//

En?? Hoe bevalt de iPhone 4??

En?? Hoe bevalt de iPhone 4?? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Na een paar uur spelen en testen valt het volgende mij op: - Bereik is absoluut beter vergeleken met mijn 3G. - Zogenaamde death grip ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 31-07-10, 10:53
ndegeocello ndegeocello is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 41
Standaard

Na een paar uur spelen en testen valt het volgende mij op:

- Bereik is absoluut beter vergeleken met mijn 3G.
- Zogenaamde death grip is zeker waarneembaar aan de terugloop van de streepjes, maar merk er niets van tijdens bellen, mailen of surfen.
- iPhone 4 ligt minder lekker in de hand vergeleken met de 3G. Erg wennen.
- Scherm is "really amazing" scherp. 3G is gelijk afgedaan op dit gebied.
- Wisselen tussen Apps en surfen op het net gaat veeeeeeel sneller.
- Geluid tijdens bellen is ook veel verbeterd.

Al met al zeer tevreden, maar zoals hierboven al beschreven ligt de iPhone 4 niet zo lekker in de hand. Dit komt doordat hij veel hoekeriger is en daardoor ook meer voelbaar is in je broekzak. Daarin is de 3G(s) zeker een uitblinker.
__________________
15" MacBook Pro i5, Mac Mini (2010), iPad 64gig 3G, iPhone 4.

Laatst gewijzigd door ndegeocello; 31-07-10 om 10:55.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 31-07-10, 11:00
Whistler Whistler is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 14
Standaard

Moet nog upgraden naar 4.01, maar het antenne probleem is in lichte mate aanwezig volgens mij. Op t-mobile max -2 streepjes, maar weet niet of dat komt omdat ik er nu meer op let. Misschien had mijn 3G wel hetzelfde...
  #43  
Oud 31-07-10, 11:07
Cogy Cogy is offline
• iOS 4.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Neck
Berichten: 66
Standaard

Heb hem eindelijkk. Was 1 vd 7 in T-mobile shop in Purmerend..
Zwart 16gb

- Super snel, vergelijken met mij 3g.. ( verschil is egt bizar)
- Super mooi beeld
- Gisteren 4k filmpjes gekeken op youtube.. heerlijke kwaliteit
- Heb ook last van de antenne kwaal, moet wel 10sec op de deathgrip blijven hangen, voordat het bereik wegvalt..
- Spelletjes gespeeld met gyroscoop.. Lachen..
- Waanzinnige foto's en video's, ook de 2 mp voorop is nog steeds mooi..! HD filmen rules
  #44  
Oud 31-07-10, 11:29
ndegeocello ndegeocello is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 41
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ndegeocello Bekijk bericht
Na een paar uur spelen en testen valt het volgende mij op:

- Bereik is absoluut beter vergeleken met mijn 3G.
- Zogenaamde death grip is zeker waarneembaar aan de terugloop van de streepjes, maar merk er niets van tijdens bellen, mailen of surfen.
- iPhone 4 ligt minder lekker in de hand vergeleken met de 3G. Erg wennen.
- Scherm is "really amazing" scherp. 3G is gelijk afgedaan op dit gebied.
- Wisselen tussen Apps en surfen op het net gaat veeeeeeel sneller.
- Geluid tijdens bellen is ook veel verbeterd.

Al met al zeer tevreden, maar zoals hierboven al beschreven ligt de iPhone 4 niet zo lekker in de hand. Dit komt doordat hij veel hoekeriger is en daardoor ook meer voelbaar is in je broekzak. Daarin is de 3G(s) zeker een uitblinker.
Oh ja.....de camera is echt een serieuze verbetering tov de 3G. Filmpjes zijn met (optionele) iMovie app makkelijk bewerken. Echt een aanrader!
  #45  
Oud 31-07-10, 12:07
onny0808 onny0808 is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 176
Standaard

Superblij!!! Enige is dat ik na het filmen, gamen en internetten de achterkant warm wordt. Bij de 3G en 3GS nooit last van gehad.
Iemand anders dezelfde ervaring?
  #46  
Oud 31-07-10, 12:27
kal_el kal_el is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Oost-Vlaanderen
Berichten: 510
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door onny0808 Bekijk bericht
Superblij!!! Enige is dat ik na het filmen, gamen en internetten de achterkant warm wordt. Bij de 3G en 3GS nooit last van gehad.
Iemand anders dezelfde ervaring?
Gisteren 2 uur aan stuk gefacetimed en mijn achterkant bij de camera module was wel warm ja
  #47  
Oud 31-07-10, 13:07
suby555 suby555 is offline
• iOS 9.3.5
• 9.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Belgie, close to Antwerp...
Berichten: 91
Standaard

Tot nu toe zeer tevreden!
Prachttoestel!!!

Verschil met de 3Gs ivm snelheid is niet groot, de gps en de camera zijn wel veel beter geworden in de 4.

Alleen dat F*CKING itunes ben ik zo beu hé, Ik blijf de problemen met "Apple Mobile Device" maar hebben!!!
  #48  
Oud 31-07-10, 14:35
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door onny0808 Bekijk bericht
Superblij!!! Enige is dat ik na het filmen, gamen en internetten de achterkant warm wordt. Bij de 3G en 3GS nooit last van gehad.
Iemand anders dezelfde ervaring?
Heb ik mee alle modellen voor gehad dat de achterkant warm werd, is niet abnormaal.
  #49  
Oud 31-07-10, 15:35
FSF FSF is offline
• iOS 10.2.1
• 11.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 58
Thumbs up

Ik heb nu de iPhone4 twee weken in gebruik en ik moet zeggen: Hij bevalt perfect! Batterij gaat zeker twee dagen mee. Dit terwijl bleutooth voortdurend aanstaat en de agenda en mail voortdurend synchroniseren. En dat naast de vele telefoongesprekken en bekijken van allerlei nieuwspagina's. Dat was met mijn 3Gs wel anders. Die haalde de avond vaak niet

Ook de ontvangst levert geen enkele probleem op. Kan ook liggen aan de locatie waar ik woon en de provider (KPN).

GPS is ook veel beter op de '4' .

Ik gebruik hem in combinatie met MobileMe en ben dik tevreden!!
  #50  
Oud 31-07-10, 15:45
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Ik ben er ook erg tevreden mee Alleen een beetje balen van het antenneprobleem. Zo heb ik in de woonkamer nooit echt goed 3G bereik gehad (bij mijn 3GS meestal 1, af en toe 2 streepjes). Met mijn i4 heb ik nu meestal 3 streepjes. Probleem is, is dat het signaal nog wel erg zwak is dan en als ik mijn hand op de antenne leg 3G gewoon wegvalt. GSM (dat rondje) heb ik geen problemen mee, dus bellen zal zoiezo wel goed gaan

Het scherm is echt super helder en mooi. Toen ik nog even mijn oude 3GS pakte dacht ik echt "en heb ik hier een heel jaar mee gedaan?". Ik heb er al wat mooie hoge resolutie films opgezet, zoals de Lion King en Titanic (die optimaal gebruik maken van het scherm!).

Camera lijkt veel beter te zijn, maar heb ik nog niet echt uitgetest. Flits heb ik al wel uitgetest in donkere ruimtes, en dat is echt fijn.

Het design... tja, wow. Ik vond de foto's al mooi, maar als je hem zo echt vast hebt... sjongejonge mooi zeg.

Helaas heb ik FaceTime nog niet getest (ken nog niemand hier met een iPhone 4 [mede door de schaarste]).
  #51  
Oud 31-07-10, 15:56
MrMaikey MrMaikey is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 83
Standaard

Hmmmz ik ben nu op vakantie in een minder bewoond gebiedje dus moet ook zeggen dat het een niet reeele test is in mijn normale leefomgevind MAAR moet zeggen dat wat ik ook doe met de rand van mijn telefoon er geen streepjes vanaf gaan.. Misschien toch super verbinding hier of zo?!

3G heb ik hieroverigens niet maar kijk ik niet van op want dat heb ik op de oude 3G ook soms wel en vaak niet haha..

Hij mag dan hoekiger zijn en wat meer aanwezig zijn in je hand en zak maar vind dat zelf wel fijn. Hij voelt hierdoor steviger aan en glijdt minder makkelijk uit mijn hand.

Het scherm is echt super mooi, daar kijk ik telkens van op.. De snelheid is echt abnormaaaaal goed!! Vooral als je de 3G gewend bent.. Alles is gewoon sneller, vooral het switchen tussen apps gaat zo soepel.. Super!

Camera is top, filmen is top..Flits is handig.. Geluid is ook vrij goed voor een telefoon, muziek & bellen!! Alleen het helemaal opnieuw inrichten van je iphone en updaten kost wat tijd maaaaaar dat hebben we er wel voor over.

Ik kan niets meer of minder zeggen dat ik er super blij mee bent, mijn elke euro waard iig!!
  #52  
Oud 31-07-10, 19:11
milan13 milan13 is offline
• iOS 17.3
• 12.4.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: aan de Zee
Berichten: 532
Standaard

Vind ook dat ie iedere euro waard is.. alleen mis toch wel die kleine dingetjes die je met Cydia wel hebt.. zoals Sbsettings en Bite SMS bijvoorbeeld..
Wacht maar geduldig af wanneer ze de jailbreak vrijgeven voor t grote publiek..

Ik hou deze site dus ook maar goed in de gaten..

Laatst gewijzigd door milan13; 31-07-10 om 19:14.
  #53  
Oud 31-07-10, 19:19
milan13 milan13 is offline
• iOS 17.3
• 12.4.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: aan de Zee
Berichten: 532
Standaard

Wat ik trouwens ook wel handig vind van de iPhone 4 is dat je met de app flashlight niet meer alleen een wit scherm krijgt al verlichting maar dat ie gewoon de flitser gebruikt... Top!!!
  #54  
Oud 31-07-10, 20:24
ByronFortescue's schermafbeelding
ByronFortescue ByronFortescue is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 25
Standaard

Helaas een slechte ervaring

Heb sinds vanmiddag de iPhone in huis, apps geinstalleerd, gesynced, veel werk. Toen lekker mee gaan spelen, me vergapen aan het geweldige scherm en de belachelijke snelheid ten opzichte van mijn 3G. Totdat ik een belletje ging plegen naar een vriend, en wat blijkt, de oor-speaker werkt niet! Ik kan wel op speakerphone bellen, maar als ik dat niet doe dan hoor ik nul-komma-nul door de telefoon. Nou, kan misschien software zijn (je weet het nooit), dus net weer een restore gedaan en nog een keer geprobeerd, maar helaas. Ik kreeg een voicemail en daar doet hij het ook niet bij (wel als ik hem op speaker zet), dus vet balen, want dan kan ik lekker lang gaan wachten tot ik een vervangend toestel krijg. Gelukkig had ik het dingetje nog waar de microsim uitkwam, dus ik kan nu wel mijn 3G gebruiken. Maandag naar de T-Mobile shop dus :'(
  #55  
Oud 31-07-10, 21:10
milan13 milan13 is offline
• iOS 17.3
• 12.4.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Locatie: aan de Zee
Berichten: 532
Standaard

@ ByronFortescue


Wat irritant zeg ,heb op pagina 1 of 2 ook van iemand gelezen dat ie precies hetzelfde probleem heeft dat jij ook hebt.. balen zeg..
  #56  
Oud 31-07-10, 23:26
imegens imegens is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 1
Standaard

kan iemand mij helpen ik wil wat foto's van mijn pc op de iphone4 zetten
maar dit gaat niet als ik hem sync staat er in de lijst geen foto's

gr alvast bedankt
  #57  
Oud 01-08-10, 00:29
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door imegens Bekijk bericht
kan iemand mij helpen ik wil wat foto's van mijn pc op de iphone4 zetten
maar dit gaat niet als ik hem sync staat er in de lijst geen foto's

gr alvast bedankt
Hoe dat allemaal juist gaat heb ik zo geen ervaring mee maar ik heb daarvoor iets makkelijkers gevonden en dat is het volgende;

De app; air sharing pro ; kost weinig geld en daar kan je al je foto's inplaatsen en je gemaakte filmpjes, kan je zelf de mapnaam aangeven voor je deze doorgeeft enz...Lekker makkelijk. Je hebt er ook geen itunes ofzo voor nodig, ik doe het via Wi-Fi en dat lukt perfect, heb wel effe moeten zoeken hoe het werkte maar de uitleg goed nagaan en het lukte.

Je doet ermee wat je wil, ik heb dat via itunes gedaan eens maar ik vond er m'n draai niet in en ik vond het maar gepruts en dan wist ik ook niet waar dit en dat zat en hoe het moest enz .... , dan maar voor de makkelijkere oplossing gekozen .

Enige nadeel is wel als je bv imovie zou willen gebruiken, je kan via de imovie map helaas niet (tenzij ik me vergis) naar de ari sharing pro app gaan, dan zal je zo toch je foto's naar de foto album via itunes moeten plaatsen, ik probeer dit allesins te vermijden door zoveel mogelijk met de iphone 4 zelf te filmen.
Ik geef er de extra info maar effe bij.
  #58  
Oud 01-08-10, 00:34
anhong anhong is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Roermond
Berichten: 53
Standaard

kan niet wachten tot ik hem als ik iedereen zo hier hoor!!
  #59  
Oud 01-08-10, 00:40
daddy_david daddy_david is offline
• iOS 4.0.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Geertruidenberg
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Er zit soms toevallig geen plastiekje meer voor ofzo?
Nee helaas, was het maar zo.
  #60  
Oud 01-08-10, 00:46
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daddy_david Bekijk bericht
Nee helaas, was het maar zo.
Ik weet het niet aan dat zal liggen maar ik kan het maar vragen he, je moet altijd alles eens goed nagaan maar als je belt, je houd deze in de hand, als je bv al 10-20-30 sec aant bellen ben, moet je eens kijken hoe het met het signaal zit, als je 1 blokje zou hebben dan is er mss een kansje het daaraan ligt? Maar ik vrees ik het mis zal hebben en das echt wel *** voor de mensen die dat voorhebben natuurlijk, gelukkig krijg je een nieuwe in de plaats.
Tja, als er miljoenen toestellen worden verkocht dan zitte er altijd een bepaalde aantal toestellen bij waar er iets mis aan is, helaas maar het is nu éénmaal zo.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hoe bevalt Mbox Mail voor ipad? chicago iPad algemeen 11 25-06-11 12:19
Hoe bevalt je nieuwe net ontvangen Iphone 4? Emper Orange 5 07-08-10 17:18
hoe iphone overnemen via pc derik iPhone algemeen 2 17-04-10 15:27
hoe achterhalen hoe iphone unlocked is fromalk Unlock [archief] 17 15-04-08 17:00
Hoe unlock je je iPhone? Rocco Archief 37 21-10-07 17:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:31.