iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   En?? Hoe bevalt de iPhone 4?? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/66062-bevalt-de-iphone-4-a.html)

milan13 30-07-10 08:50

En?? Hoe bevalt de iPhone 4??
 
Er zijn vandaag veel gelukkigen die vandaag hun iPhone 4 krijgen..(dus nog niet simlockvrij al eerder in t buitenland hebben gekocht)..
Ben benieuwd wat iedereen van t toestel vindt, als je m uiteindelijk echt in bezit hebt..

IK ga m over een uurtje halen:D

I-Travel 30-07-10 09:26

Mooie, strakke telefoon. T.o.v. van de 3 GS niet een enorme stap in functies, zeker wél in design. Antenneprobleem is er bij mij wel, maar leidt niet tot functionele problemen.

R-onald 30-07-10 10:07

Heerlijk! Zeer grote stap van mijn 3G. Ben heerlijk aan rommelen ermee.

milan13 30-07-10 12:02

heb m ook net opgehaald bij de T-Shop in Haarlem (hadden maar 11 iPhones binnen gekregen:eek:).. Weer een topproduct van Apple.. Weinig gemerkt nog van t antenneprobleem.. Nu alles ff synchrniseren en aan de slag met dat ding:D

milan13 30-07-10 12:48

Zo alles gedaan wat ik moest doen, iPhone helemaal klaar voor gebruik zoals ik t wil:D, behalve een jailbreak misschien nog...:P

Arif 30-07-10 12:52

Ik ga hm zometeen ophalen:D:D

apotheosis 30-07-10 12:53

Ik merk in andere topics wel op er nogal veel mensen wat te snel roepen ze geen antenne probleem hebben, ik weet ondertussen al een dikke maand dat als je in (heel) goed bereik zit zoals int stad er heel wat plaatsen zijn waar je geen of nauwelijks signaal verlies hebt, dat komt omdat het signaal er echt sterk is maar éénmaal op mindere plaatsen zakken de bars naar 1tje maar soms moet je het wel zeker eens een 40 tal seconden of langer je vingers of handpalm goed voorhouden.

xynta 30-07-10 12:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Arif (Bericht 506375)
Ik ga hm zometeen ophalen:D:D

Hehe, heel veel plezier ermee :)! (ben jaloers)

R-onald 30-07-10 13:21

De "deathgrip" heeft zelfs na 2 minuten geen invloed bij mij thuis. Ook maar is op andere locaties proberen.

Willy 30-07-10 13:29

Ik ben op mn werk, kan nog niet syncen met iTunes, dus nog niet echt gebruiken..

Maar het koppel-aan-iTunes plaatje zag er al zoo mooi scherp uit! :)

Telefoon is ook zwaarder dan ik me had voorgesteld.. Mooi ding!!!

proXify 30-07-10 13:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door R-onald (Bericht 506457)
De "deathgrip" heeft zelfs na 2 minuten geen invloed bij mij thuis. Ook maar is op andere locaties proberen.

Ik heb het geprobeerd en het lukt me niet, het signaal blijft hetzelfde, geen verlies. :D is al zever/overdreven oftewel is et al gefixt... :D :D :D

milan13 30-07-10 13:39

Moet ook eerlijk zeggen dat ik niks van de "deathgrip" merk.. heb mn hand ook zeker meer dan een minuut op de bewuste plaats gehouden...
Vind trouwens ook dat de camera er flink op vooruit is gegaan..

apotheosis 30-07-10 14:06

Vanaf jullie al wat goede ervaringen hebben binnenkort ofzo mag je dit altijd posten in m'n topic iphone 4 review + foto's en filmpjes.

BossF 30-07-10 14:19

@Willy same here, kan niet wachten!! Alleen het lijkt er wel op dat T-mobile mijn sim al heeft geblokkeerd, want sinds de aankoop NO SERVICE op mn 3G. Of is er een storing? Naja vanavond syncen, spelen en hopelijk blijven de bars overeind! Ik heb er zin an

Boeiend 30-07-10 14:19

Die van mij krijgt geen connectie met mijn TomTom car kit. Hij past er wel in, maar er gebeurt niks nada. Iemand het zelfde?
Verder top.

Nowa 30-07-10 14:20

Hij hang nu aan Itunes om alles opnieuw te syncen.
Ik heb binnenshuis maar 2 streepjes ontvangst. Als ik mijn vinger op de hotspot leg krijg ik geen service. Eens kijken hoe dit in het dagelijks gebruik problemen gaat geven.

apotheosis 30-07-10 14:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boeiend (Bericht 506586)
Die van mij krijgt geen connectie met mijn TomTom car kit. Hij past er wel in, maar er gebeurt niks nada. Iemand het zelfde?
Verder top.

Ik heb meende ik hier al ergens gelezen je er iets moet tussen steken om zo contact te hebben met je tt carkit.
Je zal beetje moeten zoeken, via in de topic navigatie.

tjesis 30-07-10 14:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boeiend (Bericht 506586)
Die van mij krijgt geen connectie met mijn TomTom car kit. Hij past er wel in, maar er gebeurt niks nada. Iemand het zelfde?
Verder top.

De nieuwe iPhone 4 is te dun waardoor hij de connector van de TomTom carkit niet ver genoeg naar achteren drukt.
Zoek even in dit forum en op youtube, is op te lossen door er iets tussen te doen of op de connector te plakken.

firestarter 30-07-10 15:05

Mega scherp beeld! dat zeker.
Nu wachten op de jailbreak, hopelijk eind van de week??


Als ik nu ff kijk heb ik vol bereik (vodafone)

Ga ik ermee werken, ik ben links, gaat ie na 10 sec naar 1 streepje.

Al zit ik nog op 4.0.

Kan je gewoon updaten naar 4.0.1??

milan13 30-07-10 15:28

Ja je kan gewoon naar 4.0.1... Want je hoeft nergens rekening mee te houden omdat je geen jailbreak hebt..

Btw, moet ook zeggen dat er over de batterij tot nu toe ook weinig te klagen valt.. al 3 uur standby en af en toe wat mail checken en de batterij staat op 99%..


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:49.