//

iPhone 4, werkt niet goed.

iPhone 4, werkt niet goed. discussie in iPhone algemeen forum; Hallo, Ik heb vandaag mijn simkaart geknipt naar een micro-simkaart. Daarna de iphone geupgrade naar 4.0.1 en de reserviekopie van mn oude 3G overgezet. Daarna heb ik alles getest. ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Hallo enthousiasteling!

Zo te merken heb je het naar je zin op het iCulture forum, maar heb je nog geen account aangemaakt. Het duurt maar een minuut en het kost niets om je eigen account te registreren. Als forumlid krijg je ongehinderd toegang tot alle forums en forumberichten, plus de mogelijkheid om eigen berichten te posten, direct te communiceren met andere forumleden en nog veel meer.

Registreer nu!

Al lid? Log dan bovenaan de pagina in, zodat je deze boodschap niet langer ziet.

 

 

Discussietools Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
  #1  
Oud 31-07-10, 21:48
gon1234abcd gon1234abcd is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 112
Standaard iPhone 4, werkt niet goed.

Hallo,
Ik heb vandaag mijn simkaart geknipt naar een micro-simkaart.
Daarna de iphone geupgrade naar 4.0.1 en de reserviekopie van mn oude 3G overgezet. Daarna heb ik alles getest. ik had nooit verwacht dat het scherm zo mooi zou zijn, en de camera zo scherp!

Dus ik belde mn vader op dat de iPhone goed werkt, en erg mooi is. vervolgens hoor ik hem alleen krakend (alsof er een bij in mn oor zat). Het was niet een constante kraak, het geluid hoorde ik alleen wanneer hij iets zei. vervolgens heb ik de telefoon op luidspreker gezet, en toen kon ik hem gewoon goed verstaan. Het ligt dus niet aan de verbinding.
Mij lijkt het dus dat het aan het microfoontje ligt naast de front-camera, aangezien ik alleen door dat boxje krakend geluid hoor. Ik heb de telefoon in Belgie gekocht, maar woon in het noorden van Nederland. Iemand enig idee wat ik kan doen?

Ik ben zojuist naar Instellingen > Algemeen > Stel opnieuw in > Wis alle inhoud en instellingen gegaan. Nu opnieuw getest, en nu komt er helemaal geen geluid uit het boxje, zelfs niet als ik op de andere telefoon in de microfoon blaas...

Laatst gewijzigd door gon1234abcd; 31-07-10 om 21:52.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone speaker werkt niet goed! Ymen iPhone algemeen 1 10-02-11 17:01
Hardware: De GPS en mijn iphone 3G werkt niet goed erikroeier iPhone Navigatie 13 06-07-09 19:58
coverflow op iphone werkt niet goed!! kelly iPhone algemeen 12 26-01-09 18:09
Iphone werkt niet goed Larsmanson Unlock [archief] 8 31-03-08 17:29
iPhone speaker werkt wel/niet goed? derper Archief 5 16-01-08 22:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:54.