iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Abbonement bijna afgelopen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/66502-abbonement-bijna-afgelopen.html)

mdl 02-08-10 10:19

Abbonement bijna afgelopen
 
Hallo allemaal,

Ik heb een Iphone 3G. Deze is 3 weken geleden in het water gevallen en pro-assist heeft deze opgehaald. Ik heb gebeld en kreeg te horen dat hij niet te repareren is en dat ik een nieuwe krijg. Mijn vraag is of dit een "splinter" nieuwe telefoon word of een tweedehandse?

Ik had voor dit voorval mijn abbonement bij t-mobile al opgezegd en dit gebeurt dan ook per 2 okt. Heeft dit ook invloed op de nieuwe telefoon die ik binnekort krijg? En heeft iemand ervaring met de levertijd van de nieuwe telefoon door de verzekeringsmaatschappij?

Binnekort heb ik dus een nieuwe telefoon maar mijn abbonement bij T-mobile loopt af per 2 okt. Kan ik hierna bij een andere provider een abbonemtnt afsluiten voor mijn iphone en hoe moet ik dit doen?

Graag hoor ik handige tips en/of antwoorden!

m.v.g.

M.d.l.

mdl 02-08-10 15:04

Antwoorden
 
Weet iemand antwoorden op mijn vragen.

Ik heb net nog contact gehad met pro assist en die vertelde mij dat ik een splinter nieuwe iphone 3gS krijg van 16 gb.

ballegooier 02-08-10 21:04

Je abonnement heeft volgens mij geen invloed op je verzekering. Dat je een 3Gs terugkrijgt, heb je mazzel mee, trouwens, zeker ook gezien je de 8GB versie had en je nu een 16GB terug krijgt. Magoed, daar betaal je dan ook (premie) voor.
T-Mobile staat hier los van, die 'weet' waarschijnlijk niet eens dat je een ander toestel hebt gekregen.

Ga er overigens maar vanuit dat je een refurbished krijgt: een zo goed als nieuwe.

Je abonnement loopt gewoon af op 2 oktober, je kunt bij T-Mobile alvast verlengen, of een nieuw abonnement bij een andere provider aanvragen, met nummerbehoud. Daar vul je in dat je wilt dat je nummer op 2 oktober wordt overgezet. Of je vult 2 oktober als gewenste ingangsdatum in voor je nieuwe abonnement.

mdl 02-08-10 21:12

@ Ballegooier (en anderen die mij kunnen helpen)

Ik heb mijn abonement bij T-Mobile al beeindigd. Dit gebeurt op 2 okt. Moet ik dan als ik mijn iphone bij een andere provider wil hebben eerst simlock vrij laten maken?

Mij lijkt het namenlijk een slim plan om ergens een goedkoop sim only abonement af te sluiten voor mijn iphone. Daarbij wil ik ook internet. Weet u toevallig ook of 40mb snel is voor internet op je telefoon?

Wat raad u mij aan om met mijn iphone te doen als ik hem dalijk heb en mijn abonement bij t-mobile is afgelopen?

m.v.g.

john1979 02-08-10 22:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mdl (Bericht 512283)
@ Ballegooier (en anderen die mij kunnen helpen)

Ik heb mijn abonement bij T-Mobile al beeindigd. Dit gebeurt op 2 okt. Moet ik dan als ik mijn iphone bij een andere provider wil hebben eerst simlock vrij laten maken?

Mij lijkt het namenlijk een slim plan om ergens een goedkoop sim only abonement af te sluiten voor mijn iphone. Daarbij wil ik ook internet. Weet u toevallig ook of 40mb snel is voor internet op je telefoon?

Wat raad u mij aan om met mijn iphone te doen als ik hem dalijk heb en mijn abonement bij t-mobile is afgelopen?

m.v.g.

Je kunt je iPhone na 1 jaar gratis simlock vrij laten maken door T-Mobile. Gewoon even bellen met de klantenservice en je krijgt een email van ze waar ze in uitleggen hoe je het kan doen.

Daarna is er iedere sim in te plaatsen die je wil.

mdl 03-08-10 09:11

..
 
@ John1979 (en anderen die antwoorden weten)

Kun jij mij een sim-only abo aanraden? Ik wil namenlijk super snel internet op mijn iphone houden. Ik ben bang dat dit niet overal gaat.

Ik heb gezien dat ik voor EUR 10,- per maand 40mb internet heb. Is dit snel?

McNessie 03-08-10 09:58

Sorry, foutje....


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:15.