//

Iemand de iPhone 4 al laten vallen?

Iemand de iPhone 4 al laten vallen? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door mapmap Maar voor dit geld verwacht ik toch wel dat ik hem gewoon tegen de beton kan smakken zonder enige problemen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 02-08-10, 03:20
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mapmap Bekijk bericht
Maar voor dit geld verwacht ik toch wel dat ik hem gewoon tegen de beton kan smakken zonder enige problemen en dat blijkt dus het geval te zijn als ik de filmpjes zie.

Eerst spreek je van een stootje en dan zeg je dit? hem gewoon tegen de beton kan smakken zonder enige problemen

Ik ben het er mee eens dat een smartphone tegen een stootje moet kunnen enzo maar tegen beton smakken?
Dan nog moet je heel wat geluk hebben hoor; als deze net op het glas valt tegen bv een zijkant ofzo dan kan het na 1 keer al zijn je scherm kapot is, dat is praktisch met alle gsm's zo.

Ik lees hier gewoon al van mensen die deze nog geen 2-3dagen hebben en deze al minstens 2keer laten kletsen hebben, voor mij beetje onbegrijpelijk dat er toch altijd van die mensen zijn die er zelfs niet eens zorg voor dragen voor zo'n duur toestel?

Zeker als je zelf voor een toestel hebt gewerkt ofzo, van je eigen geld, dan draag je er nog meer zorg voor omdat je geen zin hebt om bv nadien uit eigen zak nog eens dat bedrag eraan te geven .
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 02-08-10, 04:42
pascalletje's schermafbeelding
pascalletje pascalletje is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Bergeijk
Berichten: 759
Standaard

Als je voor dit bedrag een telefoon koopt mag je verwachten dat je er zuinig op bent
  #23  
Oud 02-08-10, 12:14
Niessie's schermafbeelding
Niessie Niessie is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: H-I-Ambacht
Berichten: 31
Stuur een bericht via MSN naar Niessie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pascalletje Bekijk bericht
Als je voor dit bedrag een telefoon koopt mag je verwachten dat je er zuinig op bent
Jullie hebben allemaal uiteraard helemaal gelijk. Maar in mijn geval is het vaak gewoon onhandigheid. Geloof mij maar als ik zeg dat mijn iPhone ook echt mijn kindje is. Maar helaas laat ik die van mij (nu nog geen iPhone 4) ook af en toe vallen.

Ik ben wel blij om te horen dat de iPhone 4 tegen een stootje kan!
  #24  
Oud 02-08-10, 16:19
polowater polowater is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Hoofddorp, Noord-Holland
Berichten: 79
Standaard

Ik heb helaas een ongeluk gehad waardoor er veel druk heeft gestaan op de iPhone 4.
Dit betreft een simlockvrije Engelse iPhone 4.
Je ziet dat de helft van het scherm een grijze tint vertoont en het toestel licht verbogen is. Desondanks is het glas intact gebleven en zélfs (weliswaar amper zichtbaar) mee verbogen.

Ongeluk was gelukkig niet mijn schuld. Ik kreeg geen voorrang.ik kwam van rechts. (zat op de fiets)

Excuses voor de slechte kwaliteit. Foto's zijn gemaakt met een iPhone 2G die ik nog had liggen.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG_0021.jpg‎ (35,1 KB, 297x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_0022.jpg‎ (33,0 KB, 215x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_0023.jpg‎ (34,4 KB, 221x gelezen)
__________________
iPhone 2G 8GB US ->iPhone 2G 16GB US ->iPhone 3G 8GB IT-> iPhone 3GS 32Gb White NL-->iPhone 4 32GB Zwart (UK) -->

Laatst gewijzigd door polowater; 02-08-10 om 16:21.
  #25  
Oud 02-08-10, 16:48
MrMaikey MrMaikey is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 83
Standaard

Nou geloof me ben super zuinig op mijn Iphone4 maar het was ff onhandigheid doordat ik hem ergens wilde gebruiken waar geen stroom was en hij was op, dus ff lang verlengsnoer en hup hij kon opladen.. Alleen toen trok iemand aan het verlengsnoer zonder te weten dat me Iphoney net aan z'n maaltijd was begonnen.. Hup hij lag op de stenen vloer.. Gewoon stom maar ook een goede les, nu is ie aan alle kanten beschermd en valt da kleine krasje ook niet op! ^_^

Ben er zeker zuinig op maar sommige dingen voorzie je niet of denk je ff nie goed na en dan gebeurd er wat zucht.. Tja..shit happens..
  #26  
Oud 02-08-10, 18:12
trig's schermafbeelding
trig trig is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Zonhoven (Limburg, België)
Berichten: 11
Standaard

Ik denk niet dat ik hem dadelijk durf op te pakken, moest ik hem laten vallen !
  #27  
Oud 02-08-10, 19:11
maddutchy maddutchy is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 107
Standaard

jemig,al veel iphone ongelukjes hier. ik weet nog heel goed dat ik teleur gesteld was toen ik m,n eerste ipod touch kreeg. iemand nam hem voor me mee uit amerika. en besloot hem uit de doos te halen en ff zelf te gebruiken. zodat het niet zo opzou valle bij de douane, ik was echt diep ongelukkig. het eerste wat ik toen ook deed bij m,n ipod touch 3g was hem uit het doosje halen. bodyguards erom heen en in een hoesje. nu issie tijdens het fietsen al 2 x uit m,n broek gevallen,midden op de weg. en hij ziet er nog steeds super uit. dus de iphone 4 kan dadelijk op dezelfde bescherming rekenen,ben zo zuinig en muggenzifterig op dit soort dingen.

zo diegene met die iphone 4 die verbogen is en nog maar een half scherm heeft,die heeft echt wel een beste smak gehad lijkt me.
  #28  
Oud 02-08-10, 21:25
Luukx Luukx is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 40
Standaard

Hij heeft een ongeluk gehad en er stond druk op vertelt hij.
  #29  
Oud 02-08-10, 23:44
Isoow Isoow is offline
• iOS 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 36
Standaard

Ik vandaag bijna scheelde maar een paar cm had em net 4 uur in gebruike vandaag ik schrok wel even hartstilstand gellukig heb ik em verzekerd
  #30  
Oud 04-08-10, 02:33
polowater polowater is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Hoofddorp, Noord-Holland
Berichten: 79
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddutchy Bekijk bericht
jemig,al veel iphone ongelukjes hier. ik weet nog heel goed dat ik teleur gesteld was toen ik m,n eerste ipod touch kreeg. iemand nam hem voor me mee uit amerika. en besloot hem uit de doos te halen en ff zelf te gebruiken. zodat het niet zo opzou valle bij de douane, ik was echt diep ongelukkig. het eerste wat ik toen ook deed bij m,n ipod touch 3g was hem uit het doosje halen. bodyguards erom heen en in een hoesje. nu issie tijdens het fietsen al 2 x uit m,n broek gevallen,midden op de weg. en hij ziet er nog steeds super uit. dus de iphone 4 kan dadelijk op dezelfde bescherming rekenen,ben zo zuinig en muggenzifterig op dit soort dingen.

zo diegene met die iphone 4 die verbogen is en nog maar een half scherm heeft,die heeft echt wel een beste smak gehad lijkt me.
Ja, die heeft een harde klapper gehad. het komt wel weer goed met 'm, hoor
  #31  
Oud 04-08-10, 09:11
Mysteriousgirl_'s schermafbeelding
Mysteriousgirl_ Mysteriousgirl_ is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Amsterdam
Berichten: 378
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door polowater Bekijk bericht
Ja, die heeft een harde klapper gehad. het komt wel weer goed met 'm, hoor
Beterschap ermee
  #32  
Oud 04-08-10, 16:04
ABry ABry is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Antwerpen
Berichten: 114
Standaard

Ik ben er in geslaagd om hem vanaf een meter hoog op de beton te laten vallen, er is wel niks aan te zien, zelfs geen krasje
  #33  
Oud 04-08-10, 16:43
Niessie's schermafbeelding
Niessie Niessie is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: H-I-Ambacht
Berichten: 31
Stuur een bericht via MSN naar Niessie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ABry Bekijk bericht
Ik ben er in geslaagd om hem vanaf een meter hoog op de beton te laten vallen, er is wel niks aan te zien, zelfs geen krasje
Gelukkig dus toch niet zo breekbaar.

Bij gaat er trouwens wel direct een Invisible shield om!
  #34  
Oud 04-08-10, 22:20
Kikimeisje Kikimeisje is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 24
Standaard

Één ding is voor mij duidelijk... Zodra ik de mijne heb gaat er een bumper om! Zonder durf ik 'm niet te gebruiken want mooi dat ik geen krasjes wil!
  #35  
Oud 06-08-10, 17:40
bzb bzb is offline
Banned
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: gendt
Berichten: 249
Standaard

ik ben ook de sjaak, ik legde hem in mijn geparkeerde hyundai getz uit 2005, ieder die die auto kent weet hoe vlak dat dashboard is, maar dat verekte glas is zo glad dat hij gewoon erafglipte, stuiterde op de vloerbedekking, mooi net over het randje de deur uit, op de straat.

2 kleine "scufs" op de rechter kant op het staal, iemand al bekend met het weer mooi maken van dit doffe staal? de krasjes glanzen je tegemoet. wellicht een scotch pad

de 3g kreeg ik altijd weer super mooi met polijst doekjes

of!! 2 iphone's tegen elkaar schuren (zelfde materiaal) hihi

ik hoop dat mijn case snel komt
  #36  
Oud 06-08-10, 22:41
MrMaikey MrMaikey is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 83
Standaard

Hmmm ik vraag me dat ook af.. Heb mini beschadiging op dat staal en nog kleiner op t glas.. Echt heel klein maar irriteer me er dan toch aan.. Heb wel zsm erna een case eromheen gedaan, niemand die het nog ziet .. Ook zonder hoes maatonale t niet heel erg op, maar zal t een beetje weg te werken zijn? Ben benieuwd haha..Anders gewoon de case/bumper aangezien het wel meevalt..
  #37  
Oud 07-08-10, 14:39
AlexTemora AlexTemora is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 153
Standaard

Ja, ik ook heb hem laten kletteren, op hard steen. Er is een mini-stukje glas afgebroken, eigenlijk onzichtbaar, maar wel voelbaar.

Niks aan de hand nog, maar toch maar wat voorzichtiger zijn.
  #38  
Oud 08-08-10, 08:24
Koes's schermafbeelding
Koes Koes is offline
• iOS 4.0.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Heijningen
Berichten: 55
Standaard

Ben ik dan de eerste die wel pech heeft, net gleed mijn iPhone 4 uit mijn broekzak van de bank (ongeveer 50cm hoog) en viel dus op de grond. Nu is het glas van de achterkant kapot. Ik heb hem net 4 dagen en heb dus de bumpercase en shieldprotector niet binnen en m'n verzekering ook nog niet overgezet. Driedubbel pech dus. Maar goed gelukkig is het de achterkant.
Ben nu op zoek naar een nieuw glas. Het vervangen is niet zo moeilijk.
Conclusie: het scherm breekt erg snel zonder een case.
  #39  
Oud 08-08-10, 09:48
mapmap mapmap is offline
• iOS 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 28
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koes Bekijk bericht
Ben ik dan de eerste die wel pech heeft, net gleed mijn iPhone 4 uit mijn broekzak van de bank (ongeveer 50cm hoog) en viel dus op de grond. Nu is het glas van de achterkant kapot. Ik heb hem net 4 dagen en heb dus de bumpercase en shieldprotector niet binnen en m'n verzekering ook nog niet overgezet. Driedubbel pech dus. Maar goed gelukkig is het de achterkant.
Ben nu op zoek naar een nieuw glas. Het vervangen is niet zo moeilijk.
Conclusie: het scherm breekt erg snel zonder een case.

Welke ondergrond? Heb de mijne ondertussen al 3 maal laten vallen (wel thuis, dus geen beton) en ik ben al helemaal niet meer zo zuinig op mijn iPhone 4 omdat er geen kras of iets te bespeuren valt.

Ik ging er dus vanuit dat het ding onbreekbaar is.
  #40  
Oud 08-08-10, 09:48
Aristotle Aristotle is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koes Bekijk bericht
Ben ik dan de eerste die wel pech heeft, net gleed mijn iPhone 4 uit mijn broekzak van de bank (ongeveer 50cm hoog) en viel dus op de grond. Nu is het glas van de achterkant kapot. Ik heb hem net 4 dagen en heb dus de bumpercase en shieldprotector niet binnen en m'n verzekering ook nog niet overgezet. Driedubbel pech dus. Maar goed gelukkig is het de achterkant.
Ben nu op zoek naar een nieuw glas. Het vervangen is niet zo moeilijk.
Conclusie: het scherm breekt erg snel zonder een case.

Dan zet je je verzekering toch alvast om en over een week op 2/3 nadat alles verwerkt is ga je er aanspraak op maken. Zij weten toch niet WANNEER je telefoon gevallen is..
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Koffie over Iphone laten vallen Fleurtjahh Archief 1 13-04-11 23:42
iPhone laten vallen patje26 iPhone algemeen 3 04-01-11 21:08
iPhone laten vallen :@ ivoborkus iPhone algemeen 29 24-03-10 21:37
Iphone laten vallen tomb3 iPhone algemeen 7 31-10-09 21:35
iphone laten vallen robinvel iPhone algemeen 5 15-06-08 15:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:35.