iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Facetime testen met andere gebruikers? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/66118-facetime-testen-andere-gebruikers.html)

icepick 30-07-10 15:43

Facetime testen met andere gebruikers?
 
Heb vanochtend mijn iphone opgehaald.. zou eigenlijk wel facetime willen testen.. iemand interesse? (met kleren aan aub) .. Door de schaarste heb ik (nog) geen kennissen die er al eentje hebben..
Zijn er al alternatieven voor facetime? Skype heeft nog geen video ondersteuning zag ik..

wesleybakker 30-07-10 20:16

Facetime
 
Hoi,
Ik wil ook graag facetime testen.
Mail je telefoonnummer maar naar me toe.

McNessie 30-07-10 20:43

Als goed is heb ik morgen mijn 4. Dan hou ik me ook aanbevolen. Als ik hem heb stuur ik een pm naar jullie....

icepick 30-07-10 20:48

Ik heb intussen net met Wesley de facetime getest en het werkt erg goed..
Nadat je met facetime hebt gebeld krijg je een button erbij "facetime" zodat je de 2e keer direct kunt bellen zonder nog tmobile te gebruiken..

McNessie 30-07-10 20:50

Nou ik hoop dat een van jullie beschikbaar is voor nog een test als ik hem heb.

btw, jullie moeten jullie profiel nog updaten....

erikkire 31-07-10 11:28

Ik wil facetime ook testen mail mij even je nr zodat we hem met z'n tweeën kunnen testen.
Oh ja bij voorkeur 25+ leeftijd.

Gr. Erik

Guest-20190430163756 31-07-10 18:08

Factime test
 
Ik wil graag met iemand hier, die ook een iphone 4 heeft, facetime testen.
Dit omdat niemand in mijn directe omgeving ook een iphone 4 heeft.
Ik hoop dat iemand me kan benaderen dmv privebericht.

Bang om gestalkt te worden hoef je niet te zijn, je hebt mijn nummer uiteraard ook en kan dus vrij weinig beginnen.

Guest-20180917232703 31-07-10 18:19

als iemand wil testen pm maar :)

peanut1685 31-07-10 19:09

Ik heb het vandaag ook gebruikt, geweldig zeg. Dit gaat leuk worden. Nu maar wachten tot mijn vrouw ook haar iphone 4 heeft. Het werkt inderdaad erg eenvoudig, wel even kijken of je niet per ongeluk op je iphone de knop facetime op uit hebt gezet want daar zit onder instellingen- telefoon nog een exa schakelaar. Hou me aanbevolen voor meer iphone liefhebbers die het willen uitproberen.

DrDecibel 31-07-10 20:00

als er iemand blond is, 19 jaar en grote tieten heeft dan wil ik het ook wel testen

kleren aan of uit maakt niet uit :D

Scottom 31-07-10 20:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JoeriB (Bericht 508370)
als er iemand blond is, 19 jaar en grote tieten heeft dan wil ik het ook wel testen

kleren aan of uit maakt niet uit :D

Hahaha die is goed joeri!!!

john1979 31-07-10 21:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JoeriB (Bericht 508370)
als er iemand blond is, 19 jaar en grote tieten heeft dan wil ik het ook wel testen

kleren aan of uit maakt niet uit :D

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Scottom (Bericht 508411)
Hahaha die is goed joeri!!!

Hahaha en dan is hier mee een nieuwe optie voor de firmware 4.2? geboren.......groeps facetime, doe ik ook mee :d;)

toorn222 01-08-10 13:20

Ik heb dus ook een iphone4 maar wat ik ook probeer als ik een vriend bel met ook een iphone4 krijg ik niet de optie facetime bellen, deze zit ook niet onder een van de zes-opties als ik dus ga bellen.
Heb de phone al een keer hard gereset maar helaas, wie weet raad.

martinvb 01-08-10 13:23

Het schijnt dat facetime alleen werkt over Wi-Fi. Hangen jullie daar alletwee aan? (Gewoon een vermoeden, weet natuurlijk niet zeker of dit het is.)

Guest-20180917232703 01-08-10 13:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door toorn222 (Bericht 509099)
Ik heb dus ook een iphone4 maar wat ik ook probeer als ik een vriend bel met ook een iphone4 krijg ik niet de optie facetime bellen, deze zit ook niet onder een van de zes-opties als ik dus ga bellen.
Heb de phone al een keer hard gereset maar helaas, wie weet raad.

je heb wel Wi-Fi nodig he..... (beide) (en de optie facetime moet wel aan staan)

hma 01-08-10 13:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door icepick (Bericht 506625)
Heb vanochtend mijn iphone opgehaald.. zou eigenlijk wel facetime willen testen.. iemand interesse? (met kleren aan aub) .. Door de schaarste heb ik (nog) geen kennissen die er al eentje hebben..
Zijn er al alternatieven voor facetime? Skype heeft nog geen video ondersteuning zag ik..

haha

"met kleren aan aub"

toorn222 01-08-10 14:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guest-20180917232703 (Bericht 509108)
je heb wel Wi-Fi nodig he..... (beide) (en de optie facetime moet wel aan staan)

Gelukkig, is het zo dat ik natuurlijk onder Wi-Fi, die vriend van mij bel, maar helaas enkel en alleen de optie wacht is aanwezig.
Ten tijde van het tikken van dit bericht, ga ik mijn phone als nieuw configuren en geen kopie terugzetten, wellicht lost dit iets op, anders reageer ik weer.

toorn222 01-08-10 14:36

Nou, zonder de reservekopie terug te zetten en de iphone als nieuw te configureren kon ik facetime gebruike. yess

Aeros 01-08-10 14:51

Wellicht overbodig (of beetje offtopic) maar ik wil even een oplossing aandragen voor mensen die hun facetime niet aan de praat krijgen, zoals mijn moeder overkwam. Ik heb er aardig voor moeten zoeken voor ik een oplossing tegenkwam.

Mijn moeder heeft nog een oud flex20 abbo, zonder enige aanvulling. Wij wilden uiteraard ook facetime testen samen. In mijn toestel was facetime direct geactiveerd, echter bij mijn moeder bleef de melding "wachten op activatie" staan na het activeren van het facetime schuifje bij instellingen...
T-mobile kwam tot de conclusie dat het toestel dan defect moest zijn, moesten het maar inleveren en dan 8-10 wkn wachten op vervanging...

Dat ging er bij mij niet in, ik mijn sim kaart in moeders toestel gestopt, na een paar minuten werd de optie facetime gewoon geactiveerd, dus conclusie toestel niet defect!
Het lag dus of aan de sim, of aan het abonnement flex20 (ik heb Relax en W&W+)

Na een tijd zoeken kwam ik op het appleforum waar AT&T mensen dit ook overkwam na overzetting naar microsim. Bepaalde bundels waren niet meer actief, waardoor facetime niet werkte.
Sms en mms werkte gewoon bij mijn moeder dus dat was het niet zoals bij de AT&T mensen.

Uiteindelijk heb ik de flex20 veranderd in relax20 en W&W geactiveerd en VOILA na een uurtje loopt spontaan facetime als een trein!

Een lang verhaal maar misschien interessant voor jullie als facetime niet wil werken, Tmobile snapte er niks van en zag geen oplossing, op Apple support evenmin een woord hierover!

Guest-20190430163756 01-08-10 15:52

Als je me je nummer pmt, Facetime ik je. Moet je wel onder Wi-Fi zitten. Vrijwel Zeker dat het lukt


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:42.