iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   iPhone 4, werkt niet goed. (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/66325-iphone-4-werkt-niet-goed.html)

Jorto 04-08-10 19:38

tututuutu, doe de hoortest! :rolleyes:

Hmm, ik weet niet hoe het precies zit met de iPhone 4 enzo. Maar ik kocht mijn iPhone 3GS tweedehands (was net een paar dagen over de 1 jaar heen) en hij ging dus kapot en opgestuurd naar solid vision (gsmrepareren.nl - slechte service tho, mijn ervaring..) en na bijna 3 weken zeggen ze dat ik een nieuwe krijg van apple. Heb nooit een aankoopbewijs hoeven te laten zien (heb ikook niet tho) en verder niet moeilijk.

Of je evt direct een nieuwe kan krijgen, ik weet het niet. kan best even duren:mad:

gon1234abcd 05-08-10 16:22

Ik zit nu al een paar dagen lang op het internet rond te zoeken, en apple stores te bellen, en mobistar te bellen, en ik ben tot de conclusie gekomen dat terug gaan naar Mobistar en weken zonder iPhone 4 zitten, mogelijk de enige oplossing is. Ik heb ook verder niks meer geprobeerd. Ik belde net dus weer een Mobistar winkel op, maar ze waren in gesprek. vervolgens klikte ik hun weg. Direct daarna realiseerde ik me dat wanneer ik hun weg klikte, ik hun niet meer hoorde. Wacht eens even... ik had de telefoon niet eens op luidspreker staan! Dus ik gelijk naar onze huistelefoon bellen, en ja hoor, het boxje doet het weer! :D Ik ben nu echt super blij! als het zo blijft dan hoef ik dus niet meer een maand lang op mn iPhone te wachten, en hoef ik ook niet 50euro te betalen om 10uur lang retour af te reizen naar de mobistar. HIJ DOET HET WEER! :D

Jorto 05-08-10 17:56

haha! hier ben ik blij om, hoop dat er nu geen problemen meer zullen voordoen. :d

gon1234abcd 05-08-10 23:24

Bedankt! en ook ik hoop dat er verder geen problemen tevoorschijn komen! :D
Eerst was ik altijd zo positief over apple, en zag ik het als een bedrijf met dure producten maar waarbij je zeker waar voor je geld krijgt. Maar dit jaar hebben ze echt een verkeerde kant van zich laten zien aan mij.
Denk bijvoorbeeld aan de gele vlekken op het scherm, antenne probleem, in plaats van oplossen van het antenne probleem, wijzen naar andere bedrijven die het ook hebben, De witte iPhone4's die telkens uitgesteld worden, en vervolgens kom ik er ook nog eens achter dat je niet eens hun kan bereiken met ook maar iets wat over de iPhone gaat. ze sturen je direct door naar de provider.
En als je dan je telefoon bij Mobistar gekocht hebt, dan ben je gewoon de ***. Inprincipe slaat dat 1-jarig apple garantie dus ook nergens op, want alles gaat via je provider. Dus qua service voor de iPhone vind ik apple echt dramatisch. Nieteens service bieden voor je eigen product van 750-850euro...


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:48.