iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Kleuren display (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/66562-kleuren-display.html)

louk.sterk 02-08-10 15:55

Kleuren display
 
Hallo allemaal,

De kleuren van mijn display zijn veranderd; blauw is bijvoorbeeld oranje/bruin geworden. In het begin deed hij dit af en toe, nu is het pemanent zo.
Heb al veel geprobeerd maar niets helpt.
Ben ik aan een nieuw display toe of weet iemand een truukje om e.e.a. te fixen

Vast bedankt voor jullie tips!

john1979 02-08-10 18:34

Heb je al proberen te herstellen via iTunes? Om uit te sluiten of het een hardware matig of software matig probleem zou ik proberen.

Als eerst zou je ook nog alle instellingen kunnen herstellen om te kijken of het dan opgelost is. Dit doe je via Instellingen --> Algemeen --> Stel opnieuw in.

pascalletje 02-08-10 18:56

Heb je niet toevallig de "wit op zwart weergave" aanstaan? Dan krijg je ook die vreemde kleuren.
Kijk even bij Instellingen - Algemeen - Toegankelijkheid en kijken of wit op zwart aanstaat.

louk.sterk 02-08-10 20:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door john1979 (Bericht 511875)
Heb je al proberen te herstellen via iTunes? Om uit te sluiten of het een hardware matig of software matig probleem zou ik proberen.

Als eerst zou je ook nog alle instellingen kunnen herstellen om te kijken of het dan opgelost is. Dit doe je via Instellingen --> Algemeen --> Stel opnieuw in.

Helaas! Het mag beide niet baten!

louk.sterk 02-08-10 20:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pascalletje (Bericht 511925)
Heb je niet toevallig de "wit op zwart weergave" aanstaan? Dan krijg je ook die vreemde kleuren.
Kijk even bij Instellingen - Algemeen - Toegankelijkheid en kijken of wit op zwart aanstaat.

Nee, dat is het niet. Het zijn écht andere kleuren. Foto's, icoontjes, echt alles.... Denk dat de display gewoon kaduuk is. Toch maar effe langs de winkel ben ik bang...

john1979 02-08-10 20:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door louk.sterk (Bericht 512130)
Helaas! Het mag beide niet baten!

Als je beide opties van mij geprobeerd heb ben ik bang dat het toch een hardware matig probleem is. Als een herstel actie zelfs niet helpt moet het vrijwel een hardware matig probleem zijn.

louk.sterk 02-08-10 21:13

Dat moet haast wel hè? Ach, ik leer er wel mee leven;-) in elk geval bedankt voor jullie hulp!

pascalletje 03-08-10 00:03

1 Bijlage(n)
Ziet het er zo uit als op de bijgevoegde foto? Dan is het volgens mij toch echt die toegankelijkheidsoptie...

S¡mon 03-08-10 01:06

Kan je er een foto van maken?

louk.sterk 03-08-10 07:11

Jaaa Pascalletje, het ziet er idd zo uit als het linkse plaatje. Maar ik krijg met geen mogelijkheid de kleuren weer 'echt'.

Heb geen kans om op korte termijn een foto te maken. Eind vd week wel.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:03.