//

Iemand de iPhone 4 al laten vallen?

Iemand de iPhone 4 al laten vallen? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Koes Ben ik dan de eerste die wel pech heeft, net gleed mijn iPhone 4 uit mijn broekzak van de bank ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #61  
Oud 18-08-10, 23:09
PrittStift PrittStift is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Gelderland
Berichten: 397
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koes Bekijk bericht
Ben ik dan de eerste die wel pech heeft, net gleed mijn iPhone 4 uit mijn broekzak van de bank (ongeveer 50cm hoog) en viel dus op de grond. Nu is het glas van de achterkant kapot. Ik heb hem net 4 dagen en heb dus de bumpercase en shieldprotector niet binnen en m'n verzekering ook nog niet overgezet. Driedubbel pech dus. Maar goed gelukkig is het de achterkant.
Ben nu op zoek naar een nieuw glas. Het vervangen is niet zo moeilijk.
Conclusie: het scherm breekt erg snel zonder een case.

Das flinke pech zeg !!

Check link : iPhoneservice.nl::: verkoop, reparatie & ondersteuning - Reparatie
Vind de prijzen wel meevallen, bedoel eigenlijk dat ik het hoger had verwacht.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #62  
Oud 19-08-10, 12:38
mapmap mapmap is offline
• iOS 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 28
Standaard

Is bij mij nu toch al 10 keer tegen de grond gegaan waaronder gewoon op straat en dat glas is dus ongelooflijk sterk. De enigste krassen die ik heb van het vallen bevinden zich op de antenne. Het glas ziet er gewoon net nieuw uit. Enkel aan de antenne kan je dus bij mij merken dat het geen nieuw toestel is
  #63  
Oud 19-08-10, 18:47
jajaohnee jajaohnee is offline
• iOS 7.1.1
• Ik heb geen iPad
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: den haag
Berichten: 54
Standaard

Ik heb hem van een meter hoogte laten vallen op harde ondergrond. Grote barsten in achterkant toestel. Hij werkte verder nog wel ok, maar het zag er verder niet uit....
  #64  
Oud 19-08-10, 19:52
PrittStift PrittStift is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Gelderland
Berichten: 397
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mapmap Bekijk bericht
Is bij mij nu toch al 10 keer tegen de grond gegaan waaronder gewoon op straat en dat glas is dus ongelooflijk sterk. De enigste krassen die ik heb van het vallen bevinden zich op de antenne. Het glas ziet er gewoon net nieuw uit. Enkel aan de antenne kan je dus bij mij merken dat het geen nieuw toestel is
Heb jij al eens op je schouder gekeken, volgens mij moet daar een iPhonebeschermengeltje zitten !
  #65  
Oud 19-08-10, 20:54
Emper Emper is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Noord-Holland
Berichten: 378
Standaard

Deze foto breekt mijn hart, deze is genomineerd voor de world press award.
Ik heb mijn IPhone anderhalve week. Hij is thuis en gaat nergens heen. Ik heb een Bodyguardz full body screenprotector dry apply en Sena leren hoesje in de USA besteld. Pas als die er zijn gaat de IPhone 4 mee op pad. En tot die tijd zit hij in het doosje en mag ie er 's avonds uit als ik veilig op de bank zit. Moet ik nu in therapie ;-)

QUOTE=Appletheway2go;522249]En ja hoor die van mijn pa is gevallen.

Iemand enige oplossingen? (Ga nu het topic doorlezen ook)

[/QUOTE]
  #66  
Oud 13-09-10, 01:08
lvwyk lvwyk is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 5
Standaard

Nou ik heb mijn iphone 4 ook 2 weken nadat ik hem had laten vallen op steen buiten vanag ongeveer 1m. Glas aan voorkant was gelijk kapot! Laten repareren voor 200 euro!! Hiervoor allerei telefoons (incl.) smartphones gehad, en die zelfs een paar keer van de trap laten vallen maar ze bleven altijd heel!
  #67  
Oud 13-09-10, 09:14
Sjord Sjord is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 105
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lvwyk Bekijk bericht
Nou ik heb mijn iphone 4 ook 2 weken nadat ik hem had laten vallen op steen buiten vanag ongeveer 1m. Glas aan voorkant was gelijk kapot! Laten repareren voor 200 euro!! Hiervoor allerei telefoons (incl.) smartphones gehad, en die zelfs een paar keer van de trap laten vallen maar ze bleven altijd heel!
Ik heb ook verschillende smartphones gehad. Die van mij is laatst van de trap gekelderd op een bikkelharde vloer. KAPOT. Niks aan te doen, eigen schuld dikke bult denk ik dan maar. Moet ik maar niet zo hard van de trap rennen.

Maarja, andere keer is hij ook ervan gevallen en was er niks. Als deze net op een scherm vallen zijn deze gewoon kapot en is het over met de pret .
  #68  
Oud 13-09-10, 17:22
PrittStift PrittStift is offline
• iOS 11.1
• 11.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Gelderland
Berichten: 397
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mapmap Bekijk bericht
Is bij mij nu toch al 10 keer tegen de grond gegaan waaronder gewoon op straat en dat glas is dus ongelooflijk sterk. De enigste krassen die ik heb van het vallen bevinden zich op de antenne. Het glas ziet er gewoon net nieuw uit. Enkel aan de antenne kan je dus bij mij merken dat het geen nieuw toestel is

Nou, dan moet je dit eens lezen......

https://forum.iculture.nl/f28/i...ij-let-op.html

Laatst gewijzigd door PrittStift; 13-09-10 om 22:41.
  #69  
Oud 14-09-10, 12:07
mapmap mapmap is offline
• iOS 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 28
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PrittStift Bekijk bericht
Nou, dan moet je dit eens lezen......

https://forum.iculture.nl/f28/i...ij-let-op.html

Of mijn antwoord https://forum.iculture.nl/f28/i...tml#post559853

Voor mij is de iPhone 4 één van de stevigste foons die ooit gemaakt zijn. De mijne heeft nu toch al een paar smakken meegemaakt die op andere toestellen automatisch tot krassen en/of schade zou lediden.

De iPhone 4 ziet er fragiel uit maar is dat dus duidelijk niet. Ik geloof die onzin dus niet uit de link die je aanhaalt en vraag me af of er hier verkopers van HTC de boel lopen te beduvelen met verzonnen verhaaltjes over gebroken glas en krassen, anders heb ik blijkbaar een ander model iPhone 4 gekregen.

Laatst gewijzigd door mapmap; 14-09-10 om 12:10.
  #70  
Oud 14-09-10, 12:14
jajaohnee jajaohnee is offline
• iOS 7.1.1
• Ik heb geen iPad
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: den haag
Berichten: 54
Standaard

Gek dat de ervaringen zo verschillen... Met mijn oude Nokia kon ik een ruit inslaan, zonder dat de Nokia was beschadigd.... Ik ga dat met mijn iPhone maar niet proberen. Het lijkt me in ieder geval verstandig om een hoes/bumper te gebruiken. Ik heb een gekocht die ook de voorkant beschermd en waar ik een polskoordje in heb gestoken. Misschien een tip voor diegenen die bang zijn dat hun iPhone door een val beschadigd.
  #71  
Oud 14-09-10, 20:32
Masso Masso is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 3
Standaard

Hoi, geweldige phone, echter echt van glas.
Zaterdag elleboog tegen armleuning buiten de bekende hamburger tent, viel van 40cm op grindtegels, kletter, achterkant stuk, echt glas hoor, sorry naar de geluksvogels in deze thread, maar het is niet stevig. Terras kon toen tellen hoeveel talen ik spreek...

Na onderzoek en advies, geef ik door aan jullie: Reparatie is negen tientjes voor de achterkant bij gsm paradise, gouden tent by the way, echt klasse binnen 5 minuten gerepareerd, no nonsense. Prijs komt doordat glas achterkant meteen de camera lens en flitser glas is ingebouwd. Verder is het twee schroeffies en klik klak, echter moet de beugel omgezet worden. Paradise gasten hadden deze klaar liggen.
Voorkant is 220 pleuro (letterlijk), die gozer vertelde dat je meestal digitizer en led ook meteen naar de galamiezen is.
Een voordeel, over de opbouw van de iPhone 4 is echt nagedacht, het is modulair.
Ik heb meteen een case gekocht zonder boven en onderkant die wel in mijn pouch en cradle past zodat ik niet meer "onbeschermd" rondloop.
Dure burger trouwens. Gouden business die iPhone.
  #72  
Oud 14-09-10, 20:43
Masso Masso is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Emper Bekijk bericht
Deze foto breekt mijn hart, deze is genomineerd voor de world press award.
Ik heb mijn IPhone anderhalve week. Hij is thuis en gaat nergens heen. Ik heb een Bodyguardz full body screenprotector dry apply en Sena leren hoesje in de USA besteld. Pas als die er zijn gaat de IPhone 4 mee op pad. En tot die tijd zit hij in het doosje en mag ie er 's avonds uit als ik veilig op de bank zit. Moet ik nu in therapie ;-)

QUOTE=Appletheway2go;522249]En ja hoor die van mijn pa is gevallen.

Iemand enige oplossingen? (Ga nu het topic doorlezen ook)

[/QUOTE]

Weet niet of je pa zijn phone al heeft laten repareren, gsm paradise, klein winkeltje drie hoog achter in de Boogaard Rijswijk, ik zag ook Zoetermeer geloof ik. Ik heb geen enkel belang, maar ik kan deze winkel echt aanraden, volgens mij meer mensen als ik de forums hier lees. Ik had mijn duur betaalde screen protector vernaggeld, kreeg ook gratis een nieuwe screen protector die ze nagenoeg bubbelloos ter plekke erop zetten.
Zo'n service hebben we meer van nodig in NL, kudos.
Ik heb internet afgezocht drie dagen, toen ik ze belde kreeg ik ook nog de scherpste prijs.
Succes en geen ongelukken meer he? Doe ik het ook...pfoe, was het hele weekend depri ervan.
  #73  
Oud 15-09-10, 10:52
mapmap mapmap is offline
• iOS 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 28
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Masso Bekijk bericht
Hoi, geweldige phone, echter echt van glas.
Moest een iPhone 4 uit echt glas bestaan dan was ik nu al aan mijn 20ste iPhone 4 toe
  #74  
Oud 15-09-10, 11:22
Masso Masso is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 3
Standaard

Mazzelpik

Stuur me je adres, stuur ik je de scherven in een envelop.
  #75  
Oud 15-09-10, 16:58
ThaDude ThaDude is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 63
Standaard

Kheb hem nu al 2 x laten flikkeren maar kleine hoogtes van de bank op de grond (hout) gelukkig niets aan de hand maar mijn hart sloeg wel ff over.. en ik ben er best voorzichtig mee leren hoesje eromheen
toch nog voorzichtiger zijn dus, want idd iets hoger en het kan wel eens over zijn. 200 euro is echt veel geld dan zeg damn
  #76  
Oud 21-09-10, 10:25
4matc 4matc is offline
• iOS 7.0.4
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 15
Standaard

Zaterdag is mijn 3 weken oude Iphone 4 uit mijn hoesje geglipt. Hij viel van een meter hoogte op plavuizen. Een doffe klap. Het scherm is nu helemaal gebarsten. K*&^t
Contact gehad met T-mobile. Geschatte kosten tussen de €250,- en €400,-.
Het toestel zou niet gerepareerd worden, maar wordt omgeruild voor een nieuwe. Daar gaat mijn JB.
Gelukkig heb ik destijds mijn iPhone betaald met mijn mastercard. Dat betekent dat ik verzekerd ben 180 dagen na aankoop tegen verlies, diefstal en beschadiging. Helaas voor mobiele telefoons tot een bedrag van €250,-.
Nee sterk is ie niet de nieuwe iPhone 4, maar wel mooi. Ik heb echt al (heel) veel telefoons versleten, maar zo'n kwetsbare telefoon als deze heb ik nog niet gehad. Maar goed dat is mijn mening.
  #77  
Oud 24-09-10, 17:00
Rianne20's schermafbeelding
Rianne20 Rianne20 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: Helmond
Berichten: 25
Standaard

Het is gewoon algemeen bekend dat het een fragiele telefoon is. Ik heb zelf nu een Samsung Touchwiz, en die heb ik al mening maal laten vallen, paar krasjes maar niet kapot. Ik zit er wel aan te denken om een iPhone 4 te kopen, maar dan moet ik mijn Samsung toch gebruiken als vervanging op stap en school?
  #78  
Oud 25-09-10, 01:41
beyazz beyazz is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 122
Standaard

heb wel eens mijn nokia N97 van wel zo een 1 meter op bakstenen laten vallen. Het klepje batterij vlogen alle kanten op, echter na het terugplaatsen deed alles het nog wel!

zonder barsten in het scherm, natuurlijk wel wat beschadigingen aan de zijkanten =]
  #79  
Oud 21-12-10, 21:57
marcdevos's schermafbeelding
marcdevos marcdevos is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Ede
Berichten: 17
Stuur een bericht via MSN naar marcdevos
Standaard

Mijn Iphone 4 is afgelopen weekend gevallen op de achterkant en het glas was gebarsten maar gelukkig werkte hij nog wel.
Gisteren naar T mobile geweest en gevraagd voor reparatie en ze zeiden dat ze niks repareren dus dat ik een vervangende kreeg en dat het 280 euro gaat kosten.
Ik ben naar een plaatselijk reparateur gegaan (adres van de tmobile winkel gekregen) en die vervangt het glas voor 85 euro , maar goed dan heb ik ws geen garantie meer, maar 280 euro vond ik te veel geld..
  #80  
Oud 22-12-10, 23:23
KK001 KK001 is offline
• iOS 10.0 beta
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 93
Standaard

Mijne is al een keer of 3 gevallen van een meter hoogte ongeveer, thuis op t hout en op straat op de stenen, verder geen bescherming op de iPhone zitten en er zit tot nu toe maar 1 kras op de achterkant die je wel echt moet gaan zoeken wil je hem vinden.
Gelukkig is hij wel verzekerd mocht het dus echt verkeerd gaan wordt het netjes geregeld (hoop ik)
Overigens ging het niet zo met mijn 3G, die is zeker 5 keer gevallen en heb ook zeker 5 keer het glas moeten laten vervangen, zat helaas geen verzekering op
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Koffie over Iphone laten vallen Fleurtjahh Archief 1 13-04-11 23:42
iPhone laten vallen patje26 iPhone algemeen 3 04-01-11 21:08
iPhone laten vallen :@ ivoborkus iPhone algemeen 29 24-03-10 21:37
Iphone laten vallen tomb3 iPhone algemeen 7 31-10-09 21:35
iphone laten vallen robinvel iPhone algemeen 5 15-06-08 15:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:36.