tegen die persoon moet zeggen dat ie hem niet zo moet vasthouden omdat anders het bereik wegvalt.... vrij genant toch? Sta je dan met je telefoon van 1000 euro. Een F*cking HTC'tje doet het dan nog beter!!!!!!

Maar goed, ik heb de mijne nog niet en ik hoop maar dat de death grip meevalt want ik heb er wel serieuze zorgen over. Vooral omdat bij mij thuis het bereik niet echt optimaal is.

Elk ander toestel zou de grond in worden geboord maar Apple lukt het om toch een paar miljoen van deze dingen te kunnen verkopen. En ik ben er één van haha!

Maar ik post hier mijn ervaring wel over de death grip.
  #137  
Oud 10-08-10, 11:35
rollotomassi rollotomassi is offline
• iOS 17.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Den Haag
Berichten: 57
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Corch Bekijk bericht
Idd, zo gewend. Maar ik zie het al voor me dat iemand mijn iPhone moet gebruiken en ik dan tegen die persoon moet zeggen dat ie hem niet zo moet vasthouden omdat anders het bereik wegvalt.... vrij genant toch? Sta je dan met je telefoon van 1000 euro. Een F*cking HTC'tje doet het dan nog beter!!!!!!

Maar goed, ik heb de mijne nog niet en ik hoop maar dat de death grip meevalt want ik heb er wel serieuze zorgen over. Vooral omdat bij mij thuis het bereik niet echt optimaal is.

Elk ander toestel zou de grond in worden geboord maar Apple lukt het om toch een paar miljoen van deze dingen te kunnen verkopen. En ik ben er één van haha!

Maar ik post hier mijn ervaring wel over de death grip.
Ik heb last gehad van de deathgrip maar is nu over omdat ik er een hoes gebruik in boekvorm.
Voor de rest is het een leuk ding maar vind het op bepaalde dingen wel achterlopen :

-Er is geen mogelijkheid om SMS-onvangstbevestiging te kiezen.
-Een fatsoenlijke taskmanager om te kijken wat er echt op de achtergrond draait.
-Een conceptmap voor de SMS-en.

Voor de rest vind ik het een top-ding want dit had ik eerder moeten hebben (dit is mijn 1e Iphone) want ik zou nix anders willen hebben omdat er veel apps zijn en het touchscreen is hemels.
__________________
Doe niet iets wat ik ook niet zou doen
  #138  
Oud 10-08-10, 12:29
Appletheway2go Appletheway2go is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 49
Standaard

Ik heb nu een kleine week mijn iPhone 4 en de volgende punten vallen mij in een negatieve manier op:
  • Veel wegvallende telefoongesprekken (terwijl dat ik mijn telefoon met twee vingers vast heb om hem zo min mogelijk aan te raken. Ook volle bereik als ik kijk gelijk als het telefoontje is weg gevallen)
  • Die sensor die er voor moet zorgen dat het beeldscherm 'uit gaat' als je belt werkt niet altijd goed. Nu al enkele keren gehad dat ik per ongeluk mijn geluid uit zet of mijn speaker aan zet.

Dit waren bekende problemen maar goed toch erg vervelend.

Verder een vraag naar aanleiding van wat softwarematige foutjes die ik in mijn 3G nooit had.
  • Als ik een foto maak en verstuur via de e-mail blijft hij in de uitgaande map hangen en moet ik hem steeds handmatig versturen door nog een keer op stuur te drukken. Hoe kan ik dit oplossen??
  • Afbeeldingen / attachments die ik via de e-mail ontvang verschijnen de helft van de tijd niet op mijn iPhone. (Je krijgt zo'n wit vlak met blauw vraagtekentje, ook wanneer ik internet heb zoals bijv Wi-Fi) Iemand hier ook enig idee wat het is??

Alvast bedankt.
  #139  
Oud 11-08-10, 10:36
milan13 milan13 is offline
• iOS 17.3
• 12.4.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: aan de Zee
Berichten: 532
Standaard

Die sensor die er voor moet zorgen dat het beeldscherm 'uit gaat' als je belt werkt niet altijd goed. Nu al enkele keren gehad dat ik per ongeluk mijn geluid uit zet of mijn speaker aan zet.




Daar heb ik ook last van,alleen bij mij is t altijd en niet soms
  #140  
Oud 11-08-10, 10:38
milan13 milan13 is offline
• iOS 17.3
• 12.4.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: aan de Zee
Berichten: 532
Standaard

  • Die sensor die er voor moet zorgen dat het beeldscherm 'uit gaat' als je belt werkt niet altijd goed. Nu al enkele keren gehad dat ik per ongeluk mijn geluid uit zet of mijn speaker aan zet.
Bij mij is dat constant.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hoe bevalt Mbox Mail voor ipad? chicago iPad algemeen 11 25-06-11 13:19
Hoe bevalt je nieuwe net ontvangen Iphone 4? Emper Orange 5 07-08-10 18:18
hoe iphone overnemen via pc derik iPhone algemeen 2 17-04-10 16:27
hoe achterhalen hoe iphone unlocked is fromalk Unlock [archief] 17 15-04-08 18:00
Hoe unlock je je iPhone? Rocco Archief 37 21-10-07 18:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:36.