Overhitte iPhone? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) What's your opinion? Real or fake? Als jij dit zelf al een keer gehad hebt, let us know! Ik heb het in ieder geval nog ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Overhitte iPhone?
What's your opinion? Real or fake? Als jij dit zelf al een keer gehad hebt, let us know! Ik heb het in ieder geval nog nooit gehad, kwam per ongeluk deze foto tegen, dacht eens ff plaatsen, kijken of het echt is ja/nee! Groeten!
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ja is zo!
Net zoals bij een iPad |
|
||||
|
||||
Stja, als je pc te heet word kun je die ook niet gebruiken he
|
|
||||
|
||||
// Verplaatst naar Ervaringen
|
||||
|
||||
Damn, het is dus echt zo. Snap niet hoe mensen het voor elkaar krijgen hun iPhone/iPad of wat dan ook overhit te krijgen?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Groeten! |
|
||||
|
||||
Had mijn iPhone tijdens kamperen in italie in de tent lagen liggen een paar uurtjes, in de volle zon 38C deze zomer. Toen ik eraan dacht snel m'n foon gepakt, ik brandde bijna m'n vingers eraan. Ik dacht: eens kijken of ik nou dat scherm krijg en nog effe een 3D spelletje opgestart. Gebeurde niets. Later toch maar effe in de vriezer gelegd in een zakje (is eigenlijk niet goed, weet ik) maar toen kon ik hem tenminste weer vasthouden.
Trouwens tijdens navigeren in de auto ligt (of hangt) ie toch ook in de volle zon, dat moet toch kunnen. "sorry, we zijn te laat omdat m'n navigate steeds af moest koelen" |
|
|||
|
|||
Ja dan hangt hij wel in de volle zon, maar dan heb je of de airco aan of de raampjes open.
Als je auto met de ramen dicht op een parkeerplaats staat wordt het natuurlijk veel en veel warmer in de auto, er komen dan ook wel eens honden/kinderen om die even in de zon in de auto blijven. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb dit gehad, heb de iPhone een uurtje in de auto laten liggen. Kon hem haast niet beetpakken zo heet was hij. Na een halfuurtje rijden met de airco stevig aan deed hij het weer.
Groet paul |
Labels |
afkoelen, cool, iphone, overheat, overhitting |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|