//

iphone niet herkent door docking station

iphone niet herkent door docking station discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb een heel apart probleem; gisteren heb ik een docking station gekocht, mijn iphone erin gedaan en muziek af laten spelen. maar er kwam ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 30-07-10, 21:04
ducodewit ducodewit is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 1
Question iphone niet herkent door docking station

ik heb een heel apart probleem;
gisteren heb ik een docking station gekocht, mijn iphone erin gedaan en muziek af laten spelen. maar er kwam geen melding van 'dit accessoire is niet geschikt voor de iphone' en hij speelde de muziek via de speakertjes van de iphone zelf af. Toen deed ik het docking station in het stopcontact, en herkende die me iphone wel begon de muziek via het docking station af te spelen. als ik het docking station dan weer uit het stopcontact haalde bleef ie doorgaan maar haalde ik me iphone uit het docking station en deed ik hem er weer in dan herkende die hem weer niet.
Dus ik terug naar de winkel, omgeruild voor een ander merk en precies hetzelfde probleem...
en nou hebben me vader en me zus ook een iphone, en daar herkende het docking station de iphone wel..

heeft iemand een oplossing?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 Music Docking Station SPehlivan iPhone accessoires en onderdelen 0 18-06-10 07:26
Iphone 3GS kent accessoire docking station niet? svenkoolhof iPhone algemeen 6 09-06-10 17:19
iPhone docking / speaker station zalex iPhone accessoires en onderdelen 1 24-07-09 01:34
Koop niet de docking station bij T-Mobile absrnd Koopinformatie Nederland 0 06-08-08 13:59
Docking station Ipod niet voor Iphone? jeroenkommer iPhone accessoires en onderdelen 2 20-07-08 17:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:01.