//

Heeft iemand last van het antenneprobleem?

Heeft iemand last van het antenneprobleem? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Nu zo langzamerhand steeds meer mensen hun iPhone 4 binnen krijgen. Vraag ik me af hoe zit het nou met het antenneprobleem in Nederland? Heb ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 30-07-10, 14:42
Joy90 Joy90 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 21
Standaard Heeft iemand last van het antenneprobleem?

Nu zo langzamerhand steeds meer mensen hun iPhone 4 binnen krijgen. Vraag ik me af hoe zit het nou met het antenneprobleem in Nederland?

Heb je last van het antenneprobleem?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-07-10, 15:25
toontje toontje is offline
• iOS 11.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: lanaken belgie
Berichten: 103
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Joy90 Bekijk bericht
Nu zo langzamerhand steeds meer mensen hun iPhone 4 binnen krijgen. Vraag ik me af hoe zit het nou met het antenneprobleem in Nederland?

Heb je last van het antenneprobleem?
Ben ook benieuwd naar de racties hierop!!
  #3  
Oud 30-07-10, 15:44
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Joy90 Bekijk bericht
Nu zo langzamerhand steeds meer mensen hun iPhone 4 binnen krijgen. Vraag ik me af hoe zit het nou met het antenneprobleem in Nederland?

Heb je last van het antenneprobleem?
Men moet eerst op andere plaatsen ook testen, mensen die het meteen al voorhebben die hoeven dat niet, tis vooral de mensen die nu zeggen ze geen probleem hebben, die moeten eens op andere plaatsen ook goed testen en op plaatsen waar het bereik minder goed is enz....
Dat is en blijft de grote test. :-p
  #4  
Oud 30-07-10, 15:47
RudeRob RudeRob is offline
• iOS 10.1.1
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 12
Standaard

Geen last, geen problemen met bellen. Maar één vinger op de 'juiste' plek en het aantal signaalblokjes neemt af.
  #5  
Oud 30-07-10, 16:41
Reynier Reynier is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 22
Standaard

Heb er geen last van.. Heb de iPhone4 al sinds 24 juni in gebruik..
  #6  
Oud 30-07-10, 16:44
webgangster webgangster is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Maarssen
Berichten: 43
Stuur een bericht via MSN naar webgangster
Standaard

Wel even handig om te vermelden is of je hem links of rechts vast houdt ?
  #7  
Oud 30-07-10, 16:47
Reynier Reynier is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 22
Standaard

Ik heb het meerdere malen getest met links en nooit wat gezien.. Maar ik ben rechtshandig..
  #8  
Oud 30-07-10, 18:10
RudydG RudydG is offline
• iOS 10.0.2
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Lint Belgie
Berichten: 173
Standaard

Maak jullie geen illusies, ALLE iphone 4's hebben dit "verschijnsel"
Ik heb hem nu een maandje, en in extreme omstandigheden, slecht bereik of dekking, treed het op.
Een beetje anders vastnemen helpt soms. Opnieuw bellen ook. Soms hoort de andere kant mij niet meer, dan verander ik de houding van mijn vingers, en bingo, weer verstaanbaar. En steevast die opmerking, o, juist dat is die iphone4...
Ik doe er de iphone niet voor weg, maar kan het wel reproduceren, nu ik weet hoe en waar. en dat lukt dan gelijk ook voor alle 4's
  #9  
Oud 30-07-10, 18:53
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Ik kan er wel wat streepjes van af laten gaan, maar bellen lukt prima!
  #10  
Oud 30-07-10, 19:08
firestarter firestarter is offline
• iOS 7.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 156
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RudydG Bekijk bericht
Maak jullie geen illusies, ALLE iphone 4's hebben dit "verschijnsel"
Ik heb hem nu een maandje, en in extreme omstandigheden, slecht bereik of dekking, treed het op.
Een beetje anders vastnemen helpt soms. Opnieuw bellen ook. Soms hoort de andere kant mij niet meer, dan verander ik de houding van mijn vingers, en bingo, weer verstaanbaar. En steevast die opmerking, o, juist dat is die iphone4...
Ik doe er de iphone niet voor weg, maar kan het wel reproduceren, nu ik weet hoe en waar. en dat lukt dan gelijk ook voor alle 4's
Het is wel flink oefenen voor een linkshandige...
  #11  
Oud 30-07-10, 19:33
kal_el kal_el is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Oost-Vlaanderen
Berichten: 510
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RudydG Bekijk bericht
Maak jullie geen illusies, ALLE iphone 4's hebben dit "verschijnsel"
Ik heb hem nu een maandje, en in extreme omstandigheden, slecht bereik of dekking, treed het op.
Een beetje anders vastnemen helpt soms. Opnieuw bellen ook. Soms hoort de andere kant mij niet meer, dan verander ik de houding van mijn vingers, en bingo, weer verstaanbaar. En steevast die opmerking, o, juist dat is die iphone4...
Ik doe er de iphone niet voor weg, maar kan het wel reproduceren, nu ik weet hoe en waar. en dat lukt dan gelijk ook voor alle 4's
elke locatie waar ik geweest ben vandaag heb ik dat geprobeerd.
Om daar ook maar 1 streepje af te krijgen (en nee, ik kom niet van vol bereik, maar meestal 3 of 4) moet ik die telefoon helemaal vastklemmen en keihard samendrukken (geen enkel normaal persoon doet dat)

Ik zit tevens nog op 4 waar de streepjes weergave nog verkeerd zou zijn en de antennagate nog erg zou moeten opvallen. Maar ik heb er hier dus geen hinder van.
  #12  
Oud 30-07-10, 20:04
sic139 sic139 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 493
Standaard

Ik heb er ook last van.
De streepjes nemen af hoewel ik nog geen verschil in bel kwaliteit merk. ook geen afgebroken gesprekken gelukkig...
  #13  
Oud 30-07-10, 20:30
Colpaert's schermafbeelding
Colpaert Colpaert is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: België, Gavere
Berichten: 427
Standaard

Ook ik ondervind het probleem. Ik weet dat ik thuis hier een enorm slecht bereik heb, maar dat zal zeker niet de oorzaak zijn. Heb mijn case al besteld. Iemand anders een tussentijdse oplossing? Het is niet storend, maar dan hoef ik er niet echt meer op te letten ook
  #14  
Oud 30-07-10, 20:32
Quent Quent is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 11
Standaard

Waar ik zit heb ik 4 - 5 bars bereik. Tijdens een gesprek heb 1 minuut lang de death grip gedaan en is het bereik gedaald naar 3 bars. Dit heeft geen invloed gehad op de kwaliteit van mijn gesprek. Verder heb ik ook geen last gehad tijdens het internetten.

Conclusie: Singaal neemt wat af, zonder consequenties (op mijn locatie)
  #15  
Oud 30-07-10, 20:33
sic139 sic139 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 493
Standaard

als je n stukje tape daaronder doet van waar tot waar moet dat dan zitten?
  #16  
Oud 30-07-10, 20:59
JuztPaultje JuztPaultje is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 22
Standaard

Ik kan hem tot 1 streepje laten gaan met de "Death Grip" maar dan naar een paar seconden loopt die meteen weer op naar 5 streepjes. weet niet of dit hoort maar bellen in de "Death Grip" gaat hier uitstekend!
  #17  
Oud 30-07-10, 21:05
john1979's schermafbeelding
john1979 john1979 is offline
• iOS 11.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 496
Standaard

Ik heb het vandaag op verschillende plekken in Haarlem geprobeerd. Hoe gek ik ook deed, ik kreeg er met veel moeite net aan 1 streepje van af. Ik heb de iPhone met beide handen omsloten en raakte daar bij meer dan voldoende de ''gevoelige plaats'' aan. Heb er dus geen last van, ook niet ook plaatsen waar het bereik minder is hier in Haarlem.
__________________
iPhone 8 Plus 64GB Space Gray | Firmware iOS 11 | Jailbreak: Nee
  #18  
Oud 30-07-10, 21:13
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kal_el Bekijk bericht
elke locatie waar ik geweest ben vandaag heb ik dat geprobeerd.
Om daar ook maar 1 streepje af te krijgen (en nee, ik kom niet van vol bereik, maar meestal 3 of 4) moet ik die telefoon helemaal vastklemmen en keihard samendrukken (geen enkel normaal persoon doet dat)

Ik zit tevens nog op 4 waar de streepjes weergave nog verkeerd zou zijn en de antennagate nog erg zou moeten opvallen. Maar ik heb er hier dus geen hinder van.
Ik del rudyG z'n mening; alle iphones worden op dezelfde manier gemaakt, allen hebben het steken, ik geloof dit alleen maar als je bij mij thuis komt en kan aantonen het signaal niet mindert, ik heb hier de perfecte plaats voor in feite om dat te testen
  #19  
Oud 30-07-10, 22:05
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Ik ben multihandig als ik mijn iPhone gebruik :9 Soms gebruik ik mijn linkerhand en soms mijn rechterhand. Het vaakst met links (terwijl ik rechts ben). Maar zelfs als ik het met rechts vastpak bedek ik nog de antenne met m'n pink. Precies op dat plekje zit m'n hand fijn :')
  #20  
Oud 30-07-10, 22:23
Smegd Smegd is offline
• iOS 4.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 4
Standaard

Inderdaad als je hem hard toeknijpt kan je er een aantal streepjes afkrijgen maar blijft steeds bereik hebben.
Overigens heb ik in huis ook al altijd mindere dekking gehad waardoor de schommeling in streepjes ook bij niet Iphones voorkomt
Kortom Antennagate is er mss wel maar ze is toch enorm overroepen geweest
Reageren

Labels
antenneprobleem, iphone 4, nederland.



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Apple heeft stiekempjes het antenneprobleem opgelost vanaf produktie 2011? steelfighter iPhone algemeen 2 11-03-11 15:10
Poll: Google heeft het mobiele BS gekopieerd van iPhone hondlustgeenbrood iPhone algemeen 0 14-03-10 16:30
Heeft iemand ervaring met iPhone kopen in Gent bij ene Olivier (van marktplaats)? jasperswart Koopinformatie België 10 30-03-09 10:12
heeft iemand de ouderen versie van quick pwn kees lam Unlock [archief] 1 13-11-08 18:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:12.